Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel voor je reactie! Een nieuwe lijkt me ook beter, maar ja het scheelt toch weer 60 euro daar kan ik weer een hoop andere spulletjes van kopen toch? En je hebt inderdaad ook een jaar garantie. Maar die gaat dan natuurlijk wel in op het moment van aankoop. Vind het moeilijk, maar we gaan vanavond wel even kijken, misschien gaat er nog wel wat meer af en dan is de keuze snel gemaakt.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zo net even een bestelling gedaan dus bij prenatal hahaha. o wat is dit leuk hahaha

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ja dat lijkt me ook. Ik kan nog niets gaan shoppen want ik moet nog 4 weken wachten om te weten wat het word.

4. Nog leuker is als je het binnen krijgt! :D

5. mamastarlight

ssssstttt mannetje weet niet dat ik het al besteld heb :D hahaha heb hem net via de kleine over gehaald woensdag extra te gaan shoppen vanawege de extra prenatal avond ;)

6. Hopen dat de spullen niet voor woensdag binnenkomen dan anders vind ie het straks voorlopig wel genoeg hahaha

Wij gaan nu even bij de wagen kijken! Fijne avond!

7. mamastarlight

doei doei succes! pbtje gezien hoor komt goed ;)

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Leuk BSB, ook een meiske!

Ik heb net voor 40 euro een supermooie bobita box gekocht, een donkerbruine met wieltjes en een la.
    Kreeg ik van die mevrouw een boxspeeltje en zo'n speelgoedzak voor aan de buitenkant erbij.
    Wil ik naar huis, komt ze met 3 (!) boxkleden, mocht ik ook hebben!
    Kom thuis, check m'n mail, mag ik al haar babykleertjes hebben, voor niets!!
    En ook nog hydrofielluiers enzo!
    Ze heeft zelf 2 meisjes.
    Djeez!! Ben er zo blij mee!!

9. mamastarlight

Vici: geweldig!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Buddy geweldig zeg!! Echt leuk :D

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee Bsb gefeliciteerd met de echo! Superleuk voor je!! Een meisje, heel leuk!

Ik moet nog tot 14 sept wachten. Misschien ga ik de afspraak verzetten want de mama van mijn man krijgt vanaf dan haar tweede chemo kuur. Zou best rot zijn als we dan ook nog eens onverhoopt slecht nieuws zouden krijgen... beetje veel op 1 dag he!
    Ik ga morgen even bellen, misschien wordt het dus nog later dan!

Ik ga zo werken, fijne avond allemaal en tot later!

12. mamastarlight

ik ben weg, fijne avond!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo? Hoe is het hier?!?

Mag ik jullie trouwens even voorstellen?
    [FONT=Arial, Helvetica]
    Dit is onze kleine, stevige meid,
    22 cm groot, lange armen en benen, 10 vingers en tenen, poezelig wipneusje, en het hartje klopt met 150 a 160 slagen per minuut. En op de echo zwaait ze even naar ons. [/FONT]

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik zit gewoon naar die echo te staren... en ik moet er bijna van huilen... zo blij word ik er van.
    Ze lag in eerste instantie te slapen... Mijn hart bleef stil staan... van oh oh. En toen. Toen zag ik het hartje te keer gaan. Een geweldig gezicht. Ik ben zo blij dat ze gezond is, voor zover dat nu vast te stellen is.

ik moet alweer verder. Het is zoooo belachelijk druk.
    Knufffff!!!
    Heel veel liefs!

15. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wat mooi die echofoto muurtje!!! Echt super! Ik ben ook zo benieuwd hoe onze kleine er nu uitziet. Nog maar 6 nachtjes gelukkig ;)

Die avonden van prenatal komen voor mij precies op het goede moment. 23ste hebben we om 11.00 uur de 20-weken echo dus kan 's avonds meteen met 20% korting leuke dingetjes kopen :)

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    \muurtje wat ziet ze dr mooi uit! :)

MAMA gefeliciteerd meid! het word hier echt een jongens club :)

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Melek thnx meid!! Ben helemaal happy. Eerst een meid en nu een jongen :D

@ Muurtje mooie echo hoor!! Echt lief meissie, nu al :p Geniet er lekker van!!

18. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    waarom had je eigenlijk zo een vroege echo? 20 weken echo is toch met 20 weken?

ik mag pas over 2 weken...

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ melek ik heb een pretecho gedaan, omdat ik gewoon ff wou kijken en wilde weten wat het was. Heb 30 sept. 20 weken echo :p Moest gewoon ff naar mijn kindje kijken :D

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,

Ik kom even vertellen dat wij vanochtend onze 20-weken echo hebben gehad en alles zag er gezond uit!!! Hartstikke fijn en een hele opluchting:D en we krijgen een...:

JONGEN!!!

De hoeveelste is dat nu hier op de site? hihi...

Dikke X

Deel Deze Pagina