en zo ziet die laatste er na een uur uit :S Ik weet ik maak mezelf gek met testen, maar kon het niet laten
Hoi Scorpion De laatste is duidelijk zichbaar. Ik snap dat vele testen helemaal hoor. Wij hebben er in 3 dagen 4 gedaan. 1 van de etos en 3 van clearblue digital!!! Ik zou zeggen gefeliciteerd!!!!!!! Wie weet hoeveel je er nog ga doen!!! hihi Als het goed is staan de mijne bij mijn foto's! Liefs hanneke
hey welkom maar weer voor de zwangere... oudbloed lijkt over te zijn alleen nog rozig (steeds minder), ik voel me niet echt lekker. veel steken in mijn buik aan de rechter kant. terhoogte navel. scorpion: o dat je niet gek wordt van al die testen heb je nog wel plasje over? ik hoop voor je!! dat het goed is! gek om te worden van die onzekerheid. Nou mijn jongetje slaapt als hij maar niet weer tot 23uur vanavond wakker is... best lang... ideaal om kind wakker te maken om 20 uur voor katheter sessie.
Hallo dames, Kunnen jullie heel even naar mijn testje kijken? Ik heb het een uur geleden gedaan en zie een heel vaag streepje. Foto staat trouwens in mijn album. Bedankt voor het kijken!
hoi hanneke, die laatste is ver na de afleestijd he. Noem je dat veel testen? ik krijg er wel meer weg
@ Scorpio, is het testje minder duidelijk dan in het begin? Ik bedoel zijn je testjes duidelijker geweest? @ Mnsy, je testje staat in je album toch? En ik zie idd een wazig streepje!
@mootje bij stel je vraag aan de verloskundige van mij: zwanger, temp en bloed heeft ze dat bevestigd. Mijn eigen vk vertelde dat ook. zo een bloeding kan 3 dagen duren. mag ook met nieuw bloed. als je er maar geen krampen bij krijgt en geen stolsels verliest. slijm verliezen is weer wel een goed teken.
@ Scorpion, ik zie n lijntje. Maar ik bedoelde... waren de testjes voor de bloeding donkerder? Of ongeveer gelijk? Ik zie gewoon een lijntje dus...
hihi had al door dat jij suus was maar denk vermeld het niet wie had dat ooit verwacht... niemand hahahah wij zelf ook niet natuurlijk. gister was man lief boven de wc aan de binnenkant aan het bekijken. grapte nog zo leuk dat hij mijn hormonen overnam maar vanacht zelf ook echt beroerd geworden. nu nog niet lekker. en dan 3 kinderen al hebben zucht... vanavond is de avond 4 daagse maar ga dat niet redden denk ik
nou die laatste die dokere is na de afleestijd. dat is tot nu de donkerste en die is van vanmiddag. De zelfde test is de foto van alleen dat staafje. die was binnen de afleestijd. Die in het hulsje de 1e is van voor de bloeding
@ Mmm gelijk gekleurd dus. Positief lijkt mij? Toch? Edit! ik vind de testjes donkerder worden. trouwens.
Meiden willen jullie svp ff naar de foto van mnsy kijken? Ze twijfelt of er idd een ligt streepje staat. Zwangerschapspagina - Bekijk profiel: mnsy Dan kan ze zich misschien bij ons aanmelden. hihi