Eindelijk hebben mn jongens eens doorgeslapen vannacht!! Net op t moment dat ik de vreemdste dromen heb, ik ben achtrer na gezeten door krokodillen en haaien op het vliegveld en een of ander mens in mn droom kon zich in andere mensen veranderen omdat ze mij moest beschermen tegen de dood...errug lekker allemaal
Ik heb er een poosje geleden ook al iets over gepost maareh.. ik heb nog steeds pijn op dezelfde plek. Volgens mij is het mijn schaambot, aan de linkerkant ter hoogte van mijn lies. Er zei toen iemand iets over bekkenpijn, maar daar heb ik dus al last van, en dat voel ik in mijn rug en onderbuik. Zou dit er dan toch bijhoren? Vind het zo'n gekke plek en raar gevoel!
hey ben ik weer! De echo was helemaal perfect. Ventje ligt mooi op schema en er zijn geen afwijkingen gevonden. Hij ligt er diep in mijn bekken, steeds tegen mijn schaambot aan. Maar daar heb ik geen last van. Hij was ook heerlijk aan het draaien en bewegen en schurkte met zijn rug tegen het echo apparaat aan hahaha... Helemaal super dus! Nu ga ik echt beginnen met voorbereiden want ik heb namelijk nog steeds niets gedaan LOL
Ik heb gisteren trouwens tweedehands een badje + standaard gekocht! http://www.babymax.nl/eMerchantPro/pc/catalog/bebe-joubadsetsilver_1302_general.jpg
Even vertellen over mijn sollicitatiegesprek Dit was dus de 2de keer dat ik bij dit bedrijf solliciteerde en de directeur kende mij nog. Hij was helemaal enthousiast dat ik voor een 2de x kwam en vond ons vorige gesprek erg positief. Helaas is de drukste periode daar dec, jan en febr. en dan ben ik dus niet beschikbaar. Ik ga dus niet door naar de 2de ronde, maar hij wil mij zeker niet uitsluiten voor de toekomst. Na de bevalling moet ik hem even bellen. Hij weet nu nog niet of hij dan personeel nodig heeft, maar anders maak ik een goede kans Ga nu even teruglezen en reageren......
@Angelfire; Gefeliciteerd met je goede echo! @BSB: Balen zeg. Hadden ze dat niet even eerder kunnen vertellen :x @Inscheuren, knippen, hechten; Ik had het mijn eerste bevalling graag gehad. Heb nu na 16uur weeën, 1,5 uur persen (zonder persweeën) en 4uur weeënopwekkers een KS gehad :x
ik hoop dat je nu meer geluk hebt duster Ik ga weer, ik een kop hete melk en 2 snickers klaar staan!!!
krijg ik toch geen berichten meer. Angelfire: goed nieuws hoor! Duster: joepie! klinkt goed hoor meid!
@ Angelsfire Gefeliciteerd!! Toppie Ben net terug, ben ff de stad in geweest. Ff voor me meissie geshopt. 2 truitjes, muts voor bij dr jas, een vormenstoof. En een positierok voor mezelf helemaal happy. Nu ff liggen en dan naar me ouders, eten en vanavond echo!! Gelukkig gaat me moeder mee
ja hehe!!! me toooooo !!! Ik mag volgende week al de 22ste weet ik dus al misschien of het een jongetje of meisje is.. En we hebben die vrijdag ook samen de 20 weken echo! Dus nu nog iets eerder hihi ! ben zoooo benieuwd het is al bijna!! gaat nu weer verder bijlezen
ik ben in spanning voor morgen en vanmiddag! o wat erg! en ik ga morgen toch online shoppen! dat wil je niet weten hahaha
hahaha veel plezier met online shoppen!!! Ja hij neemt een halve dag..van mij mocht het wel een hele zijn maar ok....shoppen doen wij ook en de vrijdag is toch koopavond !!! Nou ik las dat tamara een meisje krijgt en Mir ten huwelijk gevraagd is!!! BEIDE feli!!!!!! Buddy hoest met jou?? Hier toch helaas ook in het nieuwe huis voor het eerst moeten overgeven...terwijl ik er vanaf was balen dus! Was ook wel druk met de bakfiets van ons oude huis naar haar school pff...haasten dat ging niet ten goede! Morgen vergadering en werken..dus wel ff rustig tussendoor..laat sem overblijven en voor eva komt de oppas hier.. En dan is het bijna zover zaterdag overhuizen!! Vanavond nog ff de gamma induiken want behang is 20% korting!! en de keukenspulletjes inpakken.. vrijdagavond wordt de buffetkast bezorg die ik van MP had geplukt..en zaterdagochtend de koelkastdeuren kast haha en de rest natuurlijk ben zo benieuwd straks staat dat huis gewoon vol hehe! Wat eten jullie vanavond?? ik ga straks de saus maken room/roomkaas met spekjes en doperwtjes en daarna kook ik de pasta erbij! mjammie!!
Deze kast hebben wij gekocht bij de Ikea staat al helemaal klaar met planken en al op de slaapkamer...en vandaag dus ff voor de sierlijst + behang kijken bij gamma! Bekijk bijlage 15597