Buddy: sterkte vandaag! Eyereen: van harte meid! en houd ons hier af en toe op de hoogte zal ik leuk vinden! Ik wil ook een meisje vanwege de naam!
melek: leuk die reacties! Muurtje: wat een mooi kadootje! even ego: vriendje aait nu elke avond mijn buik en zegd an welterusten kleine schat. zo lief
prulleke: gefeliciteerd! mag iedereen mee met een 4D echo? (ja dan moet ik beide moeders meenemen, misschien ook niet slim )
wave voor Gemma! Bloempje: spannend! en ik lees het maandag pas... Zo ikke weer bij. ben me toch een partij moe! had zo gehoopt dat het al weekend was
Goeiemorgen meiden! @ Eyereen, gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk dat je het even kwam vertellen! @ Prulleke, ik heb niet meegekregen dat je geslaagd was, dus bij deze gefeliciteerd! En gek dat je nu weer het gevoel hebt van een jongen, maar goed volgens mij kunnen ze nooit voor 100% zeggen dat het 1 geslacht is. Ex van mijn broertje hadden ze eerst ook tegen gezegd dat het een meisje was, maar later bleek het toch een jongen. Ach bij de 20 weken echo zal je het vast wel weer zien! Hier heb ik 2 kids thuis, Lisette nog maar een dagje thuis gehouden omdat ze zo ontzettend moe was! Vriendje vond dat een beetje overdreven maar ik niet want ik weet zeker dat ik weer gebeld zou worden vandaag!
Nogmaals dank voor de felicitaties! Jeetje, ik voel de baby nu harder schoppen dan voorheen! Ze is echt druk! We hadden trouwens echt geluk gisteren met de echo, we hebben 2D gevraagd, maar hij wilde iets beter kijken en heeft ook een stukje 3D opgenomen op DVD. Het is allemaal niet zo heel duidelijk te zien, maar we hebben wel even naar het snoetje kunnen kijken!
@BSB; We mochten bij de 20weken niemand meenemen (alleeen mijn man en ik) Later hebben wij een 3/4D echo laten maken en toen hebben we mijn moeder en mijn schoonouders meegenomen. We mochten zoveel mensen meenemen als we wilden, als ze maar stil waren ivm de video
Goeiemorgen!!! Wij gaan een weekendje weg ff inpakken en dan hop naar scherpenzeel in een huisje van 10 man zin in!!! DUs na het weekend ben ik er weer en dat weekend gewoon al overhuizen JEEEEJ spulletjes daar!!!! ben zo benieuwd naar de banken en het bed van de dames straks...heb gister alles lopen afplakken daar met de meetrol haha kijken of het gaat passen..en zoals het er nu voor staat perfect dus hopelijk kloppen de maten VIC feli een meisje wat leuk!!!! Prulleke ook nog feli las dat je geslaagd bent!!! Andere dames hoe lang nog tot de echo?? hier de 25ste schiet ook al op BEN ZO BENIEUWD!! Hier zeiden ze aan de telefoon dat je bij de 20 weken echo 2 andere mensen mee mag nemen..maar wil ik niet vind het te medisch daar is de pretecho straks wel voor.. wie weet wat eruit komt he..en kids ook ff naar de oppas dan.. ow ja denk zelf een meisje na mijn droom lichamelijk een jongen haha schiet al op he Melek jij alweer echo? BOFKONT hihi niet te vaak he Maar 100% krijg je pas nadat het eruit is zeg maar.. Ze mogen ook gewoon geen 100% zeggen vandaar de 99% want er zijn er genoeg waar ze achteraf problemen mee krijgen dan dat kun je gewoon niet waarmaken het is nu eenmaal een echo.. Ik denk ook dat het eerder zal zijn dat een meisje toch een jongetje blijkt te zijn dan andersom hoor...dus geniet van je ventje in je buik!! Dames tot snel weer knuf van hier!!
