Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik kan ook niet meer uitslapen, word in het weekend rond 8 uur wakker en slaap daarna echt niet lekker meer. Blijf dan nog wel liggen, maar het heeft niet echt veel nut. Verder loop ik de hele dag te gapen. Niet dat ik echt supermoe ben, maar ik merk wel dat ik sneller vermoeid raak dan anders. Morgen zullen we het ervaren. Dan mag ik ook weer aan de slag op mijn werk.

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    beterschap voor alle zieken!

Evenstar, mogen wij ook een picture zien van je wedding dress?

Blondsteenbokje,

Ik geloof dat jij gisteren naar derek Ogilvie bent geweest, ben reuze benieuwd hoe het was?

Wat de moeheid betreft hier alleen het eerste trimester, nu heel soms nog als ik echt te druk ben geweest!

Gemma_Benjak,

Welterusten en heel veel plezier morgen ,spannend zeg morgen weet je het geslacht van jullie beebje!!!

Hier zijn we net binnen en ga zo aan het avondeten beginnen.

Tot later allemaal

3. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Ik heb nu zin in boterkoek!!! hahahha

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Melek, hoe gaat het met je, is je hoodpijn over?

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

He Knor,
    Ik dacht ook van gaat die moeheid nooit over... maar merk sinds ongeveer een weekje dat het echt zo goed als voorbij is... ik kan weer makkelijk rond een uur of 23.00 naar bed gaan en de volgende dag ook weer fit op staan! Nog even geduld dus... en doe rustig aan...

X

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Troeltje,

Mijn oudste en ik zijn he-le-maal dol op citroen.

Ken je die kwark (citroen smaakje) verukkelijk!!!

(van het merk Almhof)

mjammieeeeeeeeeeee

7. mammamia

Dames, ik heb net mijn eten op en zit propvol en dan kom ik hier ff bijlezen en dan loopt het water me alweer in de mond als ik lees over boterkoeken en citroentaartjes grrrrr hahaha

8. mammamia

Februari 2010 mama's - Hyves.nl

Ik gooi em er nog maar een keer op, voor als je er over heen hebt gelezen hihi... hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!

Kga me nu ff lekker douchen met cocos douche gel van de bodyshop mmmmm... en straks lekker op de bank naar So you think you can dance kijken...

9. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    hahaha mammamia, die van cocos is hemels!

Zit iedereen op hyves,het is zo rustig hier?

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    mammamia, leuk, ik heb me ook aangemeld bij de hyves! En jou meteen toegevoegd, mijn voornaam pb ik je even.

Hier naar koopzondag geweest, deel van de babykamer dingen (commodekast en kast) uitgezocht bij Ikea, wij gaan voor een 'gewone' ladenkast die er geschikt voor is (vrienden hebben m ook) en bijna 1 m hoog want wij zijn allebei erg lang. En daar hoort een mooie kast bij die ook makkelijk is voor babykleertjes.

En nog mooier... bij Twenty-Five maternity fashion nogsteeds veel Esprit en Noppies met 70% korting, 2 longsleeves van prachtige kwaliteit en een leuk vestje voor de herfst, van 138 euro in totaal... voor 41!!!! Aaahh! Tot nu toe heb ik bijna alles in de uitverkoop kunnen kopen, heel fijn!

En toen was ik weer klaar voor vandaag en ben ik 2 uur gaan pitten (na de bruiloft alleeeeen maar gezzzzlapen... zzz), en nu zit ik rozig tv te kijken terwijl lief pannenkoeken bakt, yumyummm.

En ik voel de uk weer lekker spartelen, zo leuk!!!

11. puck24

puck24 Niet meer actief

Meiden, even een vraagje. Ik ben een beetje bang. Staat alleen totaal los van mn zwangerschap. Ik heb al een heeeel lange tijd last van een piep in mn oor. Deze hoor ik alleen als ik in bed lig en het dus totaal stil is. Ik ga hiervoor morgen naar de KNO. Maar nu heb ik sinds 3 dagen een trillend onderooglid. Word er helemaal gestoord van. Hij trilt van tijd tot tijd. Nu ben ik dus bang dat dat wat met elkaar te maken heeft of zal het toeval zijn?
    Iemand dit dit herkent?
    Sorry voor mijn ego.

