@ moon! Ik zie de streepjes heel duidelijk! Geweldig! Mooie streepies! @ bloem, ik ben geloof ik nog niet echt aangekomen... Maar dat hoeft van mij ook niet. heb al zat gewicht... hihi om mee te torsen.. Buik wel opgeblazen... @ Mama 25 OH dat zou toch helemaal geweldig zijn!!! Ik hoop dat dat rond komt allemaal!!! Ik duim voor je! @ Weer terug van de kapper. Ben wel 2 wk geleden geweest maar ik was er echt niet tevreden mee. Nu ben ik een happy bunny now. Voel me weer helemaal t vrouwtje. hihi
Niet te geloven he? Ik probeer kraamzorg alvast te regelen... mijn hemel wat een gedoe. En steeds het zelfde rot deuntje in die wachtstand.
@Nieuwe mama's; Welkom en gefeliciteerd @Mama25; Dat zou super zijn. Ik duim voor je mee Over aankomen; Tot nu toe ben ik nog niks aangekomen. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 10kg aangekomen en die waren er ook (bijna) meteen weer vanaf. Helaas zijn mijn heupen wel een heel stuk breder geworden, zodat ik mijn kleding van voor mijn 1ste zwangerschap niet meer aankan. Voor de rest weet ik het al niet meer . Ben zooooooo moe X
hey allemaal, nieuwe zwangere gefeliciteerd. het is toch al wat al 62 zwangeren uitgerekend voor februari 2010. sasje, fijn dat je echo goed was. jammer dat je geen foto heb. maar dat zal de volgende keer vast wel gebeuren. wanneer moet je nu weer voor een echo heen. bloempje, hier nog niet op de weegschaal gestaan. maar de vorrige zwangerschap was ik in het begin al snel 2 kilo rijker. over kraamzorg: moet je dat al zo snel regelen? we hadden het bij mijn vorrige zwangerschap ook snel geregeld maar dat werd een ma. durf het nu nog niet zo goed.
SOWH!! alsof je al een paar maanden verder bent. Niet dat ik er verstand van heb hoor. Zo te zien ben je normaal vrij slank, kan je het nog wel verbergen voor je omgeving? Vanaf welke week begin je gemiddeld iets te zien? Ik heb in week 4/5 wel een opgeblazen gevoel gehad, maar nu is het toch weer redelijk gewoon. Of ben ik er aan gewend geraakt.. kan ook.
hai dames, mag ik met jullie mee kletsen? 1 feb '10 - 1984 - 24 jaar - Zuid Holland - 1e kindje 1 feb '10 - Caecilia - 33 jaar - Houten - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Puck24 - 24 jaar - Zuid Holland - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Zwelgje - 25 jaar - Limburg - 2e kindje TB - BV 3 feb '10 - Lisettedijkstra - 24 jaar - Groningen - 2e kindje 4 feb '10 - Muurtje - 32 jaar - Zuid Holland - 1e kindje ZB - FV 4 feb '10 - Juffie29 - 29 jaar - Overijssel - 1e kindje 4 feb '10 - Eyereen - 36 jaar - Zuid Holland - 2e kindje 4 feb '10 - Mieperd - 25 jaar - Noord holland - 1e kindje 5 feb '10 - Baby Love - 28 jaar - .....?.... - 3e kindje 5 feb '10 - Loe - 34 jaar - Gelderland - 1e kindje 6 feb '10 - Angelsfire - 33 jaar - Zuid Holland - 3e kindje 6 feb '10 - Ladytijger - 23 jaar - Noord Holland - 1e kindje 6 feb '10 - Emmetje - 34 jaar - Utrecht - 2e kindje - ZB - BV- 7 feb '10 - Kristen - 27 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 8 feb '10 - sasje77 - 32 jaar - Zeewolde - 3e kindje TB - BV 9 feb '10 - Laidie - .?. - .....?.... - 1e kindje ? 10 feb '10 - Salapio - 29 jaar - Zuid-Holland - 2e kindje - TB - BV 10 feb '10 - Klusser1980 - 29 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 11 feb '10 - Anamie - 37 jaar - .....?.... - 3e kindje 11 feb '10 - luca79 - 30 jaar - Amsterdam - 1e kindje 16 feb '10- sabine- 27 jaar- brabant- 4e kindje zb BV Aantal dames: 22 TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. deze zwangerschap was eigenlijk niet gepland. Moest van spiraal wisselen en veilig gedaan. Toch vind moeder natuur dat deze wonder er nog bij past. het was even schrikken en mijn man wilde het niet. maar vandaag toch een sms dat ie van de schrik bekomen is en het nu toch wel heel leuk vind. ik heb al 3 meiden, 5,3 en 18 maanden. werk als kraamvez=rzorgster, ben nog in opleiding, in aug ben ik klaar. groetjes sabine
Sabine welkom! Mannen moeten altijd eerst even wennen ja, wel lief van hem dat hij je zo'n smsjes stuurt. Dus nu genieten geblazen! Neem je even een kijkje op onze site? We hebben nog wat gegevens van je nodig voor op de bevallingslijst. Zie site.
