Ik weet het ook nog niet en moet ook nog heeeeel lang wachten maar wil het wel weten hoor 1 okt heb ik pas de echo.. Prulleke, van harte met je slagen! Schatje1, ook een manneke op komst, van harte meid!
en toch twijfel ik nog steeds heb het namelijk niet echt duidelijk gezien en me gevoel zegt nog steeds dat het niet klopt..
jah dat hoop ik wel.. we hebben namelijk het geslacht bijna niet kunnen zien.. hij keek ook alleen vanaf de zijkant naar de baby niet van onderen zeg maar
Ah gezellie. Uiteraard juich ik bij elk blauw of roze berichtje dat ik hier langs zie komen- mensen maken gewoon verschillende keuzes!
Dames die weten wat het word, gefeliciteerd! Vandaag heb ik goed de baby gevoeld, dit wil ik wel elke dag
Hihi lekker he melek... Beter dan misselijk zijn vind ik Hier ook heel vaak vandaag, het is misschien vroeg, maar het is toch echt gespartel. Ik heb wat gelezen, voor je je zorgen maakt als je het morgen niet voelt... pas bij 27 weken MOET je het elke dag voelen. Heb zelfs tips gelezen over hoe je je baby wakker kan maken, en dat je de vk moet bellen als je het echt niet meer voelt. Maar dat geldt NU dus niet, je kindje heeft nog veel ruimte. Ik voel het meer en vaker als ik veel zit, maar ik heb een zittend beroep dus vaak op werk Met de bruiloft heel erg in de nacht erna, maar die dag niet (was er ook niet mee bezig).
Hoi meiden, Niet echt bijgelezen. FF een echo-berichje. andaag naar de gyn geweeest, het gaat niet zo goed...Mn bloeddruk was, ondanks medicijnen, weer erg hoog...dosering verdubbeld...Zucht. Ik ben erg bang, alles w bereft Isa's zwschap en eerste weken kom erug. Ik ben ook erg boos...op mn lijf..kklinkt niet echt logisch maar zo voelt het wel. Ik heb alles 'goed'gedaan voor ik een 2e zwscshap aanging; kwas iets e zwaar dus afgevallen, gezond eten, sporten etc etc. Ik was helemaal gezond toen ik deze zwschap inging, heb me uitgebreid laten onderzoeken op kans op herhaling, mn bloeddruk was goed en nu...gaat het weer de verkeerde kant op. Het hoeft natuurlijk niet weer in insulten en een vroggeboorte te eindigen, maaar ik weet gewoon nie of ik sterk genoeg ben om noge een keer al die maanden naast zo'n klein muisje in een couveuse op de ic e zitten. Ik wil gewoon een normale zwschap en normale kraamtijd! Sorry meiden, ik ben ff verdrietig en moet ff mn verhaal kwijt. Morgen ga ik weer positief denken maar vanaovend ff niet... Met het kindje is ttrouwens alles goed, ondanks mn hoge bloeddruk groeit ie goed en is ie mooi bewegelijk, dus die heeft er nog niet veellast van, das wel fijn. *einde echo-bericht* Kus, Liedel
Das geen leuk nieuws. Ik kan me goed voorstellen dat je echt even heel erg in de put zit nu. Ik weet ook niet goed wat ik je kan aanraden, je hebt natuurlijk een moeilijke ervaring gehad en dat maakt het nog erger vanwege de angst dat het je nog een keer kan overkomen. Het is heel moeilijk, maar probeer niet te boos op je lijf te zijn- je zegt het zelf al, je hebt ALLES gedaan om zo gezond mogelijk de zwangerschap in te gaan. Hoe zien je dagen er nu uit qua werk en zorg voor Isa? Heb je ruimte om nog iets gas terug te nemen? Doe je aan yoga? Ik heb op een heeeel ander vlak wat strijd gehad met mijn lijf omdat ik 10 kg moest aankomen toen we zwanger wilden worden. Dat was veel en ik heb en anorexia verleden. Ik ben aan yoga gaan doen om een betere band met mijn lijf te krijgen, en te leren ontspannen. Het heeft me erg geholpen. Je zou nu wel naar zwangerschapsyoga moeten kijken, want gewone yoga belast de buikspieren te veel en heeft denk ik ook teveel onmogelijke oefeningen. Sterkte!!
@ Hallo! Geen tijd om bij te lezen. Heb het zoooo druk en ik ben zoooo moe. Sorry hoor. Momenteel hebben jullie niet veel aan mij. @ Liedel! Meisie toch! Ik hoop echt niet dat het gene waar je bang voor bent gaat gebeuren. Ik steek gewoon hoopjes kaarsen aan voor jou! En dat het allemaal goed mag verlopen! DIkke knuffel en mopperen/klagen/blij zijn enz mag hier allemaal. @ Voelen van de kleine. nou ik voel geloof ik nog niets. ZUCHT Daarom wil ik graag donderdag ff het hartje horen van de kleine tijdens de controlle... en dan 17 sept heb ik de 20 weken echo. @ Vraagje, Zijn trouwens sommige van jullie ook af en toe weer of nog steeds zo ontsettend misselijk? Ik heb echt van die vlagen. Verschrikkelijk. En dan in de klas. Whaha... Mevrouw liet U nou een boer?!? (slik, oeps! eh...)
