@ liedel thnx!! Had weer even zo'n dip moment vanmiddag en dan ga je weer alles afvragen enzo. Nu gaat het gelukkig weer wat beter... Dankzij het forum en een flinke regenbui.
Ja idd, das een goede. Ik moet na de echo eerst nog ff mijn meisje ophalen bij dr opa. En daarna zal ik het posten... Ga maar lekker bankhangen en genieten van je drukke meisje!! Moet zeggen dat mijn kleintje ook erg druk is vandaag, storm opkomst?? Fijne avond!!
@Vic dat klinkt als bekken probleempjes! Ik had dit zo bij mijn eerste en vooral tweede zwangerschap. (ik hoop deze keer de dans te ontspringen...) Ik kan me vooral de stekende pijn in mijn schaambot herinneren. En rechts en links in de kuiltjes onder in mijn rug. Sterkte, ik hoop dat het eenmalige steekjes waren hoor! Verder wil ik iedereen van een goede nachtrust wensen met allemaal mooie weirde dromen over beebies enzo
Hè hè, daar ben ik weer. Vandaag lekker gewerkt. En nu heerlijk weekend! weet trouwens niet of ik het al gemeld had maar het grootste nieuws van deze week: Jasmijn is gaan lopen. Ze kon al wel een paar stapjes maar nu loopt ze echt hele stukken. Van de kamer naar de keuken, weer terug naar de kamer.. erg lief om te zien! En trots dat ze zelf is.. Melek, gaaf is dat hè, als je de baby voelt. En leuk leuk, nog een echo gehad. Muur, gefeliciteerd met je trouwdag nog. En beterschap! Prulleke, nogmaals gefeliciteerd met het slagen! Bwtje, je leest het wel niet meer maar veel plezier op je weekendje weg. 20 weken echo: wij willen Jasmijn ook meenemen, ook gezien haar leeftijd denk ik wel dat dat kan. Mama25, een hele grote dikke knuf voo r jou en Jaylinn en de baby! Inderdaad ontzettend k***** dat het zo moet gaan... Maar vind de tip van zwangerschapsgym ook een goede, dan heb je in ieder geval al één ding gemeen. Of zwangerschapszwemmen,? En nog even: Jaylinn is idd een prachtig fotomodel haha. Troeltje, wat een gedoe bij jullie! Ben je er al achter wat er was gebeurd? Ah lees het al.. wat een sensatie! En ook al zulke mooie kindjes.. Bsb, mooi mailtje! En helemaal waar.. En veel plezier bij appelpop!
Is het geen mogelijkheid dat je vader ook mee gaat? Hij kan dan toch gewoon even in de wachtruimte blijven met Jaylinn? Mocht er nu iets zijn, heb je je vader dicht bij je.
Mama voor jou (als je hem zelf al niet gevonden had ): http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/161438-rondom-haarlem.html
Hihi..ik dacht zonet hetzelfde. Mijn beebje is ook druk aan het bewegen en ik zat ook al te denken'het weer zal wel gaan omslaan'' hihi. Ik ga straks lekker slapen, welerusten meiden!!
Hier ook opvallend veel gespartel De hele dag al. Lief hoor, hihi. Toen na de bruiloft ook heel veel - en het stormde toen enorm.
ahhh heel veel voelen de kleine al.. ik wil ook zo graag voel nog steeds helemaal niks... Hopelijk komt het snel! Fijne avond nog allemaal, ik ga zo op bed..
Ooh dat iedereen weet wat t is word ik steeds nieuwsgieriger wat wij krijgen de 21ste zijn wij aan de beurt yeah !!!!
Goedemorgen dames, Vandaag 17 weken Yeahhhh!! Het schiet op!! En de tijd vliegt. Hier moest ik vandaag vroeg op. Ga zometeen met me ouders even naar beverwijk, zwarte markt!! Heb dr wel ff zin in. Fijne dag allemaal!!
Haai! Goedemorgen! Hier ook een vroege... zoon moet voetballen! 9.00 sta ik al te juichen aan de zijlijn....! Fijne dag, láááátersssssss
Mama25, veel plezier in Beverwijk! Jodelahiti, veel plezier aan het voetbalveld! Hier vroeg weer op, Jasmijn was weer voor 7 uur wakker. Dus zit al aangekleed beneden. Heb Jasmijn nog wel even teruggelegd, ze zat te gapen bij het ontbijt Dus kijken of ze nog even wil slapen...
Goeiemorgen allemaal, mama25, heel veel plezier vandaag in Beverwijk! Wil je ook een virtuele knuffel geven, je bent een supermama! En een 17 weken wave voor jou!!! Jodelahiti, Have fun met toejuichen! Boni001, Jij ook al zo vroeg wakker hahahaha
Muurtje, heel veel beterschap! Melek, Wat schattig, een koprol! Heerlijk dat jullie mannetje het goed doet.