morgen meiden! Sinds gisteren geen mailtje meer gehad en dus ook niet meer bijgelzen. vanmorgen later natuurlijk dus moet nu even doorwerken. maar: Wij krijgen een gezond meisje!!!
thx meiden voor de succes wensen! o vraagje: weet iemand wat het vooruitzicht is als je baarmoeder naar achter blijft liggen?
whahahaha, het zal wel meevallen met een 3de ..... Mijn oudste duurde 2 dagen de 2de 5 uur en de derde...ik denk dat mn man hetwerk op moet knappen hahahGelukkig is het ziekenhuis hier 2 min vandaan, meer tijd zal ik niet nodig hebben hoop ik!!! een vriendin van mij is op de wc bevallen , die wist niet eens dat ze zwanger was!!!
Woohooooo bsb!!! En ik doe nog even mee met de wave. Ik vergeet die weken onderhand gewoon.. ik geef do-vr colleges en ben daar zo godvergeten druk mee dat ik niet meer tel
@ BSB leuk een meisje !! Gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend ff wat geshopt voor mijn kleine ventje. En natuurlijk blauw Ben helemaal happy!! Vind het zo leuk een klein jongetje erbij.
mamma: gefeliciteerd met je jongen!!! bsb: gefeliciteerd een meisje!!! Leuk allemaal!!! En voor iedereen die een week verder is WAVE
hoi mieden, Ik krijg net een mailtje van de prenetal dat daar weer de mazzeldagen zijn en je 26/27 sept korting krijgt op alle kinderwagens ook de bugaboo. Nou heb ik me kinderwagen besteld bij de babydump die word geleverd in dec. En hun beweren dat ze de laagste prijs garantie geven en nu scheelt het nog 100 euro met de babydump. Zouden hun ook die korting geven?
@bsb gefeliciteerd! Ik heb het aangepast op de site! Zoek je trouwens nog kleerhangers? Heb bloemetjes kleerhangers gekocht maar krijg een ventje! Of iemand anders die een meid krijgt. Heb ze net nieuw gekocht