Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jee bloem een kereltje en tonka een meiske! Gefelie :)

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Tonka gefeliciteerd met je meisje en Bloempje met je mannetje!

Leuk hoor!!!

Ik ga binnenkort ook eens shoppen denk ik :D

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh wow over 6 dagen ben ik gewoon 20 weken. Bizar...

4. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13144 liedel 1, 12 sep 2009
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
    @bloempje: een zoon!!! leuk ! Heerlijk he, dat shoppen, heb ook al flink ingeslagen hihi..

@muurtje; potverdorie..heb je me virtueel aangestoken...nou je wordt bedankt ;) Volgende x maar met een mondkapje achter de computer hihi

@Jodelahiti: heerlijk cake gebakken door je dochter..doet die van mj nou nooit (is misschien ook wel wat lastig aangezien ze nog maar 2 is maar ik denk dat ik haar dat maar snel moet gaan leren;))

HATSJIEEEEEEEEEEEEH....zucht...........HATSJIEHHHHHHHHHHHH

Zo..en met deze plechtige woorden neem ik voor vandaag afscheid van jullie, ik ga lekker verder snotteren in mn bedje.

Truste meiden! (oh evenstar nu pas plaatje van je fiets...errug mooi...ikkuh wil die ook hebbuh..ga ook maar es op marktplaats neuzen binnenkort, ze hebben vast nog wel meer mamafietsen op MP staan toch?)

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Tonka: gefeliciteerd met je meisje!!!

Bloempje: gefeliciteerd met je jochie!!

Mn man is nog steeds niet overtuigd dat het een jongetje is, we wachten de 4d echo maar af...

6. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen

bloempje, gefeliciteerd een jongen!!!!

evenstar, mooie fiets!

meiden die verkouden zijn, lekker op bed met kopje thee met honing :)

nog 2 dagen werken en dan weer lekker vrij!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Tonka wat leuk een meid en bloempje ook zo leuk een jongen! Gefeliciteerd meiden!

Ik heb een bepaalde theorie bekeken (die al grotendeels bewezen is ook) en naar de hand daarvan voorspel ik ook dat wij een jongen krijgen. Maar pin me er nog niet op vast ;)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goeiemorgen!!

@ alle zieken en verkouden dames, beterschap!!

@ prulleke werkse!!

@ verder redelijk geslapen. Alleen ondervonden dat de flat wel erg gehorig is, buurmeisje vannacht helemaal overstuur en gill4n. Buurvrouw ook nog een schreeuwen dat ze stil moest zijn, drama dus!! En toen vanochtend vroeg weer!! Jeetje zeg wat kunnen mensen soms overdreven reageren.
    Dus hier wel vroeg wakker, kleine meid ook. Ze ligt nu weer ff in bed een tukkie te doen. Voel de kleine trouwens weer druk bewegen, haha vannacht ook toen ik toevallig wakker was, vanwege die herrie.

Fijne zondag allemaal!!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Prul, hoe gaat het nu eigenlijk met je harde buiken?

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bloempje @Tonka; Leuk dat jullie weten wat het wordt, gefeliciteerd!

@Wondertje: Welkeom!

@Troeltje; Ben benieuwd naar de theorie

Hier houdt Matthijs me goed bezig. Hij klimt zelf de bank op (ben ik niet zo blij mee :() en hij wil alleen nog maar aan de hand lopen. Hij vindt het zo geweldig dat hij een heel stuk kan lopen :)

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Had het hier op het forum gevonden, de NUB theorie. Ze zeggen dat tussen de 12 en 14 weken geslachtsdelen van beide hetzelfde zijn, en het bij een meisje na die 14 weken naar binnen gaat groeien. Nu kunnen ze wel aan het 'angeltje' zien of het een jongen of een meisje word. Bij een jongetje staat het 'angeltje' met dan 30% omhoog, en bij een meisje minder dan 30% en soms ligt het zelfs.
    Hier een website, en ja wat ik al zei of het echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar het is wel grappig om het zelf op die manier te voorspellen en dan erachter te komen als je een geslachtsbepalende echo doet, of net als evenstar wacht tot de geboorte.
    Weet ook niet of jij het wil zien evenstar, en anders moet je gewoon ff niet klikken ;)
    Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Troeltje; Ik snap er echt helemaal niks van :)

13. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo

hahahaha Dito Bloempje, ik ook 1 okt. pas:) Jij ook van harte met je zoontje!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Duster heb je PB gestuurd!

15. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

Mooooie foto's hoor!!

En beterschap voor de zieken!!

Leuk om te lezen dat de eersten nu voor de 20 weken echo gaan!!!
    Ik moet nog 1 week en 1 dag wachten, spannend!!!

Fijn weekend allemaal

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik ben weer tante geworden!!! Jeej, mijn broer en schoonzus hebben gisteren een gezonde ZOON gekregen! Hij heeft de naam: Abel(roepnaam) Jarik(doopnaam) gekregen. Ik moet er nog even aan wennen, had ook totaal geen idee wat er nou voor een naam bij hun zou passen hihi... maar het zal vast wel gauw gewend zijn!

Gisteren kreeg ze toch nog te horen dat het via een keizersnee zou gaan (ze had al 4 mislukte inleiding pogingen gehad) dus dat was heel even slikken, maar al gauw weer vergeten toen Abel eenmaal geboren was... ik ben zo benieuwd naar hem! Hij moet nog wel een paar daagjes in het ziekenhuis blijven omdat zijn suiker niet helemaal goed is (schoonzus heeft diabetes)... dus ik denk dat we ze maar even een klein weekje rust moeten geven en dan volgend weekend er pas heen gaan (ze wonen in Maastricht, dus ook niet naast de deur)... dan maar even wachten en de foto's goed bekijken;)

Wij zelf hebben a.s. donderdag de 20 weken echo en vinden dat heel spannend! Allereerst natuurlijk: is alles in orde? en dan natuurlijk waar we ook heel nieuwsgierig naar zijn: het geslacht:D

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en zal straks nog eens wat bijlezen...

Fijne zondag allemaal!

X mammamia

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen allemaal,

@ Meiden die het geslacht weten:
    Gefeliciteerd!!! Superleuk!!!

@ Mama-fiets:
    Ziet er gaaf uit!

@ Snotter de snot:
    Thnx Muur, je hebt me aangestoken.........hihi!

@ Mammamia:
    Leuk een neefje!!! Abel, leuke naam!!! Gefeliciteerd!!!

@ De rest:
    Hoest hier?

@ Ego:
    Voel me totaal niet zwanger......
    Ben alleen maar moe, eten smaakt me niet, drink me helemaal suf aan water, daardoor plas ik me ook suf, voel me gewoon ff blehhhhhhhhh......Herkenbaar???

Fijne zondag!!!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Morgen is weer mama-dag bij prenatal......

20% korting op kinderkleding en positiekleding

15% korting op kinderwagens, kamers, autostoelen en dergelijke!

Dus mocht je morgen tijd hebben...........

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Wauw wat een mooie site Troeltje!
    Ik heb net even gekeken met mijn echo foto erbij :D
    Mijn zoontje zei meteen Oooh dan is 'de onze' een jongetje, kijk maar! Mijn dochter zei Echt niet! Duidelijk een meisje!

Whahaha!!

@ evenstar: Superfiets! Ik ga op zoek naar een fiets met een bak of gewoon zo'n geel bakje voor Ɣchter je fiets. Ik vind een maxi cosi-drager voor achter op de fiets toch een beetje scary idee...

@mamamia, nou gelukkig heeft ze de bevalling achter de rug en hebben ze eindelijk hun zoontje in hun handen!!
    Wat BUD als het zo moet gaan he, bevallen op zich is al een hele klus, als je dan ook nog zoveel tegenslag krijgt eigenlijk dan is dat wel even slikken!
    Maar goed, gezond Abeltje dat is wel het belangrijkst. Gefeliciteerd!

Ik ga zo de kids 'managen' hun kamers op te ruimen. Moet altijd een beetje gestuurd worden want ze zijn nogal snel afgeleid. Dan wordt opruimen na een minuut of 10 spelen hihi

20. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wat leuk die website over het geslacht!
    zou er toch haast nieuwsgierig van worden.
    wel leuk te zien hoe het er nu met 17 wkn ongeveer uit zou zien!

Deel Deze Pagina