whahah, bloem hebben we het nou dubbel gedaan? Ik ga ff checken... @ Angel fire, klopt swietie heeft een mk gehad.
goeie morgen allemaal! iedereen uitgeslapen? nou hier niet! kom net uit bed rollen, maar ik heb zo'n hoofdpijn :s en was ook wat misselijk toen ik op stond. ( ik mocht uitslapen van mn schatje daarom ben ik er net pas uit hihihi ) bleagh wat een ellende! hoorde ik gisteren ook nog op het werk dat een collega van mij zwanger is. en krijgt rond kerst hun kindje. ik schrok.. dan zou ik ook uitgerekend zijn van mn miskraam.. maarja ik hoop dat het deze keer goed gaat, dan kan ik er in februari van genieten! nou ik moet er weer vandoor.. vriendlief wil boodschappen dien dus ik moet mezelf er toe zetten om op te frissen, aan te kleden, wat make uppen en een boodschappen lijstje maken... pfffff nu al geen zin!!! doeidoeiii
Dames, al gezien? We zitten over de 60 dames heen... Leuk he? Jammer dat we er niet zo heel veel hier zien...
Ik ben er nog hihi maar heb effe alles bij gelezen en nu mag ik weer gaan werken. Er komen er idd niet meer veel terug. Fijne dag meiden
Ik heb trouwens het vermoeden dat de aanmeldingen bij feb v.a. nu af gaan nemen. Maart 2010 gaat al beginnen...
Ik ook! Vanmorgen was ik bij de huisarts voor een verwijsbrief. Hij vertelde me dat het helemaal niet zo raar is dat er met 5w5d nog geen hartje te zien was en dat het bloed op de echo best eens dat bloedverlies van zaterdagochtend kan zijn geweest. Omdat ik sinds zaterdagochtend helemaal geen bloed meer heb verloren en me nog zwanger voel, geeft hij het toch een goede kans! Joehoe!!! Alleen ben ik net vandaag niet zo misselijk grrrrr.... Mijn man is ook heel zenuwachtig voor de echo donderdag, alleen hoopt hij helaas het tegenovergestelde van mij. Ik ben nog steeds behoorlijk pissig op hem, merk ik. @Scorpion: wat een mooie site heb je van je nagelstudio. Gaaf!! Ik ben wel benieuwd wat de andere meiden doen voor werk? Ik ben interim communicatieadviseur. En werk nu tot 1 juli op een opdracht bij een grote gemeente. Dan een maandje vrij en per 1 augustus weer een nieuwe opdracht, weet alleen nog niet waar. Liefs! Angelsfire
Vanavond is er zomerkoopavond bij de Prenatal! 15% korting op bijna het gehele assortiment. Ook online!Prenatal |
Hi, ik kom me hier voorzichtig melden. Gisteren op 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan en die was al behoorlijk positief. Heb hiervoor al twee miskramen gehad, eentje 1 juli 2008 en de andere 30 januari 2009. Ik hoop dus dat 3x scheepsrecht is. Omdat morgen eigenlijk pas mijn NOD is (met een luteale fase van 12 dagen), meld ik me voorzichtig. Ik zocht de lijst, maar kon em zo snel niet vinden. Wél heb ik vast een banner gemaakt, want ik ben natuurlijk wel helemaal hierperdepieper. Tot mijn NOD bewaar ik em alleen nog even.
De eerste dagen heb je als je fles geeft meer kans op (pijnlijke) stuwing en idd incontinente tieten ... maar ik geloof dat er wel medicijnen zijn die helpen tegen de stuwing (kan ook risicovol zijn wat betreft borstontsteking)
Gefeliciteerd DrewB! Heb je voor ons een foto? Kijk maar eens even op onze site (link in mijn onderschrift). In de bevallingslijst staan alle gegevens die we ook van jou willen weten.