Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Mammamia,

Klinkt erg leuk!

Heel veel succes, ben zelf niet creatief genoeg, dus geen tips helaas.

Vandaag een heerlijk rustig dagje, vanmiddag even een wandeling door het bos met de kinderen.

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Hoi, dat is nog eens leuk nieuws!

gefeliciteerd met de verlenging van je contract en met de aankoop van jullie nieuwe auto! :D

3. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    #12563 Lady Jane, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    Dank je wel

Ach ja het blijven jongens he!!:D
    Mn man ging vroegerals jochie van 4 met krokodillen zwemmen, dan heb ik liever een tarzan actie;)

Mn man wilde met de 1ste in het ziekenhuis bevallen, omdat hij thuisbevallen niet gewnt was. Maar ben met de 2de mooi thuis bevallen, dat was stukken beter!!

gemma

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    krokodillen, whuahahahahaha inderdaad doe dan maar tarzan!

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    zal; ff eten maken tot later1

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ik herken dat ook wel van mezelf, mijn ouders hadden ook zo'n leuke lamp op hun kamer hangen. Gelukkig stond er een groot bed, dus heb ik me nooit echt bezeerd.

Bbq was wel gezellig, alleen na 1 stukje vlees had ik al geen trek meer. Wel lekker salade gegeten, kon er geen genoeg van krijgen.
    Vandaag wel een rustig dagje. Moet morgen weer beginnen met werken (3 weken vakantie gaan zo snel). We gaan zo op kraamvisite bij vrienden. Kan ik alvast zo'n kleine spruit in me armen houden:D. Kan me haast niet voorstellen dat wij er volgendjaar ook zo bijzitten:D.

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Heeey dames!

Even een kort berichtje. Ben sinds gisteren ziek, snotverkouden, rillerig, soms koortsig... als het maandag nog zo is, bel ik de huisarts. Toch geen mexicaanse griep hoop ik....

Verder iedereen succes met banen, echo's, enz........!!!!

xxx

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemiddag meiden!

Hier alles aardig rustig, Marcus heeft toch nog wat verhoging/koorts en vandaag ontdekte ik allemaal vlekjes op zijn lichaam, zijn geen waterpokken dus ik denk 6e ziekte (geen idee hoe dat eruit ziet, maar de verschijnselen komen wel overeen) las ook iets over de 5e ziekte, opzich denk ik niet dat hij het heeft maar ga morgen wel even naar de huisarts voor de zekerheid!

Hoe is het hier verder?

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vervelend zeg, dat je ventje zich nog niet beter voelt.....Hoop geen 5e ziekte, is toch nie zo goed voor zwangere dames.......6e ziekte kan geen kwaad geloof ik.......Beterschap in ieder geval!

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier is alles rustig.....

Heb vanochtend boterkoek gebakken.....Was vroeg wakker, kan tegenwoordig totaal niet meer uitslapen en tja, dan ga je maar bakken! Het ruikt nu wel superlekker in huis....Dadelijk visite dus dat wordt smullen geblazen......

Meiden met fulltime baan:
    Merken jullie ook dat het werken je nu veel meer energie kost en dat je 's avonds echt compleet uitgeteld bent........??? Ik wordt er niet goed van....Loop er als een zombie bij, ben zo moe!!! Nu wordt het ook al tegen mij gezegd: Gohhh meid, je ziet er supermoe uit!.....Ik slaap wel goed, kan niet meer uitslapen in het weekend (lukt niet)....maar verder heb ik een goede nachtrust....Heb alleen het idee dat ik maar niet van mijn vermoeidheid af kom.......

11. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ik hoop het ook niet voor je meid! zal voor je duimen!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heel veel beterschap....Hou de symptomen idd maar even goed in de gaten!

13. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ja hoor ik heb precies het zelfde!! Mn mannetje zegt dan: ga tussen de middag ff op bed maar dan ben ik juist druk bezeg en nog niet moe, maar om een uur of 4 ben ik kapot...

14. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    #12574 Lady Jane, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    Mn sebassie had gisteren avond ook 40 gr koorts... vanmorgen weer en vanavond ook..heb zo'n medelijden met hem.Het is de 1ste keer dat hij zo ziek is...
    Hij is laatst erg geprikt door muskieten, ik hoop dat het geen knokkelkoorts is :-{
    Als t morgen niet over is maar ff naar de doc

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jodelahitie, hoop voor je dat het morgen wat minder is!
    Toch hoor ik om mij heen dat je beter nu de mex. griep kan krijgen omdat hij nu nog mild is. Bovendien lopen zwangere vrouwen pas gevaar in het 3e trimester.

En Gemma, zielig he als ze zo ziek zijn :(

En 5e ziekte is gevaarlijk voor zwangere vrouwen als zij de ziekte nooit doorgemaakt hebben, maar heb geen idee of ik dat heb gedaan. Maar aan de symptomen te zien is het wel de 6e ziekte hoor!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik had trouwens citroen taart gemaakt, en ik vind hem echt heerlijk!

Maar had niks gezegd bij het eten en ineens kijkt mijn vriend toch zuur hahahahahahaha, geweldig! Nee hij vond hem echt iets te zuur! Hij dacht trouwens dat hij een soort van puddingtaartje kreeg, zo zag het eruit!

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ik had bijna de tranen in de ogen, hij lag zo zielig op de bank:(

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oooh een ziekenboeg van zwangeren en kindjes hier? :( Beterschap!!

Ik las ergens tussendoor van iemand dat die aangemeld was voor groepshyves, hebben we een hyves met de febmama's? Hebbik wat gemist? Ik meld me ook, vind het een plan :D

Verder heb ik hier en daar wat mensen gepb't met mijn hyves. Trouwfoto's staan daar, maar nog maar 2 ofzo, want ik heb er zelf natuurlijk niet veel!

Hier een rustig weekend. Zodadelijk weer even positiekleding sjoppen, jee koopzondag rules :) Ben vreselijk MOE geweest van alle trouwperikelen :D dus heb dit weekend bijna alleen maar geslapen. Heerlijk, in geen tijden zo goed geslapen!

19. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Je ziet helemaal geen buikje in die jurk!!!

20. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed !!
    Morgen echo whoehoeoeoeoeoeo ben zoooooo nieuwschierig!!!

doeidoei tot morgen!!!

Deel Deze Pagina