Bwtje wist je al dat wij een zoon krijgen? En eten doe ik vanavond bij mijn schoonouders dus hoef lekker niet te koken.
Hoi Hoi, @ Ten huwelijke gevraagde: Gefeliciteerd!!! @ Meiden die het geslacht weten: Van harte!!! Superleuk!!! @ Baby voelen: Ik voel tot op heden nog helemaal niks.....Wordt er onzeker van.....De meeste van jullie voelen de baby volop!!! @ Moe: Pffff, wanneer houdt het op? @ Werk: Was het maar vast verlof.......Ben zo enorm druk, merk dat ik mezelf voorbij loop......Lig nu ook op bed, ben blij met mijn woensdagmiddag....Even totale rust...... @ Zwangerschapsyoga: Had gisteren eigenlijk de 1e les, maar had verplichte dingen ivm mijn werk dus kon niet gaan. Enorm balen......Nu dus volgende week....... @ 20-weken echo: Ik moet nog zo lang wachten (9 oktober).......Begin er toch over na te denken of ik het geslacht toch maar wel wil weten....Riep altijd heel hard: ik wil het niet weten....Maar nu ik het zo van jullie allen hoor, wordt ik toch ook wel erg nieuwsgierig........ @ Algemeen: Hoe is het met iedereen???
ja volgens mij had ik dit alwel gelezen dus voor jou alleen maar een bevestiging bij de echo hier krijg ik hem ook dubbel hihi helemaal niet erg..ze zoeken denk ik mensen rond de 20 weken zwangerschap!
hihi knorretje herkenbaar! ik kan nu ook niet wachten, heeft toch veel voordelen.. Bij de eerste zat ik niet op zo'n forum dus vond ik wachten erop normaal en ook niet vervelend zo wel spannend ook! Bij de tweede was het vooral praktisch en nu willen we het gewoon weten hihi
Heb je een voorgevoel??? Ik totaal niet....Mijn moeder denkt dat wij een meisje krijgen. Mijn vriend denkt dat ook. Mijn collega's denken juist een jongen..... Pfff, ik heb echt geen flauw idee.....Eerst maandag maar weer het hartje luisteren....Dan ben ik weer even gerustgesteld en dan wachten tot 9 oktober.....En dan natuurlijk nog beslissen of we het willen weten of niet.......Ik begin lichtelijk te buigen naar ja, ik wil het weten.......Ben er nog niet helemaal over uit.
nee ik vind dat altijd heel moeilijk ik heb gedroomd over 2 meisjes...maar ga dus maar ff van eentje uit hihi gezien de buik grootte klopt dit ook wel.. En lichamelijk gezien zeg ik weer een jongetje..dus kun je ook niets mee hihi
Ik vind de tijd echt idioot snel gaan........ Voor je NOD leek de tijd altijd stil te staan, dat schoot echt niet op....Maar sinds ik die positieve test in handen heb gehad gaat het echt te snel....Nu alweer 17 weken zwanger, jeetje.......Vind het wel leuk hoor......maar moet er echt de tijd voor nemen om te genieten....Door alle drukte op werk en thuis, komt dat er niet altijd van.....
nee hier ook niet...vooral met verhuizen en 2 kids erbij dan gaat het gewoon snel ja! nou ik ga zo maar eens beginnen met de saus maken! mag ff lekker pruttelen en ik hoor eva ook al pruttelen dus zal zo ook wel wakker zijn! fijne avond dames
SHIT SHIT SHIT!!! De woningbouwvereniging belde net.. de nieuwe huurster wil NIETS maar dan ook HELEMAAL NIETS overnemen! We krijgen 2 (!) dagen om ALLES eruit te breken.. NEt nu Frank en m'n vader vet druk zijn, wat een ellende zeg..
Grrr, balen zeg...... Moet je daar ook nog energie in steken..... Ken het, helaas.........Heel veel suc6 ermee!!!
Het is echt VEEL en ik snap het niet, het is zo netjes gemaakt allemaal. Hele zolder bekleed, incl. kast, laminaat, douchekabine met thermostaatkraan, zonnescreens.. Wat een trut zeg, nu sloop ik ook echt alles eruit, mag ze het met zo'n ouwe mengkraan doen! :x MAMA IS BOOS!
Oeh Vic, wat klote!! 2 dagen is echt kort...! Ik lees zo die verhalen over inknippen en scheuren....brrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Krijg er de rillingen van!!!!!!! Ik heb het nooit mee hoeven maken, het lijkt me echt VRESELIJK!! Zo'n schaar daar... haleeloeja!!! En dat scheuren en hechten jeeeeezes, heftig hoor! Ik hoop maar dat ik ook bij de derde een makkelijke bevalling zal hebben. De eerste duurde een uurtje of 6 zonder knip of scheur, de tweede duurde ruim een uur zonder knip of scheur en de derde 'werp' ik gewoon ergens onderweg whahahaha Ben benieuwd hoe snel het zal gaan!!
@ Vicious, dat zou ik ook doen!!! Alles wat je maar kunt bedenken eruit, huppekee!! Oud mengkraantje erop en dan zoekt ze het maar lekker uit. Ik wens je veel succes.... bedenk je maar dat je er over 2 dagen iig vanaf bent.....
Ik ga heel even mijn oogjes dichtdoen..... Straks heerlijk kaasfondue eten met uitgebakken spekjes en stokbrood gevuld met olijven en tomaat......jammie jammie!!! Fijne avond!!!
ik kan me dat heel goed voorstellen en dan ook zo kort tijd om alles weg te halen. Heel veel succes. Knorretje ik vind ook dat de tijd heel erg snel gaat. ben morgen alweer 18 weken. Doordat er al twee kleintjes rond lopen gaat er veel aan me voorbij. ik voel mijn kleintje wisselend. Soms denk ik van wel en dan weer niet. Steeds meer moeders weten wat het gaat worden. Leuk hoor.Ik twijfel.Eigenlijk wil ik het niet weten maar ben ook wel benieuwd. ik moet nog wachten tot 7 okt. Even ander nieuws. Mijn zusje is 9 weken zwanger. Had al eens een miskraam gehad en de hoop op een tweede was opgegeven. Ze zat al in de MMM. Gelukkig is nu alles goed. Ik word dus weer tante