Zonnebank en sauna zijn uit den boze! Ten zij je de sauna gewent bent mag het wel geloof ik maar van de zonnebank kun je zwangerschapsmasker krijgen en die gaat meestal niet meer weg! gemma
Ik zie er ook tegenop. Wij hebben hem volgende week en willen het geslacht ook niet weten... best spannend! Maar ik hou maar in mijn hoofd dat het meestal gewoon goed zit!
Ik heb geloof ik al eens verteld dat ik mijn eigen meubeltjes ging gebruiken. 29 jaar oud, massief eiken, na mij hebben er 2 nichtjes in geslapen en heb ik het terug gekregen. En nu heb ik het wit geschilderd. Voila! *trots*
Goeiemiddag. Ben er weer.. vanochtend gewerkt en nu lekker vrij. Jasmijn ligt lekker te slapen, die was echt moe! Gisteravond was ze ook wat later in bed..dus ze moest nog wat inhalen. 20 weken echo: zie er niet zozeer tegenop, maar vind het wel erg spannend weer. Natuurlijk hoop je dat alles goed is maar het kan ook overal gebeuren dat dat niet zo is.. Bsb, succes bij de tandarts... Mir, hier niet zulke ervaring met familie, lijkt me erg vervelend.. Dikke knuf! Ladytijger, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik blijf duimen voor goed nieuws vrijdag! Wauw Vicious, wat een mooie meubels! Ziet er echt super uit zo. En gewoon mooi idee, dat je er zelf ook in hebt gelegen.
geen zin om verder bij te lezen meiden. en ook geen tijd. vanmorgen werkbespreking gehad. viel bijna in slaap! en daarna haasten haasten haasten dus geen tijd verder helaas.
@Ladytiger; Gefeliciteerd. Hoop dat jullie ondanks de zorgen toch een leuke dag hebben. Ik blijf voor jullie duimen! @Vicious; Die meubeltjes zijn echt gaaf!
@ vicious, leuk en mooi beschilderd! WOW! @ Ik ben net op jacht geweest op marktplaats voor een mutsi kinderwagen. ben benieuwd. Wat is het toch allemaal duur. Ik zit al de hele ochtend en halve middag achter de comp. Rug auw, wichie is ook niet zo blij zo te voelen... althans. ik weet nog steeds niet of zij het is of dat dat harde buiken zijn of gewoon steken. snap er niets meer van. Ga ff jullie op mijn schoot mee nemen naar de bank. EDIT: WHAHAHA!! De computer heeft moeite om op mijn schoot te blijven! WHAHAHAH