Oehh ik ga straks een dutje doen. Als de kinderen uit school zijn. Ik kan dan lekker even een half uurtje op de bank terwijl zij spelen @BsB Wij hebben trouwens ook een labrador en een kat, super leuk stel samen! Wat gaan we eten vanavond? Iemand al ideeën? Ik heb eergisteren boerenkool met rookworst en spekblokjes gemaakt hmmmmmm zou ik zo wéér zin in hebben!
Oh my god! Ik voelde de baby, aan de buitenkant van mijn buik! Het ging zo hard dat ik er van schrok zeg.. Heb meteen Frank gebeld, die gaat vanavond natuurlijk meteen proberen contact te maken. Ik ga even slapen, rot-griep
Mijn beebje is ook behoorlijk druk aan het bewegen en idd ook aan de buitenkant voelbaar. Vandaag regelmatig gevoeld En morgen de echo!! ben zoww benieuwd!!
bah heb echt een baaldag vandaag! voel me niet echt lekker, moe en pijn in mn rug. en echt zooo sago. zou zo willen slapen tot kerst ofzo...
hier ook! tegen mijn ribben aan lijkt het wel. meiden ik ben weg moet naar de tandarts voor het stukje neptand. tot mrogen en fijne avond!
Zo zal me maar eens gaan klaarmaken voor mijn avond dienst.heb er voor mijn gevoel al een hele werkdag op zitten en verga van de rugpijn. waar o waar blijft die beloofde energiekick??? s'nachts wordt ik vaak wakker en kan niet meer slapen, ga ik eruit kan ik mijn ogen amper openhouden, zo lig ik snel anderhalf uur..Ik ben vast niet de enige???
heb ik ook Tonka. snachts niet kunnen slapen en als ik uit bed ben ben ik moe moe moe. Wil ook die energiekick krijgen!
kom effe aanwaaien voor t eten. mama,spannend morgen echo!!! ben heel benieuwd!! vic,beterschap!!!! god, wie liet toch die babykamer zien????? hahahah iig heel mooi!!! ik moet nog tot morgen werken. toch besloten dat ik het zelf af ga maken, maar dan minder uur per dag. en dan tot volgende week donderdag vrij! heerlijk, en meer tijd om achter de lappie te zitten. nog steeds heel veel harde pijnlijke buiken. effe doorbijten en dan rust... de ene keer denk ik dr te voelen, andere moment blijf ik niks voelen. moet volgende week weer op controle. ben benieuwd. eet smakelijk!! misschien tot vanavond
ik eet vandaag heel slecht.. MAC vriendje is laat thuis en daarna gelijk door naar vrienden. Ik ben ben te moe om te koken haha. Ach ja voor een keertje kan het geen kwaad denk ik
Hallo meiden! ik ben hier een hele tijd niet geweest. Sorry, maar kan het hier niet bijhouden. Jullie beppen veel te veel Al hou ik jullie wel in de gaten hoor, jullie zijn tenslotte ook febmama's Maar ik wou jullie toch even laten weten dat we vandaag de 20 weken echo hebben gehad, en dat alles goed is!! Toch wel een beetje een opluchting. Al zaten we er niet over in hoor. Ik hoop dat het bij iedereen ook goed gaat met alles, en dat alles goed blijft gaan! Liefs Jewel
Dankje! En de babykamer, hoewel nog niet klaar, was van mij Ik wordt helemaal blij van die complimentjes, haha! Er was wel iemand die zei; zoveel groen, dan word het zeker een jongetje. *ahum* Ik ga ook maar roze dingen kopen! Veel plezier morgen met je echo buddy!
Mama25, Spannend morgen weet je het!!! ViciousM, Leuk he wanneer ze zo krachtig bewegen! Hier sinds gisteren, moest weer even omschakelen werd zowat omver geschopt whuahahaha
Jewel83, Fijn dat alles goed gaat daarbinnen met jullie kleintje. Hoe lang heeft je 20 weken echo geduurd?
@Mommy1979, de echo duurde ongeveer 20 minuten. Als je de 'normale' 20 weken echo duurt die meestal wat langer en kun je ook een DVD meekrijgen. Bij deze helaas niet, maar het beeld staat in onze geheugens gegrift
@ Buddy thnx!! @ mommy ja morgen weet ik het!! vind echt spannend!! Maar heb er ook wel weer zin in, om mijn kleintje weer ff te zien!!
Prullie, doe je wel voorzichtig?! Je slaat jezelf voor je kop als je straks helemaal niks meer kan/mag! Snap dat het verleidelijk is, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, maar ik heb er nog altijd spijt van dat ik het zover heb laten komen! Jewel, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! En af en toe aan komen waaien is ook prima hoor! Vicious, ik vind groen prima voor een meissie hoor! Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, vind zelfs aqua leuk voor een meid! Roze is zo pasé Hier lekker andijvie stampot met spekjes en een hema worst hmmmm! Morgen draadjesvlees met wortelen!