Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Buddy; krijgt Jaylinn een BROETJE??
    Wat is een broetje?

Whahahaha.. dat staat op MSN, was de letter R op??

:p

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Mama: dus toch een jochie!! Super zeg na een meisje nu een jongen. Van harte gefeliciteerd en gelukkig was alles goed!! :)

Mammamia: veel succes en plezier met je 20-weken echo van vandaag!!
    Ik wil oooooooooooooooooooook!! haha...

Ik zie dat BSB ook de echo heeft vandaag: jij uiteraard ook veel succes en plezier! :D

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    mama gefeliciteerd!!!!

ik moet nu naar mijn werk, dus vandaag niet online!

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Goeiemorgen allemaal,

Voor de meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes!

Ik mag morgen, spannend!

En vandaag doe ik de 20 weken waveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

5. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Angelsfire werk ze vandaag!

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Whuahahahaha have fun met shoppen!

Had een week of twee geleden hetzelfde leek wel shop aholic! ;)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja vanaf het weekend is ff bekijken dan moet ik hier zijn om online te kunnen denk ik haha
    Hij gaat UPC vandaag bellen ben benieuwd!!

In de kast heb ik 3 planken, 1 grote lade en een hang gedeelte dus van alles wat :D!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ buddy heb het verandert :) komt denk ik door spanning van gister!! Hahah

@ shop behoefte ken ik, had ik ook ineens, en helemaal nu ik weet dat het een jongetje is :D

@ hier verder heerlijk geslapen, over mijn dochter en zoon! Ben zo :D dat alles goed is!! Vandaag dus maar even kijken voor een leuk pakje!
    Kleine meid slaapt nog, maar lag dan ook later in bed gister.

Dames met echo's veel plezier!!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zooo ben nu ook lid wist niet dat we ook een hyves hadden hahaha

ennuh veel plezier zometeen!!! ben je al zenuwachtig?

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zo de keuken is ingepakt nu moet ik het doen met uhmm wat bekers en bestek borden had ie allemaal ingepakt hahaha
    oww jee wordt dus uhmmm moeilijk eten zo..we hebben nog plastic soepkommetjes en lepels hehe
    Morgen krijgen we groentesoep van zijn moeder, en vandaag ff kijken wat we dan eten heb niets meer om mee te koken :D vervelend :p

Ik ga zometeen eens wat dozen naar boven mee nemen en de kleren inpakken..en dan zijn we klaar..

Morgen is hij vrij en gaat hij de lampen eraf halen vanavond en morgen daar plaatsen met zijn pa! en de bedden morgen uit elkaar op matrasje op de grond slapen dus hihi

en dan mogen ze zaterdag komen :D

Ik doe het wel rustig aan ben btje grieperig...Sem is door papa's naar school gebracht en blijft over! lekker ff rust en dan kan Eva ook ff goed slapen! Dus om 15h fiets ik die kant op..
    Ik had eigenlijk om 11h vergadering vandaag maar werd gister om 22h afgebeld lekker op tijd he :p maar vind het HELEMAAL niet erg :D!!!

Misschien tot straks nog!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    He he, daar ben ik eindelijk weer. Paar drukke dagen achter de rug, dus had niet zoveel tijd om hier te lezen of reageren... Kijk af en toe wel stiekem op het werk maar kan daar niet uitgebreid gaan reageren helaas..

Evenstar, mooie babysite heb je gemaakt! En knap dat je dat verhaal over je gewicht hier verteld.. wel goed dat je die kleine broeken weggooid.

En gewicht: na deze bevalling en de bv moet er hier ook echt wel wat af! Hoop dat ik ook dit keer niet zoveel aankom maar vorige keer is er toch een kilo of vijf blijven hangen.

Belliebel, mooi buikje hoor!

Bloempje, waar heb je die kleren gescoord haha. 70% korting, dat scheelt nogal.

IJzer: appelstroop is daar ook goed voor (en lekker!).

