Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oehh ik ga straks een dutje doen. Als de kinderen uit school zijn. Ik kan dan lekker even een half uurtje op de bank terwijl zij spelen :D
    @BsB Wij hebben trouwens ook een labrador en een kat, super leuk stel samen!

Wat gaan we eten vanavond? Iemand al ideeën? Ik heb eergisteren boerenkool met rookworst en spekblokjes gemaakt hmmmmmm zou ik zo wéér zin in hebben!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

is zo'n leuke combi. deze 3 ook kunnen echt niet zonder elkaar!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh my god!

Ik voelde de baby, aan de buitenkant van mijn buik!
    Het ging zo hard dat ik er van schrok zeg..
    Heb meteen Frank gebeld, die gaat vanavond natuurlijk meteen proberen contact te maken.

Ik ga even slapen, rot-griep :(

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn beebje is ook behoorlijk druk aan het bewegen en idd ook aan de buitenkant voelbaar. Vandaag regelmatig gevoeld :D
    En morgen de echo!! ben zoww benieuwd!!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bah heb echt een baaldag vandaag! voel me niet echt lekker, moe en pijn in mn rug. en echt zooo sago. zou zo willen slapen tot kerst ofzo...

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hier ook! tegen mijn ribben aan lijkt het wel.

meiden ik ben weg moet naar de tandarts voor het stukje neptand. tot mrogen en fijne avond!

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo zal me maar eens gaan klaarmaken voor mijn avond dienst.heb er voor mijn gevoel al een hele werkdag op zitten en verga van de rugpijn. waar o waar blijft die beloofde energiekick??? s'nachts wordt ik vaak wakker en kan niet meer slapen, ga ik eruit kan ik mijn ogen amper openhouden, zo lig ik snel anderhalf uur..Ik ben vast niet de enige???

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb ik ook Tonka. snachts niet kunnen slapen en als ik uit bed ben ben ik moe moe moe. Wil ook die energiekick krijgen!

9. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    kom effe aanwaaien voor t eten.

mama,spannend morgen echo!!! ben heel benieuwd!!

vic,beterschap!!!!

god, wie liet toch die babykamer zien????? hahahah iig heel mooi!!!

ik moet nog tot morgen werken. toch besloten dat ik het zelf af ga maken, maar dan minder uur per dag. en dan tot volgende week donderdag vrij! heerlijk, en meer tijd om achter de lappie te zitten.

nog steeds heel veel harde pijnlijke buiken. effe doorbijten en dan rust... de ene keer denk ik dr te voelen, andere moment blijf ik niks voelen. moet volgende week weer op controle. ben benieuwd.

eet smakelijk!! misschien tot vanavond

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jodelahiti; Dat klinkt wel erg lekker. Wij eten zo gekookte aardappel met preirolletjes en vis

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik eet vandaag heel slecht.. MAC vriendje is laat thuis en daarna gelijk door naar vrienden. Ik ben ben te moe om te koken haha. Ach ja voor een keertje kan het geen kwaad denk ik

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!

ik ben hier een hele tijd niet geweest. Sorry, maar kan het hier niet bijhouden. Jullie beppen veel te veel ;) Al hou ik jullie wel in de gaten hoor, jullie zijn tenslotte ook febmama's :)

Maar ik wou jullie toch even laten weten dat we vandaag de 20 weken echo hebben gehad, en dat alles goed is!! Toch wel een beetje een opluchting. Al zaten we er niet over in hoor.

Ik hoop dat het bij iedereen ook goed gaat met alles, en dat alles goed blijft gaan!

Liefs Jewel

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankje!

En de babykamer, hoewel nog niet klaar, was van mij :)
    Ik wordt helemaal blij van die complimentjes, haha!
    Er was wel iemand die zei; zoveel groen, dan word het zeker een jongetje.
    *ahum*
    Ik ga ook maar roze dingen kopen!

Veel plezier morgen met je echo buddy!

14. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Mama25,

Spannend morgen weet je het!!!

ViciousM,

Leuk he wanneer ze zo krachtig bewegen!
    Hier sinds gisteren, moest weer even omschakelen werd zowat omver geschopt whuahahaha

15. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Jewel83,

Fijn dat alles goed gaat daarbinnen met jullie kleintje.

Hoe lang heeft je 20 weken echo geduurd?

16. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Ninja2,

Smakelijk eten, moet kunnen zo nu en dan!

:)

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    @Mommy1979, de echo duurde ongeveer 20 minuten. Als je de 'normale' 20 weken echo duurt die meestal wat langer en kun je ook een DVD meekrijgen. Bij deze helaas niet, maar het beeld staat in onze geheugens gegrift ;)

18. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    vic, ik heb ook lime groen hoor! kan ook heel goed voor een meid :)

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Buddy thnx!!

@ mommy ja morgen weet ik het!! vind echt spannend!! Maar heb er ook wel weer zin in, om mijn kleintje weer ff te zien!!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Prullie, doe je wel voorzichtig?! Je slaat jezelf voor je kop als je straks helemaal niks meer kan/mag! Snap dat het verleidelijk is, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, maar ik heb er nog altijd spijt van dat ik het zover heb laten komen!

Jewel, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! En af en toe aan komen waaien is ook prima hoor!

Vicious, ik vind groen prima voor een meissie hoor! Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, vind zelfs aqua leuk voor een meid! Roze is zo pasé ;)

Hier lekker andijvie stampot met spekjes en een hema worst hmmmm!
    Morgen draadjesvlees met wortelen!

Deel Deze Pagina