Haaai meiden, Zie dat er wat nieuwe bij zijn gekomen, gefeliciteerd! Vandaag een goed dagje doorgemaakt met helemaal geen kwaaltjes, ben alleen wel ontzettend moe! Heb vandaag zelfs al een paar namen gehoord die ik erg leuk vond, dus even genoteerd en kijken of ik het over een x aantal weken nog steeds leuk vind... Wel leuk weer hoor al die spanningen voor een nieuw kindje! Hoe is het met jullie?
@ Bientjuhhh! Je staat op de lijst erbij zie link banner... VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik wilde dus de lijst hier neer zetten om t te laten zien... maar dat gaat dus niet. Zelfs toen ik alle regels er tussen uit had gehaald. Alles op (niet) bold had gezet en bevallingslijst boven aan weg gehaald. En ook nog de onderste paar regels na jo7... zelfs toen paste de lijst hier niet. En toen heb ik het maar opgegeven...
@ Muurtje, hahahaha grappig! Nou goed dat er een site is dan kunnen we alsnog het een en ander in de gaten houden!
hey waar moet ik nog wat invullen?moet even nog de site gaan ondekken. kwam op aanraden van een vriendin die ook in dit stukje mee schrijft liefs
@ sasje Hihi die begint al goed. Hier ook hoor dat ie al groeit. Met de eerste gaat het vaak langzamer dan met de 2de of 3de of of @ gewicht *schaam* ik was eerst trouwens 11 kilo afgevallen omdat ik extreem misselijk was.. dus ddie moeten er dan ook nog bij geteld haha
Hallo lieverd, Onder mijn banner staat de link naar de februari 2010 mama site. En daar sta je ook op de lijst. De gegevens die je nog ingevuld wilt hebben kan je naar Bloemetje, Minimous of mij pb-en of gewoon hier zeggen. DAt wil ik DAAR hebben staan. En dan doen wij dat. hihi B.v. in de agenda... afspr noteren.
Sonja... de lijst die je nu gebruikt is niet meer up to date... je kan beter naar de lijst kijken op de site (link onder mijn banner) Want de up to date lijst past hier niet meer ivm de vele mama's. hihi Je kan de lijst dmv, op dat knopje wijzigen in drukken, weg halen... EDIT; en ik heb voor de zekerheid gekeken... Je staat zeker op de lijst bij ons! hihi trouwens, doe je mee aan moeders voor moeders? kan je hier de data dan doorgeven van wanneer tot wanneer?
Okee nou ja dan weet ik dat En nee ik doe niet mee aan moeders voor moeders... Niet omdat ik niet zou willen maar ik had me bij de vorige opgegeven en heb toen gehoord dat in onze regio geen moeders nodig zijn .. Ik blijf niet leuren graag of niet ...Plus mijn zwangerschap gaat niet over rozen veel onderzoeken blablabla ben blij als dat goed gaat .. Hoop dat je het snapt haha Liefs Sonja
Sonja, ik snap m helemaal. Dan zou ik ook niet meer mee doen als ze zo reageren... Gek hoor. En ik hoop dat je een hele voorspoedige zwangerschap mag hebben deze keer!
joehoe sabine, je hebt ons gevonden!! GEzellig en zo toevallig dat we weer gelijk lopen. Voor de derde keer! Liefs Suus (voor een keer dan mijn eigen naam)....