Bah, krijg er ook kippenvel van... dat gun je niemand! Hopen dat het bij ons allen gewoon allemaal goed gaat...
Jeetje, ik heb het er weer/nog steeds moeilijk mee.. De personeelsmanager staat net hier, en er belt een sollicitant voor mijn baan aan. Ik maak een grapje en zeg: het is dat jij hier staat, anders had ik haar weer weggestuurd. Zegt 'ie, van mij mag je, graag zelfs, dan verplichten we jou gewoon tot fulltime werken! Zijn we ook van al dat gedoe af. Ik zeg: ik heb er over nagedacht, echt, maar dat gaat niet, ik heb de boekhouding van het bedrijf van mijn vriend, de baby straks.. Frank werkt rond de 70 uur per week, dan heeft ons kleintje geen ouders. Hij kijkt me aan met een verwachtingsvolle blik.. ik WEET dat hij wil dat ik blijf.. Wat is dit moeilijk zeg.. het kan gewoon niet.. maar ik wil graag blijven.
Liedel, gezellig morgen met je vriend op stap. Alvast een hele fijne verjaardag gewenst. Bloem, mooie wagen! Hier ook (eindelijk) aangemeld voor zw.gym, ze belt nog terug wanneer het begint en op welke dag.. Ladytijger, heel veel sterkte en succes vandaag! Ook ik duim voor goede uitslagen. Minimouse, mooie buikfoto! Belliebel, dikke knuf naar jou! Wat een rot bericht voor je collega. En als je zelf ook zwanger bent komt het ook net wat harder binnen... Vicious, lastig hoor met je werk.. jammer dat ze echt een fulltimer willen.
Maar hij snapt toch wel dat je straks zoveel mogelijk tijd met je kindje wilt doorbrengen? Ik ga straks ook van fulltime werken naar 24 uur werken. Geloof dat ze het liefst zouden willen dat ik ook zoveel mogelijk uren ga werken. Mocht het zo zijn dat ik 24 uur te weinig vind kan ik het altijd nog met een ochtend uit breiden. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ik die 24 uur wel prima vind zo. Maar ik snap wel heel goed dat je het er moeilijk mee hebt. En ook dan nog een keer al die hormonen die door je lijf gieren. Ik moet ook nog maar afwachten hoe het hier volgendjaar gaat lopen. Heb op dit moment een jaar contract. Heb het weliswaar heel erg naar mijn zin hier, maar er staat ook een grote reorganisatie te wachten begin volgendjaar. Het is dus allemaal erg onzeker wat er gaat gebeuren allemaal. Ik probeer er ook maar niet heel erg veel over na te denken, want dan ga ik zitten piekeren.
Ja dat snapt hij zeker wel, hij sprak het ook eerder uit als wens dan als serieuze vraag. Maar ik kan gewoon merken aan al mijn collega's dat ze willen dat ik blijf. Het euvel ligt hem in het feit dat er een stukje finance bij de functie komt, waardoor overdracht tussen twee parttimers zo goed als onmogelijk is. *zucht*
Ladytijger.. hoop voor jullie dat er alleen maar goed nieuws komt vandaag..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo allen. ladytijger hier duim ik voor jullie voor goede uitslagen, sterkte! Vandaag zijn we voor de 20 weken echo geweest Alles zag er uit zoals het eruit behoorde te zien. Pff wat een opluchting kon haast niet slapen vannacht van de zenuwen. Voor alle meiden die nog gaan heel veel succes! Liefs mommy1979
goed nieuws mommy! Vici: twee mensen voor de zelfde functie. jij werkt bijvoorbeeld 3 dagen en de ander de 2 andere dagen. indien nodig kunnen jullie wisselen en alles wordt aan het eind van de dag voor de ander opgeschreven ect.
Dat is precies wat mijn baan tot nu toe was. Zoals is al zei is dat wat niet meer kan, de overdracht van finance is te complex daarvoor. Kon het maar zo blijven..
Hoiii dames ik kom ook nog ff aanvliegen zometeen Eva uit bed halen en Sem weer uit school etc etc! hahaha een hoop ren en vlieg werk! Ben zojuist ook in het nieuwe huis weer geweest, de lampen worden door schoonvaders opgehaald en Bart doet hier de laatste dingetjes in huis! Bijna zover morgen verhuizen!!!!!!!!!!!!!! Ik ga zo dus weer terug met de dames en schoonvader komt dan ook nog ff.. En mijn simkaart komt daar vandaag en de buffetkast ben errug benieuwd hoe die staat! Ow ja en onze beklede banken zijn klaar vandaag ook nog even spieken hoor! Vanavond nog ff werken zucht en dan morgen weer vroeg op! ff doorzetten nog!!! ! Dames vanaf dinsdag krijg ik daar als het goed is mijn aansluiting dus ben er ff niet...ENNNNN ik heb dinsdag de echo bij de fontys dus misschien weet ik dan wat het isssssss SPANNEND!!!! als ik jullie zo allemaal hoor ben ik zo BENIEUWD hihi Nog feli bsb met je meissie!!! en ik zag vicous een mooie buikfoto!? Hier ook zojuist eentje gemaakt! Post ik volgende week wel hehe Ik moet woensdagavond ook werken dus kan dan niet shoppen BALENNNN!!!! haal ik dan maar in hehe Dames fijne dag ik ga weer verder racen! Liefs en tot volgende week denk ik dan... Sanne
ken het gevoel hoor. lichtte mijn uitzendbureau in en de ging meteen vragen wat er fout is gegaan inplaatst van mij te willen helpen...