Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ladytygger: wat is het behandelplan voor je vriend?

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

@ladytijger: wat een opluchting! Nu hopen dat het snel behandeld kan worden voor zover dat nodig is... en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie jochie!

Ik wil me bij deze ook ff op de lijst zetten, wij krijgen een jongen! Gaat dat via bloepmje83 of muurtje of?... dat is voor de februari 2010 site toch?

3. mammamia

4. mammamia

Het eerste stoere pakkie is binnen;) plus stoere schoentjes!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Weet je, misschien moeten we gewoon even afwachten of er een oproep met meer info komt.
    We krijgen vanzelf meer info, ze zijn er zo mee bezig.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ladytijger Gefeliciteerd met jullie jongetje!! En heel veel sterkte voor je mannetje!! En jou natuurlijk!! Knufff

@ hier gaat het wel redelijk. Heb alleen ontzettend last van mijn bil :( kan bijna niet lopen/zitten/liggen alles doet pijn!!
    Mijn kleine mannetje is wel druk aan het bewegen haha. Mijn kleine meisje is lekker aan het spelen. Ze laat steeds dr boventanden zien als ze lacht, terwijl ze nog geen boventanden heeft hahaha. Kleine grapjas!!
    Ik hoor nu de hele tijd: klap eens in je handjes, kom je spelen, kiekeboe, swing maar mee. Allemaal van dat soort muziekjes hahah. Dol op muziek iig.

7. mamastarlight

luca: wacht het gewoon af en anders bespreek ik het met mijn VK

Mamamia: geweldig!!!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Buddy, moet ik je bil even masseren?
    Of hoort dat niet bij mijn taak als buddy?

:)

9. mamastarlight

:D wel lief hahaha. en mama ik heb in het weekend de uit-zoek-missie hoor ;) vriendin hoeft het ook niet terug dus gaat helemaal goed komen ;)

ik ga afwassen en afsluiten dus als ik jullie niet meer spreek een heel fijn weekend!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Buddy, helaas... geen taak van een buddy :p

Straks maar ff warme douche, miss helpt dat iets... Anders kruikje miss, ofzo... Hoop wel dat het zometeen wegzakt want dit voelt niet echt prettig, trekt ook beetje naar me bovenbeen.

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ BSB is goed hoor!! Neem je tijd!

Ik heb hier ook ff me dochter kleertjes, naar boven gehaald. Niet te geloven nu dat ze zo kleine geweest is zeg!! Hahah wel leuk om weer eens ff door de kleertje heen te gaan... weer ff vasthouden hahah zoww schattig :)

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ga naar huis, fijn weekend allen!

Mocht ik jullie niet meer spreken/schrijven/typen, ik ben een nachtje naar Zeeland morgen, en zondagavond terug.

Adios!

13. mamastarlight

iedereen gaat een nachtje weg geloof ik. leuk hoor wij gaan naar mierlo, maar i'm a girl on a mission :D

doei doei!

14. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ladytiger, gefeliciteerd! een zoon!! en fijn dat de uitslag toch nog een beetje positief is.

vind het soms wel moeilijk om te lezen dat er zoveel jongens zijn... pfff

15. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie

Gefeliciteerd meid super!!!

Voor je man: tja wat zal ik zeggen, het is een beetje dubbel, het is kanker maar dan toch weer een minder ernstige vorm...hmmm. Ik hoop dat alles verder goed zal verlopen!!!

16. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Over de vaccinatie: de vaccnatie kan guillan-baree syndroom veroorzaken. Mijn broertje heeft het gehad en dat was geen pretje. Hij is 2 weken totaal verlamt geweest en moest geintubeert worden. Na 4 weken moest hij weer opnieuw leren lopen. Nu kan zelfs een gewone giep heel gevaarlijk voor hem zijn.
    Hij had zelfs nog de versnelde vorm waardoor je ook sneller weer op de been bent. Bij de langzame vorm moet je maar afwachten of je ooit weer kan lopen.

Geen vaccinatie voor mij!!!

17. mamastarlight

prulleke: meisjes zijn toch ook leuk. begrijp je wel hoor.

18. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ladytijger: gefeliciteerd met je jochie! Super hoor! :)
    en hopelijk komt ook alles goed met je man. Toch fijn dat er minimale kans op uitzaaiing is. Gelukkig maar!!

Veel jongens toch he?? Ze gaan wel heel erg aan kop hier ;) Woensdag komt er weer een meisje bij van ons (denk ik haha).. Kan net zo goed ook een kereltje zijn. We zullen wel zien.

Fijne avond allemaal!!!

19. mamastarlight

thanks voor de info Gemma. ik wacht het gewon af. mocht ik het kunnen gaan halen dan wil ik eerst alles ervan weten!

20. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb overigens geen idee wat ik met die vaccinatie moet. Ik werk ook nog eens in het ziekenhuis dus vind het wel lastig. Overleg het eerst wel even met de vk wat zij ervan zegt. Al neig ik nu meer naar niet vaccineren. Vind het lastig..

Deel Deze Pagina