Bsb: mooie kinderwagen! En vervelend van je cursus.. komen ze mooi op tijd mee.
    Hier moeten we op het werk ook allemaal cursussen doen (wettelijke eisen) maar het is telkens niet duidelijk wanneer wel of niet. Dus ik ben al een paar keer aan een cursus op de computer begonnen terwijl na een paar weken bleek dat ik toch een vrijstelling had.. erg irritant.

Duster, vervelend van die kerel van het UWV. Jij houdt je aan alle afspraken en hij niet.. zwaar irritant.
    Wel goed bericht over je sollicitatie, zou wat zin als het na de bevalling toch wat zou worden (dan is drie keer echt scheepsrecht haha).

Tonka, wanneer heb jij eigenlijk de 20 weken echo? Zou grappig zijn als we dat op dezelfde dag hadden haha, kunnen we meeten bij het echobureau.. (alhoewel, ik wil dan ws eerst de echo, blijf het toch spannend vinden..)

Lees over allemaal goede/mooie 20 weken- of pretecho's! Helemaal super! En mensen die het geslacht nu weten: gefeliciteerd!

20 weken echo: vorige keer alleen een paar mooie foto's gekregen. Later hebben we zelf nog een pretecho met dvd laten maken, willen we dit keer weer laten doen rond de 30 weken.
    En de duur: dat weet ik echt niet meer van vorige keer, was teveel onder de indruk om daar goed op te letten ...

Aanstaande bruiden: gefeliciteerd!

Lees van alles over knippen/scheuren: leuk vooruitzicht ;) Vanwege de keizersnee geen ervaring mee, maar je weet nooit wat er dit keer gebeurd ;)

Vicious, vervelend dat jullie nog moeten klussen in het oude huis.. echt balen.

Jo7, super van je zus, gefeliciteerd!

Kraampakket, wel besteld maar nog niet gezien.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Verder hier alles goed. Voel de beeb nu wel regelmatig, om de paar dagen zeker. Dus dat is wel fijn! Verder nog wel moe, maar de laatste twee dagen erg goed geslapen en dat helpt enorm. En vanmorgen had ik geluk, Jasmijn was nog erg moe dus die ligt nog lekker in bed. Kon ik even rustig aan doen, heerlijk! Had ik even tijd voor jullie haha.

Straks mijn moeder ophalen van het station in Enschede, ze komt gezellig een dagje. Gaan we meteen ff shoppen, moet nog een paar positiebroeken (ik wissel nu af met 2 broeken, is toch wat lastig..)

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ Evenstar whahaa, dat je man zo lag te spartelen...haha erfelijk!
    Gisteren op de bank zei ik ook tegen mijn man 'eeh voel eens, ons kindje is actief!' Hij werd helemaal wiieooeeewww zenuwachtig maar voelde uiteindelijk niets.... Jammer!

@Mama: Jipiieeeeeeee een jongetje!! Leuk joh! Gefeliciteerd! Ook geweldig dat jouw gevoel zo klopte he?

Ik heb ook een gevoel dat ik een jongen krijg... maar mijn gevoel/ intuïtie klopt vaak niet ;)
    Zo was ik een keer verdwaald in de auto, en een liedje van Shakira stond op de radio "...an intuition has always been a womens guide ... "
    Ik dacht nou, waar is de mijne dan????? Mijn guide???

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oja, fijne dag allemaal!

Ik ga weer, ik ga nu ECHT studeren!!! (de tijd dringt, 26 en 27 okt. examens...)

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, je intuition was ook ff verdwaald :D

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bsb, succes vandaag bij de 20 weken echo!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Een WAVE voor alle mama's die een volle week verder zijn, en daarmee de 19 WEKEN WAVE voor mij :D

18. Kom een keertje mijn buik showen, het begint nu echt flink te groeien!

19. Ik heb ook nog steeds meiden kleerhangers te koop:

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heeft iemand al iets gehoord van mammamia? Ze had vandaag om 9 uur haar 20 weken echo met geslachtsbepaling. Spannend:D.

Deel Deze Pagina