Pfoe! Vandaag alle meubeltjes geschildert, het wordt MOOI! Morgen een tweede laag erop, en dan is 't al bijna klaar! Ik kan niet wachten om samen met Frank alle benodigde spulletjes te gaan kopen..
Nou vandaag voel ik de kleine weer maar heb het 2 dagen niet gevoeld , of ik lag te slapen kan ook maar ik mag volgende week de angelsound van schoonzus lenen Eerst leek t mij een eng idee want stel je hoort nix dan zit je gelijk in de stres maar wil t wel is proberen.Ook voor de kinderen lijkt t me leuk liefs weer
@ vicious! COOL! FOTO's ! De 19e komt mijn nicht met haar familie om heel veel van hun baby spul bij ons af te gooien. Box, maxicosi, wiebelstoeltje, nog wat kleren en weet ik wat al nog meer. Dus we wachten daar op en dan gaan wij hier verder kijken en dingetjes aanschaffen. Raar he? Ik ben nog steeds bij aan het komen van het goede nieuws. We hadden denk ik al een soort van afscheid genomen. Ik bedoel... het was misschien niet levensvatbaar. En NU IS ONS WICHTJE GEZOND!!! Da's wennen. Stom he? hihi
Dames, ben heel moe. En mijn oogjes vallen toe. Ik weet niet hoe maar ik ga lekker naar bedje toe. Welterusten allemaal!
Mooi gerijmd muurtje. Liedel wat een rotnieuws zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet weer zit te wachten om weer een tijd naast zo'n klein wurmpje op de ic te zitten. Ik duim voor je mee dat je bloeddruk snel omlaag gaat. En je mag inderdaad lekker alles eruit gooien hier als je het kwijt moet. Ik ga ook lekker slapen nu. Zo'n dagje werken eist wel weer de nodige energie, en morgen gaat de wekker weer. Hopelijk slaap ik vanaacht wat beter dan afgelopen nacht. Trusten allemaal en tot morgen.
Snap het wel hoor muurtje. Je houdt toch rekening met het ergste en is ook een deel zelfbescherming denk ik. Ik voel de kleine trouwens ook nog niet hoor en heb vorige week controle gehad en het hartje klopte prima. Het is ons 1e kindje dus niet zo gek toch dat we nog niets voelen??? Ik heb verder niet zoveel bijgelezen en ook weinig tijd. Moet zo weer werken. Vandaag ook nog even naar de kapper. Moet nodig mijn dooie punten laten knippen (A) Morgen lekker dagje vrij. Fijne dag allemaal!!
Tuurlijk muur, als je zo'n uitslag hebt dan staat je wereld toch even stil! En nu gewoon het geluk omarmen he! Ik vond dat ik het ook wel erg vroeg voelde, zeker omdat ik de placenta aan de voorzijde heb liggen. Toch is het zo- op die plek waar ik 'gespartel' voel (heel lichtjes natuurlijk) zit toch echt mijn baarmoeder en rommelende darmen voelen net iets anders. Ik voel het ook niet elke dag even vaak, soms ook een dag bijna niet. Oh en met de angelsound is het mij nog nooit gebeurd dat ik het niet kon vinden hoor. Het leek mij ook eng, maar ik had een vriendin met ervaring die het de eerste keer gezocht heeft voor me, en daarna ben ik er zelf ook bedreven in geraakt. Mijn vk is er trouwens geen voorstander van, en hier op de pagina heb ik van de vk ook voorzichtigheid geboden gekregen. Dus luister ik 1 of 2 keer per week, zeker niet meer en steeds ook maar heel kort.
Goedemorgen dames @ Prulleke gefeliciteerd!! @ Voor de rest gaat het hier wel. Wat last van me rug... En bekken blijven ook vervelend voelen. Net alsof ik de hele tijd naar de wc moet ofzo... Terwijl dat juist niet zo is. Met me meisje gaat het ook goed!! De tijd gaat snel maar is zo ontzettend lief... Nou dames fijne dag!! Kom straks weer ff langs ga nu ff wat eten...
@Knorretje; Ik werk niet (op 2 poetsadresjes na) En ben 's avonds ook uitgeteld. Ik slaap helaas wel slecht en heb 's middags nog vaak een middagdutje nodig Ik zwaai alleen even, want ik moet gaan werken. Normaal is Dirk dan thuis, maar die begint deze week met zijn nieuwe baan, dus Matthijs moet voor 't eerst sinds lange tijd weer naar de oppas. Misschien tot vanmiddag (maar denk dat ik dan zo uitgeput ben dat ik ga slapen )