Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indy25

indy25 Lid

Feb 8, 2009
    71
    0
    0
    Ik wou het even van de daken afschreeuwen!!

JOEHOEOEOEOEOE!!! Op de helft van m'n zwangerschap :):D:)

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ BSB ja is zeker lief! Ik heb gisteravond op mp een commode gevonden en ga vanmiddag ff kijken. Ik doe het ook beetje bij beetje, maar begin nu wel. Want bij mijn vorige zwangerschap pas op het laatste moment. Had echt net optijd alles klaar.

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

indy: gefeliciteerd!

mama: klopt ik doe het nu met de mazzeldagen en dan in januari met de uitverkoop. moet zeggend at alles toch nog in dozen staat maar daardoor ga ik het straks niet redden schat ik.

4. minimouse

minimouse Niet meer actief

jaa hier alles goed hoor bloempje :) heb alleen steeds last van mn buik.. :S Alsof er iemand een naald in prikt recht naar binnen.. heel naar gevoel :( maar voel de baby wel bewegen dus hoop niks ernstigs..

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    @ gewicht

Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan, heb er pas 3 kilo bij..

Ik vreesde voor het ergste met mijn vage gezondheid/gewichtsproblemen, maar tot nu toe gaat het goed..

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    @ Prul,
    ik ken het :D Ik was met week 16 ook al 8 kg. aangekomen!!
    Ik ben benieuwd hoe het nu met mijn gewicht is maar ik weeg me thuis niet meer. Ik ga 8 okt. weer naar de huisarts en die houdt mijn gewicht bij.
    Ik probeer wel iets meer rekening te houden met wat ik eet trouwens. Dat gaat een stuk makkelijker nu ik niet meer misselijk ben!

Gisterenavond laat weer lekker lopen janken trouwens.... mijn man is weer de hele week weg. Badkamer bouwen bij mijn ouders (wonen 150 km verderop).
    We belden en hij vroeg of ik al in bed lag, terwijl ik al had gezegd dat ik in bed lag.
    Je voelt 'm al aankomen... "wéééh jij luistert helemaal niet naar mij! Je hoort het niet eens, en ik mis je zoooooooo"

Hormonen!!! Grrr!!!!

@ Minimouse, ik hoop dat die steekjes gauw ophouden. Ik had gisteren ook zo'n pijn in mijn buik maar het is nu weer weg gelukkig.
    Sterkte!

@BWtje, wat lachen zeg, zo'n provisorische echo! Beetje stuntelig haha!

7. mamastarlight

Vici: joepie!!!!

Jode: :D geeft niet hoor heel normaal :D

8. Misschien zijn het je banden die oprekken. Ik heb soms ook wel eens steken van binnen.

@gewicht, tja ik ben ook al bijna 7 kilo aangekomen. Ik maak me er niet druk om gelukkig. Ik weet van mezelf dat ik gezond eet, en ik snoep met mate ;) net als voorheen. Volgens de staatjes die ik kan vinden is het voor iemand met mijn bmi normaal om 12 tot 17 kilo aan te komen dus hoop dat ik daar binnen kan blijven.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ gewicht ik ben in mijn vorige zwangerschap erg snel aangekomen, en maakte me er totaal niet druk om. Nu doe ik dat wel, ook omdat mijn bmi net iets te hoog is. Was mijn vorige zwangerschapskilo's nog niet eens kwijt. En met deze zwangerschap let ik echt wel, maar sta dan ook niet geregeld op de weegschaal. Zal vanmiddag eens kijken, ben wel benieuwd... :)

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben rond de 4 kg aangekomen. Zoals jullie gisteren hebben gelezen had ik daar wel even een eh kleine schok van :) Mijn bmi is nu 22. Er moet nog heel wat bij, zei mijn moeder wijselijk over de telefoon... en het gaat zo snel nu he! Opeens hup! Een kg per week!! Aaah!

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Goeiemiddag allemaal,

Jammer dat ze het geslacht niet hebben kunnen zien bwtje, maar misschien weten jullie vrijdag meer:D.

Wat vinden jullie van de naam Jinthe voor een meisje? Kwam hem een keer tegen op me werk, en sindsdien ben ik eigenlijk verkocht. De 2e naam weten we al wel. Ter nagedachtenis van mijn mannetjes opa die dit jaar overleden is. Dit is Anne. Dus Jinthe Anna. Vind het opzich wel goed bij elkaar passen.

Doe voor mezelf en voor andere die weer een weekje verder zijn een WAVE:D. Vandaag 18 weken.

12. mamastarlight

ik denk maar zo als het er niet aan zal komen zal er toch iets niet goed zijn met de kleine meid dus ach.

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik vind Jinthe wel leuk!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik vind Jinthe ook een leuke naam!!

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

Oooh heel mooi! Heel mijn smaak :) Ik vind Anna/Anne sowieso een leuke naam (onze poes heet Anna dus helaas, kindjes kunnen niet zo heten). Mijn moeder heeft ook Anna in haar naam.

Erg origineel, Jinthe. Ik ken wel een paar Yenthe's.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    @ gewicht ben nu 10 kg afgevallen en daar blijf ik nu op hangen. Aan de ene kant wel fijn dat ik nog niet aangekomen ben maar aan de andere kant is het wel vervelend. Want nu zijn al me kleren te groot aan het worden en nieuwe durf ik niet te kopen want ik ga toch een keertje groeien haha en positie kleding vind ik nog niet fijn zitten.

Ik was gisteren helemaal vergeten dat me broertje jarig was haha.

@ veel plezier voor iedereen die de 20 weken echo heeft!!! Hoop dat alles goed is met jullei beebjes.
    Ik heb het gevoel dat ik als laaste pas de 20 weken echo heb haha 13 okt pas. Gelukkig gaan we daarvoor nog lekker 6 dagen er tussen uit naar disney. Ik kan niet wachten.

@ de tijd vinden jullie het ook zo snel gaan de zwangerschap. Alweer ruim 18 weken hihi eerst telde ik iedere dag af nu moet ik gewoon op me banner kijken om te kijken hoever ik ben.

Dadelijk op kraambezoek bij een collega. Altijd leuk haha wel raar dat we over 5 maandjes ook zo zitten he

17. mamastarlight

LEUK! voor ons te hollands maar erg leuk!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ff me wieg showen hoor :p

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
  20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009