Ja inderdaad, haha! Ik moet mezelf wel aanwennen om "de baby" te blijven zeggen, want ik heb met Frank afgesproken dat we buiten dit forum niemand vertellen wat het is
Oh! Ik wil mijn 2 oudste kinderen meenemen. Ik doe alsof ik van niets weet, ik neem ze gewoon mee. Zij willen het ook wel eens zien! Vicious wat leuk! Een meiske! Muur, blij voor je dat je blij bent! Ik droomde vannacht dat ik zo snel ging bevallen dat ik er bijna niets van voelde. Ik belde de huuisarts om te zeggen dat hij de bevalling niet hoeft te doen maar dat een kraambezoekje wel leuk zou zijn. Mijn man liep met ons kindje rond, een meisje, en ze had een vreselijk lelijk gezichtje whahahaha! Wij vonden dat helemaal niet erg. Daarna gingen we fietsen en toen werd ik wakker. WEIRD!! 11 oktober is de 20 weken echo. Ik ga er niet heen met het idee dat het een pret echo is. Ik ben me er wel van bewust dat het ook slecht nieuws kan opleveren. Wij hebben bewust geen nekplooimeting gedaan. Met de 20 weken echo zijn er meer dingen te zien waar je rekening mee kunt houden na de geboorte. Bijv als je kindje een hartafwijking heeft, kunnen ze na de geboorte direct actie ondernemen. Een bepaalde kans op down zegt me helemaal niets. Oja, en gisteren mijn beebje weer zo goed gevoeld! Joepie! Dat is het fijnst van de hele zwangerschap vind ik. Zo'n levendige buik...zwijmel.... Nou, fijne dag allemaal!
Ik moet helemaal alleen naar de 20 weken echo Mijn vader past op Jaylinn en mijn moeder moet werken. Dus tja zit niks anders op. Nog maar 19 dagen!! Kan niet wachten...
Buddy, heel veel plezier dit weekend en daarna met het verhuizen! Liefs van je buddy! @ Vicious, ja dan moet je inderdaad oppassen, ik persoonlijk zou het niet geheim kunnen houden hahaha, dus wij vertellen het dan ook gewoon! Ik neem de kids ook niet mee naar de echo, ben veel te bang dat ze vervelend doen! Hier vliegt al een half uur een helicopter rond, volgens mij loopt er een 'boef' rond ofzo
ja ik zou het ook niet doen kan best eng overkomen op zo'n scherm ik weet nog met sem toen bij eva die vond het ook niets bij de 12 weken echo gelukkig was die kort maar de 20 weken is langer...en dan bezig houden is niet leuk samen rustig kijken is wel zo fijn.. de dames mogen wel mee naar de pretecho ik zou het zelf bij mensen ook aanraden hoor zonder kids.. straks krijg je idd slecht nieuws mama alleen maar huilen iedereen overstuur! Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is he!!
owww troeltje zoeken ze jou nu alweer haha dank je komt goed ik ga nu ook ff de spullen inpakken LOL! dus ben er weg van! hier was het ook best moeilijk hoor geheim houden op zich wel leuk iedereen op een verkeerd spoor brengen maar ja dan gaan ze ook extra hun best doen he.. en je verspreekt je toch wel! nu vind ik het ook wel fijn lekker vertellen!
MM nu twijfel ik ook wel eigenlijk. Ze willen alleen zo graag mee! Ze zijn ook al wat ouder, 8 en 10. Ik kan met hen wel goede afspraken maken van tevoren en uitleggen dat het kan zijn dat de baby niet helemaal gezond is. Zulke dingen horen bij het leven en ik ben niet iemand die op dat moment helemaal overstuur gaat. Nou ja ik denk er nog even over na! Anders inderdaad een pret echootje!
ja pret is wel leuker voor ze maar op zich die leeftijd kan het wel he hier zijn ze 1 en 4 toch net ff anders Ik zou ze denken ik goed uitleggen wat ze te zien krijgen...dat ze alles nakijken.. dat ze vooral stil moeten zijn en achteraf mogen vragen ofzo..? Maar ook zeker vertellen dat er ook minder goed nieuws uit kan komen.. en heb je hier geen zin in dan lekker naar die pretecho hehe dat is voor iedereen leuk en nemen ze de tijd om naar leuke dingen te kijken en wordt het ook leuk verteld succes met je keuze!! ok nu moet ik echt gaan merk wel dat ik lang niet geweest ben haha wil weer meekletsen DOEEEGGGGG!!!