Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

OHHHHHH!!! MOET GEWOON HUILEN! WAT LIEF!!! EN en? Wat was je antwoord? hihi. Ik neem aan ja! Leuk joh! GEfeliciteerd!!!:D:D:D:D

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Blondje! Ook gefeliciteerd!

@ Minimouse ik wil ook nog mee doen met de site! Ben alleen zo druk met werk. Sorry hoor... tijd te kort... ZUCHT!

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

@ muurtje, Had ook niet anders van je verwacht meis:) Ik ben er zelf ook niet altijd door alle drukte.. . Hoop dat het in november beter wordt.. Dan ga ik weer 20 uur werken per week. en ga mijn over uren beetje op maken dus ben dan als het goed is werk ik dan maar 2 a 3 dagen per week! hihi

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond dames,

Net weer bij de vk geweest. Alles was goed, hartje klopte mooi en stevig en we kregen weer een hoop info mee naar huis. Over de Mex. griep, over 2 info avonden over borstvoeding geven en over de bevalling. De bloeddruk was weer goed en ik ben ong. 4,5 a 5 kg aangekomen, valt allemaal reuze mee dus... 22 okt. weer voor controle (dan zijn we alweer 8 jaar samen:D) lekker een weekendje weg ofzo! Nu al zin in...

@alweer wat van Melek vernomen? Heb nog niet echt bijgelezen...

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

gefeliciteerd!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@muurtje: Bedankt voor je pb en heb het gelezen :)

@?: leuk dat je er weer een meid krijgt :)

nou de bedrijfsarts wil dat ik nu nog 5 uur per dag ga werken.. mocht dit niet gaan kan ik contact opnemen en dan kijken we weer verder..
    dit betekend dat ik 1/3 deel minder ga werken..

Voor de rest is de kleine heel erg druk in mijn buik.. echt weer een avond mensje want dan voel ik stevige trappen!
    af en toe voel je het volgens mij ook al van buitenaf..

Wij weten dat we weer een jochie krijgen maar toch twijfel ik nog steeds.. ik durf de muurverf nog niet te kopen haha :D

kusjes

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Wat lees ik hier allemaal goede berichten, huwelijksaanzoeken, goede controles, goede echo's
    Super allemaal hoor.
    Ik zal weer eens wat bij gaan lezen

Groetjes Hanneke

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    leuk, meiden die gaan trouwen gefeliciteerd!! En ik las dat er nog een meid bijkomt. Is wel goed voor al die knullen hier ;)

Nog geen nieuws van Melek? Hmmm.....

Hier geen bijzonderheden hoor. Druk met mijn nieuwe klus, maar verder alles goed. Mijn buik maakt een groeispurt nu, dus dat is wel leuk!!

Tot snel weer!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zei; ja hoor, wij willen wel met je trouwen. Maar je moet nog wel een keer op je knieën. ;)

Ik hoefde niet te huilen, maar ben er wel een kwartier stil van geweest. (En da's lang voor mijn doen, believe me!)
    Het drong later pas tot me door.. vet, we gaan trouwen.. haha!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Schatje... ben je nu blijer met de 5 uur p dag? En dat hij/zij nu heeft gezegd als het niet gaat gelijk weer contact opnemen? Geeft misschien iets meer rust? Hope so! (vind het nog veel, trouwens)

@ Vicious whahaha, nou ik heb voor je gehuild. hihi. En jij en stil. hihi. Had hij toch weer een primeur. hihi.
    Bij mij heeft hij tot 3 keer toe zijn aanzoek moeten herhalen hihi. 2 keer op de bank vond ik niet goed. hihi. Echt niet! En uiteindelijk heel romantisch op het strand op Texel met ipv een ring een kristallen hart van Swarofski (hoe schrijf je dat?). Met de (BAKJE ER BIJ!) teks... Dit geschenk staat symbool voor mijn hart. Laat je t vallen net als mij dan gaat het kapot. Het duid mijn liefde voor jou aan, als ze een groter hart hadden gehad dan had je die gekregen... maar helaas. Enz enz.. Super romantisch enzow. En toen was het toch wel ja geworden. hihi.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ja heb een bel afspraak voor 13 okt staan maar kan altijd eerder bellen als het niet gaat..
    ik begin me wat rustiger te voelen met die 5 uur per dag.. hoop dat de mensen die personeel moeten regelen zich daar ook aan houden :(

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha Vicious wat leuk :D Gefelie meid. Tis zo leuk, trouwen. Wij genieten nog elke dag na! En eh... wij konden niet ophouden met elkaar aan-glunderen en roepen 'wij gaan trouwies doen' (ja oh wij hebben een klef taaltje samen, echt treurig maar ja :D). Nee, stil ben ik niet geweest, ik brulde JAAAAAAAAAAA. Op het trouwen deed ik het iets rustiger :D

Al nieuws van Melek?? Ik wou dat ze een buddy had, ik zou haar wel als buddy willen hebben- dus bij deze bied ik me aan. Beetje laat want ik begin niks zonder mobiel nr.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Schatje, goed zo. En 5 uur is 5 uur. En dan ben je weg. Geef dat maar aan. Hun probleem niet het jouwe. ZOW!

@ Evenstar, whahaha, ja, leuk he dat trouwen en er nog zo lekker van na te kunnen genieten. Doen wij zo nu en dan nog steeds. hihi.

@ MELEK! Waar ben je dan? Hoe gaat het er mee? Sterkte lieverd!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben ik alleen?
    Nou, morgen vroeg ben ik er weer ff.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee hoor ik is er nog. Zit private practice te kijken. :)

Ik heb Melek een pb gestuurd. Hoop dat het goed met r gaat... vind het altijd eng als ik lang niks van mensen hoor.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar ik weet niet of je dr hyves hebt, maar daar staat dr email adres ook, dus miss reageert ze daar eerder op.

@ hier zat ook tv te kijken en heb ff 2 leuke setjes op mp gescoord voor mijn meissie! :)

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zat ook private practice te kijken, wat een ziek wijf zeg!! Sorry hoor, krijg er gewoon kippenvel van! Heb het niet helemaal gevolgd... maar die spoort echt niet!!

Ik ga naar me bedje ben echt kapot!! Slaap lekker allemaal!!

18. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen!!!!!!!!!!! Vandaag 19 weken :D Morgen 20 weken echo!!!!!! Whiehoeeeeeeeeeeeee, ik ben helemaal hyper hahaha.. Zal blij zijn als ik die echo gehad heb en alles (hopelijk) goed is...
    Fijne dag allemaal!

19. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    succes vandaag bij je echo!!!
    hoelaat mag je???

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008