DAmes ik ga helaas afscheid nemen. Ik ga snel mijn bedje in. Truste! (ik mis jullie wel hoor overdag. Ik vind het zo jammer dat ik niet meer mee kan kleppen... zucht!)
ja gek he? ik wilde het eerder vertellen maar had de gelegenheid niet... en vandaag dacht ik nu moet ik het vertellen omdat ik ook nu een grotere buik krijg.. Muurtje, ja gaat het ook zeker binnenkort voelen, bij komt het ook omdat mijn placenta laag ligt, dat zei de VK... dan kan je de beeb wat eerder voelen Maar jij hebt vandaag een kloppend hartje gezien... dat wil ik nu ook! je weet hoe het bij mij gaat...
ik heb ne mijn vriend het hartje laten horen met de angelsound wat een heerlijk geluid is dat zeg. Kan er wel uren van genieten. Ook die schopjes zijn leuk om te horen. Ik ben blij dat ik hem toch gekocht heb. Vriendje was ook helemaal aan het glunderen
@ Melek, ik heb het niet gezien het hartje alleen gehoord. Volgende week weer een echo. Precies met 20 weken. @Ninja, oooooohhhhhh! Wat schattig!
Hartje horen is ook goed jullie zijn al zooo ver... ik moet nog 3 weekjes wachten voor de 20 weken echo... Owww en ssstttt, morgen heb ik weer een echo Ze zeiden toch 99% jongetje nu wil ik het 100% weten... dus morgen afspraak voor geslachtsbepaling Gelukkig want wil de baby graag zien
@ MELEK! WAt leuk! Gewoon een extra echo! Toppie! HEel veel plezier morgen! En ga je t vertellen aan ons? Dames welterusten! KNUFF!!
Ja tuurlijk kom ik het vertellen.. ze zeiden een jongetje.. kijken of het nog steeds zooo is Slaap lekker!
3 weekjes valt nog mee haha ik moet gewoon nog 5 weken wachten!!! met de 20 weken ben ik op vakantie en de VK vond beter dat ik het pas met 21 weken een echo liet maken i.v.m met mijn speklaag haha. Maar morgen weer een echo melek heerlijk toch je beebje weer zien
Vic€: gefeliciteerd met je meid!!! Melek: veel plezier met de echo. Mn man is nog niet overtuigt dat het een jochie is geloof ik... 5 okt heb ik een 4d echo, dan is mn broertje en zn verloofde hier ook dan kunnen ze mooi ff mee kijken....heb er zoooo zin in!!! gemma
Goeemorgen, wilde iendelijk lezen-reageren, maar de werklui komen hier net aan, dus weer geen tijd Iedereen een fijne dag!
morgen meiden, effe niet geweest. ben druk bezig, zit midden in een gezin en draai best veel uur. tot nu goed te doen. was eigenlijk een beetje over de zeik. toen ik vertelde hier dat ik geslaagd was, waren de reacties een beetje teleurstellend van iedereen hier ik was die dag nog alleen thuis want man lief die bleef die nacht in zn vrachtauto. dus zat alleen en dan dacht ik hier mijn ei kwijt te kunnen maar dat viel effe tegen dus.... melek, alweer een pretecho??? je hebt hem 2 weken geleden toch al gehad? 100% krijg je pas na de bevalling hahahhaha en als ze nu weer zeggen 99 % ga je dan over 2 weken weer???hahahaha vic, gefeliciteerd, ook een meisje!!!! en leuk dat je voorgevoel klopt!!! lekker roze shoppen!!! ik heb nog steeds sterk het gevoel dat het een jongen is, raar is dat..maar schaamlippen waren overduidelijk aanwezig. dus t zou raar zijn hahahaha. ga weer naar mijn gezin, werken!
@Prulleke; Ik wist wel dat je examens had, maar heb helemaal niet meegekregen dat je geslaagd bent (alsnog) Van Harte Gefeliciteerd! Sorry meiden, ik ben hier niet meer zo heel actief, maar dat komt omdat ik nog steeds erg moe ben en mijn middagdutjes ook echt nog nodig heb. Verder heb ik besloten wat meer tijd aan mijn gezinnetje te besteden en wat minder tijd aan ZP........
Melek, heeeeel veel plezier bij je echo! Leuk hoor. Gisteren was mijn laatste echo...raar idee. Maar ik denk dat ik er geen een meer laat maken. Vind het goed zo. Heb een (tot nu toe) kerngezonde knul in mn buik Vandaag lekker rustig dagje. Mn zoontje gaat een paar uurtjes bij opa en oma spelen dus mama kan even bijtanken.
Gefeliciteerd vicious, eindelijk weer een meisje in dit topic Leuk hoor. Nog 1,5 week en dan weten wij het ook..
Prulleke: sorry ook niet gelezen maar alsnog GEfeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wave voor mij !!!!
Goedemorgen dames! Prulleke alsnog van harte gefeliciteerd!!! Heb ook niet gelezen dat je geslaagd bent?? Melek veel plezier bij de echo! Wij hebben vanavond ook een geslachtsbepalende echo , dus we hopen vanavond ook te weten wat er in mijn buik zit hihi KAN NIET WACHTEN!!!!! Dit wordt een lange dag....
goedemorgen meiden! Vici: gefeliciteerd! wat dom ik wil nu ineens ook heel graag een meisje. een paar dagen al eigenlijk. stom he dat mijn gevoel over wat het is zo wisseld.