Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kom alleen even gedag zeggen. Ga me aankleden en dan " lekker" aan de wandel. Ik moet er nog een beetje aan wennen dat er nu niet altijd een auto tot mijn beschikking staat :(

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen,

Hier een muurtje vol snot. hihi. jakkes. Sorry. hihi

Hoe is het hier?

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meissies!

Hoe is het hier?

Hier weer de meest vreemde dromen vannacht... Maar ja ben het wel een beetje gewend!

Merk trouwens dat ik een stuk minder moe ben, gelukkig, het gaat wel lekker eigenlijk!

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen!

Ik krijg zo visite, dus ik ga m'n haar maar eens drogen.
    Morgen ook al visite, wordt een druk weekend zo!
    De baby is alweer erg druk in mijn buik.
    Volgens Frank heeft ze nu al ADHD. :D

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook een klein beetje verkouden aan het worden en een druk weekend voor de boeg. Bij mij staat hij vol gepland met verjaardagen. Niet echt best geslapen want moest elke keer plassen. Maar ach vanmiddag maar even een tukkie doen, dan kom ik de dag wel door. Zo nog even kleding shoppen. Wordt maandag beëdigd voor me werk, aangezien ik daar nog geen positiekleding voor heb, moeten we dus maar even kijken voor kleren:D

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    oooh muur, beterschap. Hier had mijn vent ook een snothoofd de hele week. Heel zielie, maar het ging snel beter.

Iedereen fijne zaterdag! Wij gaan een mamafiets regelen (marktplaats, moet er even voor met de trein maar niet ver :D).

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb voor het eerst sinds mijn zwangerschap goed geslapen :)

8. Jeanne59

Jeanne59 Lid

24 jun 2009
    41
    0
    0
    huisvrouw, verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi Mama's

Jullie kennen me niet echt, heb me al een tijdje geleden aangemeld,
    maar kom er gewoon niet aan toe om vaak achter de laptop te gaan zitten, heel af en toe lees ik jullie berichtjes, maar echt makkelijk bijhouden lukt toch niet meer. Als de derde op komst is dan is het ook een beetje anders, qua tijd hebben voor dingen.

Ik wil aan jullie iets vragen: Wat vinden jullie van de naam Lena?
    Wij zijn al eel moeilijk in het verzinnen van een naam, hebben beide
    een hele andere smaak. We hebben Renée en Chris voor onze dochter en zoon, we denken nu aan Emma of Lena. Wat denken jullie van de naam? Ik vind hem zelf namelijk steeds mooier, maar al mijn vriendinnen/bekenden vinden Emma veel en veel mooier.
    Ik ben toch wel gevoelig voor jullie mening, ze moet er toch haar hele leven mee doen.
    Alvast bedankt voor jullie mening.
    Groetjes van Jeanne

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi Jeanne, ik ken je wel hoor!

Ik vind Lena een hele mooie naam, en mijn voorkeur gaat daar ook meer naar toe dan naar Emma, ik vind Emma tevaak voorkomen, zag net dat de naam vorig jaar aan meer dan 650 meisjes is gegeven. Lena daarintegen maar 100x, ik vind de naam dus veel orgineler!
    Vind hem ook beter passen bij de namen van je zoon en dochter!

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik vind Lena ook leuker, om dezelfde redenen als die Troeltje gegeven heeft ;)

Ik ga lekker badderen :)

11. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Lena erg leuke naam!

Zeker in combinatie met de andere kids :)

12. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    beterschap voor iedereen die ziekjes is!!!

Wij zijn net terug, we hebben bij vrienden gegeten en ff lekker in het zwembad gelegen...heerlijk..

Hoe gaat het hier?

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,
    daar was ik weer. Vanochtend heeft Jasmijn idd nog even lekker geslapen, daarna werd ze wakker met een vieze luier en is ze lekker in bad geweest. Nog wat boodschappen gedaan, lekker gegeten en samen een middagdutje gedaan (heerlijk!). Net even gewandeld en nu lekker relaxen, Jasmijn is met papa aan het spelen.

Muur: beterschap!

Evenstar, succes met je mamafiets, wel ff spammen straks!

Jeanne, ik sluit me aan bij je vrienden, vind Emma veel mooier. Maar ja, dat was dan ook mijn favoriete meisjesnaam die ik al jaren in mijn hoofd had (alleen toen kreeg mijn nicht een Emma en hebben we besloten om hem niet meer te gebruiken..).

14. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hey dames,
    ik wil wel op de lijst erbij
    bij wie moest ik me ook alweer melden daarvoor??

15. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    oeps twee keer..

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bij Minimouse, Bloempje83 of Muurtje, dan geef je je leeftijd, uitgerekende datum en geslacht (of wat je denkt) door.

Welkom!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey Dames,

Ben weer thuis, pfff was erg vermoeiend vandaag. Veel gelopen en nu ook 'harde buiken'. Dus maar ff relaxen. Dus eerst naar Beverwijk geweest, toen ff langs prenatal. Daar ff slofjes gekocht, en me pa een spijkerrokje, malliot en blouse. Daarna naar mijn ouders huis en toen nog ff langs Heemskerk, ff naar terstal geweest en daar heeft me pa nog een leuke winterjas voor Jaylinn gekocht en ik een leuk spijkerjurkje! Natuurlijk ook voor mijn meissie!
    Al met al dus erg vermoeiend, heb nu ook last van me bil/been/lies/rug. Dus iets minder. Morgen een verjaardag pffff. En dan is het weer ff over.

Fijne avond allemaal!! Ik ga ff relaxen en warme douche nemen!!

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mama, volgens mij heb jij hele lieve ouders!!! Dat is fijn hé, mijn ouders hebben mij destijds ook heel erg gesteund. Ik heb er zelfs 2 keer (in totaal bijna 1 jaar) gewoond.

Mijn zoon is keeper, hij is zo goed!!! :D Hij heeft veel ballen tegen gehouden, al hebben ze wel verloren deze keer... ach ja, verliezen hoort er bij!

Fijne avond, ik ga zo de flim Knetter kijken met mijn kinderen. Zak chips erbij :D leuke film! Komt op zapp, ned. 3

doei!
    x

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jodelahiti Heb idd erg lieve ouders en ben ook ontzettend blij met ze! Ze steunen me enorm! En doen ook veel met kleine of voor kleine meid. Lekker ff stoeien/spelen. En trekken mij ook mee met dingen, zoals ff dagje weg. Heeft me goed gedaan!!
    Leuk dat je zoon keeper is, heb het zelf ook tijdje gedaan!
    Fijne avond, en veel plezier bij het kijken naar de film!!

20. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zal ik jullie eens wat vertellen............WE KRIJGEN EEN DOCHTER!!!

Deel Deze Pagina