Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zo gauw het op z'n plek staat zal ik foto's maken!

Ik ga zo weer aan de schilder ;)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

muurtje, begrijp je helemaal hoor. en herken dat gevoel ook heel erg goed.

Technisch gezien is dit ons 5de kindje en blijft dus heel raar te genieten of te geloven dat alles echt goed gaat. X

hoi hoi allemaal! :D

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jee wat wordt hier al geklust. Ik heb een leuke deal voor een lodger shelter via marktplaats (diegene die m verkoopt heeft hem kado gekregen, nooit gebruikt en weet volgens mij niet hoe duur die dingen nieuw zijn, ik zeg niks :D). Dat is een handig draagzakje die je ook in de maxicosi kan doen. Ik wil trouwens ook graag echte draagdoeken gaan proberen, dus ben daar over aan het leren bij de draagdoekmama's hier haha.

4. mamastarlight

wil ik ook nog hebben en wil deze week beginnen met de meubeltjes toch in elkaar zetten. als ik dan volgende week weet wat het wordt dan ga ik orienteren hoe ze te pimpen en kan ik gaan beginnen als ik straks thuis ben. wil ook schilderijtjes maken of de panelen voor de muurschildering maken. moet ik wel de maten weten namelijk...maar goed dan kan ik ook lekekr bezig zijn :D

heb net Stitch binnen en hij is leuk!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ Schatje, leuk een zoon! Word een mannenclub!

@ Liedel, meid wat balen zeg dat je bloeddruk zo hoog is! Ik hoop voor je dat het nu wel onder controle is! Knuffel voor jou!

@ Muur, begrijp heel goed dat je nog aan het bijkomen bent van het goede nieuws! Is ook niet niks hoor wat je hebt doorgemaakt!

@ Evenstar, ik ga ook aan de draagdoek, zelf denk ik voor de hoppendizz of girasol te gaan! En jij?

@ Buddy, hoe was het verjaardagsfeestje van Sem? Ik denk wel een topper! En hoe vind ze het op school?

@ Hier: Marcus heeft dus de 6e ziekte, gelukkig maar! Hij zit niet echt lekker in zijn velletje, maar ja het zal misschien ook wel wat jeuken.
    Gisteren heb ik 2 uur met mijn schoonzusje gefietst, was net 20 minuten te lang want kreeg pijn in mijn knie en later in mijn bekken :( Daarna gelijk in de bres om mee te gaan om Lisette van school te halen en boodschappen te doen, dus toen Fred aan het koken was ben ik in slaap gevallen hahahahaha, wat erg!

Hoe is het verder hier?

6. mamastarlight

wat worden er veel jongens geboren in Februari! kunnen beter de meiden even waarschuwen :D

7. Schatje en blondsteenbokje, jullie gegevens zijn aangepast op de site!

We hebben nu:

Jongens: 7
    Meisjes: 2

8. mamastarlight

dank je wel bloempje!

ik ben zo benieuwd volgende week! sta nu al te jumpen :D

9. Spannend he? Wij weten vrijdagavond al wat het wordt!!! Nog drie nachtjes slapen.

10. mamastarlight

houd op pestkop :D

nee wij wachten ongeduldig. :D

11. mamastarlight

ik dacht eerst een meisje, toen ene jongen en nu denk ik ineens weer een meisje dus ik weet het echt niet.

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ben in volle overtuiging dat we een jongen krijgen!

Zag trouwens wel dat deze geslachtskalender al een hoop mis had, maar als jullie nou eens naar deze kijken klopt het dan wel?

13. mamastarlight

dan zal het bij ons toch een meisje worden net als op de kalender van de site

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik had de kalender even over mijn vorige zwangerschappen laten gaan, maar volgens de kalender op de site had ik bij Marcus een meisje gekregen en de kalender die ik net stuurde een jongen, dus die klopt ;)
    En volgens mij klopt die ook bij prulleke, want volgens de site zei die jongen maar die ik net stuurde een meisje.

Ach het zijn bakerpraatjes maar toch ook wel weer leuk ;)

15. mamastarlight

nou dan moet ik toch maar gaan geloven dat het een meisje wordt want ik heb overal meisje!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Leuk!! Meisjes zijn leuk, jongens ook, maar met meisjes kan je lekker tuttelen!
    Lisette is ook zo'n tuttel, heerlijk!

17. mamastarlight

ik vind het allebei heerlijk en zie het allebei al helemaal voor me.

18. Ik dacht hé hier ook een meisje, maar m staat hier voor Man! Hahaha goed opletten hé!

En je moet trouwens bij deze de geboortemaand bekijken en niet de conceptiemaand zoals die van onze site.

19. Beetje vreemd trouwens, want als je te vroeg zou bevallen zou je zoon ineens een dochter kunnen zijn?

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja inderdaad Bloem, wat gek zeg!
    Nou laten we die link dan maar lekker over het hoofd zien, want in mijn ogen klopt dat dan niet helemaal!

Deel Deze Pagina