Goeiemiddag allemaal, Lekker geslapen vanacht! Ik hoefde er dit keer niet uit om te plassen! Ik doe niet mee aan MvM, wij hebben de douche en wc in 1 en kan dat dus echt niet kwijt! Vind het wel heel jammer hoor, had het graag gedaan! Schatje, Fijn dat je eerder terecht kan bij de verloskundige! Scorpion, Beterschap meid! Minimouse, ik stond ook op met knallende koppijn,maar nu gelukkig afgezakt! Muurtje, de site ziet er super mooi uit! Maar waar zag je maart 2010 staan, of zit ik nu verschrikkelijk kippig te kijken? Ninja, werkse! Bloempje, leuk he al die kortingen! Ik wacht alleen nog ff met kopen, ik heb nog zoveel kleertje als nieuw van Youri, en nr2 word nu in dezelfde periode geboren als Youri dus ik ga ff het geslacht afwachten voordat ik inkopen ga doen , hahaha! Dewb, Gefeliciteerd meid! Salapio, ik heb inderdaad bij Youri medicijnen gehad voor stuwing! Die moet je binnen zoveel uur na je bevalling innemen, bij mij heeft het goed geholpen! Moon85, Gefeliciteerd, en jeetje je kleine meid geboren met 28,6? goed dat ze je nu streng onder controle houden! Mootje1983, jeetje meid, ik ga heel hard voor je duimen! Sterkte meis! Sabrien, goed van je dat je probeert te gaan genieten! Zo volgens mij ben ik de helft nu vergeten , ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk te onthouden! Fijne dag allemaal!
@esthertje ik ga ook nog niets voor de beeb kopen, behalve de dingen die ik echt moet hebben, die op de uitzetlijst staan. Ik wil eigenlijk alvast een meegroei bh kopen. Dat lijkt me wel handig, is dat wat?
Haaaai! Ik kom me hier ook melden. Ben 21 februari uitgerekend. We hebben al een zoontje van ruim 1,5 jaar en dit was onze 2e ronde. We zijn nu op vakantie dus ik zal de komende periode niet zoveel meelezen/typen Maar dat ga ik wel inhalen ( denk ik ) Oh zal me meteen even voorstelen. Ik ben 24 jaar, getrouwd en we wonen in een mooi klein Gelders durpke.
gefeliciteerd alle nieuwe mama's!! ik ga maar weer op de bank liggen. voel me echt niet goed. zo'n hoofdpijn nog! bah.. en heb echt ff nergens zin in.. muur en bloem, voel me beetje schuldig dat ik al 2 dagen niet zo veel doe op de site hoop niet dat jullie het erg vinden.. tot later..
Bloempje, ik heb bij Youri geen meegroei bh gehad, zoveel waren ze niet gegroeid, dus ik ga er vanuit dat het nu ook weer bij een b-tje blijft,hahaha Astrid, van harte gefeliciteerd, en geniet van je vakantie!
@ Astrid! Je staat al op de lijst er bij op de site! XXX!! En geniet van je verdere vakantie!! @ Mini, je voelt je niet lekker! Totaal niet erg!
Oh, eh... dames die v.a. nu zo ongeveer positief gaan testen kunnen ook al in maart terecht gaan komen. Dat bedoelde ik eerder. Liefs!
Jep, done. hihi (sorry Bloem. hihi) ben trouwens zo weg, moet naar de kapper... dan zit ik je niet meer dwars. KNUF!