Tonka wat leuk een dochter!!! Gefeliciteerd!! Hier zijn we alle drie snotverkouden; isa lijkt er gelukkig nog het minste last van te hebben. Vanmiddag zaten we een boterham te eten en toen moesten we alle 3 omstebeurt heel hard niezen..was erg komisch... Isa lag ook helemaal dubbel omdat ''papa ook niezen'' en toen 'mamaa ook niezen'''...ze kwam niet meer bij hihi..had echt de slappe lach. Maar we snotteren dus maar door. Vriendlief heeft het het ergste te pakken; heeft ook koorts enzo. Ik ben de hele dag al grapjes aan het maken over de mexicaanse griep maaar straks toch maar ff googlen wat de verschijnselen van die griep ook alweer zijn...maar volgens mij zijn de sympomen hetzelfde als een gewone griep dus weet je nog niks toch? Ik ben er vrij nuchter onder hoor, maar merk toch dat ik, vanwege de zwschap, toch liever niet ziek wordt. Ik ga ff bankhangen. Nog een heel fijn weekend dames!!
@ Bloempje! WHAAA! GEFELICITEERD! Een zoon! TOP! Hoe is het met jou dan? @ Troeltje. wat een mooie kids! En wat een blauwe ogen heeft die jonge man. En LANGE wimpers! WOW
Ik ga weer afsluiten. Ik ben zoooo moe. Truste! Knuffel allemaal! Morgen ga ik aan muurschildering beginnen! Oh, en ik heb vandaag voor het eerts kleertjes gekocht voor onze kleine meid. Zoooo schattig!
Met mij gaat het goed hoor! Helemaal super nu we weten wat het wordt! Heb ook al flink geshopt, in de stad en online hahaha
Waaaaaaaaaaaaaaaah Tonka een dochter en Bloempje een zoon!!!! Leuk joh!!! Gefeliciteerd! Ik neem aan dat de 20 weken echo voor allebei positief is uitgevallen? Geen afwijkingen gezien? Dat is natuurlijk het allerallerbelangrijkst! Ik moet nog even wachten, 11 (of was het nou 14?) oktober zullen wij weten of ons kindje gezond is en of het een jongetje of meisje wordt! en supernieuwsgierig... Ik ga nog even op de bank met mijn theetje en stukje cake(door mijn dochter gebakken!) Truste voor straks allemaal
Ik heb nog geen 20 weken echo gehad, die heb ik 1 oktober a.s. pas. Dit was een pretecho puur om te kijken wat het is. Kunnen we ons met de 20 weken echo helemaal op de beeb concentreren. Met deze echo was ik op van de zenuwen!! Vond het zoooo spannnend!
Weer van beide één erbij, leuk dames!! De meiden gaan wat minder hard dan de jochies he? Ben benieuwd wat de verhoudingen aan het eind blijken te zijn.
Oh man!! Ik moet steeds niezen en die druk doet zo'n pijn onderin!! Heeft iemand een tip hoe je dat op moet vangen??
Buik een beetje vasthouden? Ik heb het in het begin juist gehad, nu krijg ik wel es een harde buik na het niezen... Oh en ik zou mijn fiets nog spammen. Dit is m! Dit plaatje is natuurlijk van een nieuwe, maar die wij hebben is heel goed onderhouden geweest en in goede staat, ziet er nog bijna net zo goed uit, en MET de bobike zitjes voor en achter, scherm, tassen, mandje, buggydrager... ALLES zit er op en hij kostte nog niet de helft van de nieuwprijs. Marktplaats rulez!