Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ mamamia Gefeliciteerd!! en leuk weer een jongen!! De jongens hebben de overhand op dit moment :D

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ons ventje!!!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super Mammamia:D. Gefeliciteerd met jullie gezonde jongen:D.

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

daar ben ik weer even lijkt wel of het geluk niet op kan heb gisteren tegen mijn werkgever verteld dat ik zwanger was omdat mijn maancontract afloopt nou hij feliciteerde mij en was ook geen prbleem voor hun en jan en feb waren toch rustige maanden dus het was geen probleem
    maandag een aanzoek gehad en nu dit ik loop helemaal met mijn hoofd in de wolken

ik heb 5 okt de 20 weken echo dus ik moet nog even wachten ik sta nog in twijfel of ik wil weten wat het word ik denk het niet vind het ook meer een verrassing als het moment daar is

Groetjes mirrrr

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bloempje, mooi buikje!

Joehoe Bsb, wat een goed nieuws!

Vicious, superdeal met die box zeg!

Jodelahiti, kan je echo niet heel iets eerder dan?

Muur, mooie foto hoor!

Mammamia, ook al een goede echo super! En gefeliciteerd met je jongetje, hartstikke leuk!

Mir, super dat je contract gewoon verlengd wordt!

6. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamamia en mama25: join the boysclub! proficiat met jullie gezonde kereltjes!
    @BSB: gelukkig..er worden ook nog meiden in 2010 geboren. GEFELICITEERD!

Hier alles goed, erg veel bijwerkingen van de bloeddrukverlagers maar hopelijk wordt dat minder. Een druk weekend voor, de boeg; morgen ben ik jarig maar dat vier ik zaterdag, en zondag naar de efteling! O ja, en morgenavond een 'date'met mn vriend, Isa gaat logeren bij oma zodat wij het eens ouderwets laat kunnen maken en lekker kunnen uitslapen. Lekker uiteiten, biosje, nog ergens wat drinken...heerlijk!

En woensdag 20 weken echo..mogen we weer ff gluen naar ons kereltje. Ik moet dan ook weer naar de gyn..duimen jullie voor me dat mn bloeddruk goed is??

Kus,
    liedel

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamamia en Muurtje: wat eem supermooie echo's..ik krijg er helemaal een brok van in mn keel..hihi..hoezo hormonen..???

8. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland

:$

Had ze niet door dat ze zwanger was!!!

9. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Mooie echo's voorbij zien komen!

Mammamia gefeliciteerd met jullie zoontje!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oww muurtje wat een dot van een foto... :)

Ik snap het niet op het forum, normaal kan ik van alle topics waar ik mee schrijf zien dat er nieuwe posts zijn en nu is het steeds leeg, terwijl er hier bv. wel nieuwe posts zijn. :(

Hier net capoeira getraind, gaat eigenlijk niet super maar was wel leuk. Morgen weer college geven, nu eventjes uitpuffen. En omdat ik deze week 10-12 uur per dag gewerkt heb, ga ik morgen lekker naar de kapper om 3 uur. Lekker puh. :p

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mooie echo's dames!

Ik kom net van de zwanerschapsyoga, ben zo ontspannen dat ik TE moe ben.. welterusten!!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen, wat is het hier rustig geweest.....

Las een berichtje van Gemma over haar vriendin die niet wist dat ze zwaqnger was. Je hoort dat wel vaker, ik kan er met mijn pet niet bij :(

Verder heb ik mooie echo's voorbij zien komen

En een heleboel dames die het geslacht ondertussen al weten, gefeliciteerd!

Hier is het nog even afwachten. 28sept hebben we de volgende echo, maar de 20weken echo hebben we pas 3 okt. Dan horen we ook pas het geslacht. Ik ben zooooooo nieuwsgiereig, al denk ik een jongetje

13. Wij hebben gisteren een musty slider gekocht! Ben er helemaal blij mee. Dit is m:

14. He vicious wat fijn dat jij nu al yoga hebt! Ik mag pas met 24 weken instromen :( Doe nu niets aan beweging.

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

bedankt voor de felicitaties!

hier alles goed. gisteren lekker uiteten geweest met zijn drietjes om het te vieren :D zo schattig van mannetje.

nog een dagje werken en dan lekker een weekendje weg morgen. nou ja nachtej . even relaxen in Mierlo met welness ect. lekker hoor. heb er best zin in :D

bloempje: hij is mooi!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ bloempje mooie wagen!!

Ik heb de mura, krijg van mijn ouders de wandelwagenbak, want die had ik nog niet... Omdat we hem later pas gekocht hebben. Mijn ouders hebben gister ook autostoel besteld voor mijn meissie, zoww lief :)

Verder gaat het hier wel goed. Geniet volop van mijn meissie en mijn kleine ventje!! ben zoww blij dat alles goed is. Over anderhalve week mag ik weer naar mijn mannetje kijken ;)

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik mocht eigenlijk 2 weken geleden al wel beginnen, maar toen heb ik afgezegd, we waren zo druk met de verhuizing!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik begin 6 okt met zwangerschapsgym. Doe het meer voor de sociale contacten met medezwangeren ;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zit zelf ook aan yoga te denken. Maar is dit niet te zweverig? Ben bang dat ik ga lachen als ik alleen me ogen al dicht moet doen.

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik wordt niet goed!!!!

krijg geen mail! het nummer dat ik heb gekregen van de zwangerschapsgym werkt niet en verder is er niets over te vinden! glorende!

zo moest even. diep inademen en :D

Deel Deze Pagina