12. mammamia

Zo, dat was een heerlijke douche met cocosnoten geur hahaha...

Leuk evenstar dat je je op de hyves hebt aangemeld, je ziet er mooi uit in je trouwjurk:D

Kheb trouwens hele charmante onderbroeken gekocht bij de Hans Textiel. Van die lekkere grote maten (heb normaal maat s/m) deze kunnen lekker helemaal over mijn dikker wordende buik hihi. Alles behalve sexy, maar als het maar lekker zit toch... daar moet mijn man dan maar aan wennen, maar heb em er nog niet over gehoord, hij vin het allemaal wel best!

Vandaag geen telefoontje van broerlief gehad dat hij al papa is geworden. Ik denk zelf dat het de 8e komt. Mijn broer is de 8e aug. jarig en dan zal het me niks verbazen als de kleine precies een maand later komt... morgen wordt ze waarschijnlijk ook ingeleid... spannend!!!

Ik ga zo op de bank ploffen met het voedingskussen achter mijn rug, zit gewoon lekker haha en zeker als je soms wat last hebt van je rug...

Iedereen een fijne avond gewenst!

X

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff daar ben ik weer. Vandaag een vermoeide dag, heb tussen de middag ook lekker ff geslapen. Ben de laatste tijd 's nachts weer zo aan het dromen en dus niet echt uitgerust 's ochtends.
    Daarna zijn we nog even wezen winkelen voor verf voor de babykamer. Hebben een proefpotje meegenomen, dan kunnen we een stukje muur doen (wat straks achter de kast komt, mocht het tegenvallen ;)). En nog lekker even koffiegedronken met appeltaart :D, mm lekker!

Hyves: ik ben dus Yvonne...

Jodelahiti: beterschap!

Troeltje, daar beterschap voor Marcus. Hoop idd voor je dat het de 6e ziekte is en niet de 5e.

Gemma, beterschap voor je ventje!

Evenstar, mooie aparte jurk had je!

Oh ja, Bsb, hoe was derek idd? Ben ook benieuwd.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Herken de combi niet echt maar heb wel eens een trillend onderooglid als ik érg gestresst ben geweest. Zo had ik het laatst toen we van de VK naar het echocentrum werden doorgestuurd. Toen we weer naar huis gingen kreeg ik er last van en dat heeft de hele middag geduurd.. echt de spanning die eruit moest.

15. mammamia

Dat trillende onderooglid kan komen door vermoeidheid... tenminste ik heb dat ook weleens en dan wordt dat altijd gezegt... piep in de oren is vervelend, weet zo 123 niet wat dat precies kan zijn en of het verband legt met je trillende ooglid... succes bij de KNO morgen en het zal vast wel meevallen!

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Vandaag een heerlijke dag gehad, hoe fijn na zo lang hoofdpijn! Had laarzen met een hak aan maar heb ook gemerkt dat ik beter laarzen met een klein hakje kan dragen, mag het aardig bekopen nu. Vandaag waren de schuttersfeesten in mijn geboortestadje en ik had zo'n zin in een appelbol!! hahahaha Zijn we dus maar naar toe gereden, veel oude bekenden gezien, zo leuk! Nog met de honden het bos ingeweest, altijd lekker en bedacht hoe de babykamer wordt wanneer mijn gevoel juist is en we een meisje mogen krijgen. Drie witte muren, een lichte hout vloer, witte meubeltjes met ecru hemeltje en 1 muur met onderstaand behangetje, zooooo lief:)

Merken jullie nu ook minder kwaaltjes, eindelijk....?

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb me ook toegevoegd op de hyves!

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, heb iedereen vanaf de hyves maar ff toegevoegd ook. Zag dat Kim (wie is dat eigenlijk hier?) en ik al één gezamenlijke kennis hebben (buiten ZP zeg maar), grappig!

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zullen we allemaal even een scrapje/berichtje doen waarin staat hoe we hier heten? Ik ben de weg soms echt kwijt met al mijn nieuwe vriendinnetjes :)

Pff koppijn hier... blegh en morgen weer aan het werk.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Anders maken we even een berichtje aan idd, zal wel ff doen!

Deel Deze Pagina