hey @Scorpion zo heftig hoor die onzekerheid! ik duim echt voor je hoor! en natuurlijk voor de meiden die ook bloeden. maar het is toch ook zo dat er mensen niet eens door hebben dat ze zwanger zijn, omdat ze gewoon ongesteld zijn geworden. over het extra ziek zijn ik ben in driemaanden volgesn mij 3x ziek geweest en aantal keer verkouden! ik merkte wel na de bevalling dat ik niet ziek werd van alle griepjes en verkoudheidjes. Dus ben er al wel op voorbereid ziek zijn... pff nou verkouden/keelpijn/hoesten heb ik ook al. zal er wel bijhoren weer! wel lastig als je moet optreden haha. grrr weg tekst was bijna klaar :x @ninetje: ons zoontje zal voor zijn hele leven moeten worden gekatheterd, door zijn blaasspier te hard werkt, kan hij wel zindelijk worden. het kon ook een verlamde blaas zijn dus we hebben daarin wel erg geluk! Mag je ook vanaf de dag dat je misselijk bent doen dat je zwanger bent? ik denk dat nog steeds namellijk. kan haast niet deze berekening want we hebben meer dan 5 dagen daarvoor geklust... :S ik snap het niet hoor. en ik heb met de testen steeds het probleem als ik dan onder de urine straal hou, dat ik door de zenuwen stop met plassen :S waarom ik het niet opvang geen idee nou ik ga stoppen ff mijn man helpen kan ik optijd naar bed. morgen vroeg op. gr. mootje
hallo mamma's Ik was vanavond naar cursus, net weer snel even bijgelezen. Ik houd het verder kort, want ik ga nu ook afsluiten. Wil straks weer rustig slapen.... Ik vind het alleen nog wel even leuk om weer de afspraken voor de komende twee dagen te melden. Zie hieronder. O ja, Muurtje, ik vind die uitzetlijst en wat te regelen heel handig. Over een weekje of wat, als alles goed blijft gaan, ga ik me daar eens in verdiepen. Thanks. MvM ga ik pas bellen na een goede echo, vorige keer moest ik ze afbellen en dat is niet leuk. Weltrusten allemaal, Klusser 16 juni Luca79 intake verloskundige Sasje77 intake verloskundige + echo (2e keer) 17 juni -
@MvM: Ik heb ze ook (nog) niet gebeld. Heb het de 1e keer wel gedaan, vind het een goede zaak! Maar ja..Ik wil ze niet weer afbellen, erg moeilijk. En vind het nu al spannend genoeg! Dus ga niet weer in die stinkflessen plassen! @de site: Ziet er goed uit, dames! Mooi!
Goedemorgen, Wat heb ik me toch weer veel moeten plassen afgelopen nacht Ik moet zo een paar uurtjes werken, maar ben nu al kapot. Vanmiddag dus maar weer lekker een middagdutje doen @Muurtje; Ik doe mee met MvM. Ik begin vandaag t/m 24-aug Groetjes Silvia
@ Klusser, ik heb je links ook op de site gezet... Thanks! @ Duster, jij staat ook op de lijst met mama's die mee doen aan MvM @ goede morgen allemaal! Allemaal lekker geslapen? Het lukte mij maar niet om in slaap te vallen. En toen ik wakker werd. Wilde ik er niet meer uit. hihi Ben vanmorgen met vriendin... die ook 6 weken en nog wat is net als ik bij onze fisio gaan vertellen dat we allebei zwanger zijn. Grote verbazing. hihi was wel leuk. Heb mijzelf maar gelijk weer aangemeld voor fisio. Sinds mijn ongelukje met de motor doet mijn rechter schouder nog steeds pijn. Erg lastig. En aangezien dat een van mijn problemen is om in slaap te kunnen vallen... wil ik toch dat er iets mee gedaan wordt. Verder hier? Nou, gaat eigenlijk wel. Heb totaal geen zin om ook maar iets te doen. En voornamelijk iets in huis.. ben wel al braaf vanmorgen om kwart voor 8 boven aan het stofzuigen geweest en ik zou nu hier beneden verder kunnen eh.. moeten gaan. maar nu nog ff niet. /bleeg geen zin. Dan zou ik daarna moeten gaan dwijlen... en daar heb ik al helemaal geen zin in. Het is zo benauwd... Weet je wat grappig is. Als ik al denk aan dat harde werken... dan word ik al moe. hihi Misschien moet ik gewoon een tukkie gaan doen.. hihi
Ik voel me zo beroerd. Ik heb de afgelopen goed geadverteerd in de kranten want ik vier vandaag het 2 jarig bestaan van mijn zaak, maar ik ben gewoon ziek!! Ik heb koorts en alles. Ik kijk pas vanavond weer op de site denk ik want mijn kop knapt uit elkaar en er loopt van alles mijn neus uit
Gefeliciteerd met je zaak Scorpion, balen dat je je zo ziek voelt! Een paracetamol kun je misschien pakken voor je hoofdpijn. Wat voor zaak heb je eigenlijk? @muurtje, ziet er leuk uit! Ik heb mijn eigen datum voor MvM even aangepast. @Sasje succes bij je tweede echo vandaag!
@ Scorpion! Beterschap. En idd je mag paramolletjes gebruiken... En gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je zaak! @ Bloemetje, dank je wel. Oh, kom ff in juni kijken... Angel is misschien zwanger. Maar d'r test moet geanalyseerd worden... Foto is zo wazig. hihi
hey meiden, Sorry voor mijn late reactie, gisteren ziek thuis geweest. ik was zo misselijk, duizelig en moe. ik trok het echt niet om te gaan werken. iemand een update voor mij? niet zo veel fut om alles van het weekend bij te lezen sorry...
@ Steenbokje, ik heb ff geen update. Wel op de site bezig geweest. Veel tips erbij onder praktische zaken... handig om nu al door te nemen. Liefs! hoop dat je je snel beter voelt!
Vrijdag de 19de begin ik met MvM. Begin dadelijk weer met werken na mijn 3 weken vakantie. Heb er zin in maar zie er ook wel tegen op. Scorpion, van harte! Hoop dat iedereen zich snel wat beter mag voelen.