Goeiemorgen! Het was weer druk vanochtend! vroeg eruit half 3 er pas in :S Hier nog wat eten erin bij de kids en laatste kleertjes aan...snel aanfietsen Sem op school droppen veel plezier schat! blijf maar lekker over!! hihi Mama doorfietsen naar de VK! Was mega op tijd dus iedereen naar binnen behalve ik haha! Maar uiteindelijk aan de beurt.. Alles is goed, beeb was weer druk bezig mooie hartslag! Ow jaa ik ben nu in die 5 weken een 0,5 Kilo aangekomen haha goed he? Maar zit nog 4 onder mijn start gewicht minimaal hihi Maar vind het niet erg ik begon al met teveel! zit nu op 87 zeg maar! 1.80 is mijn lengte dus nog ok he? Weer naar huis maar eens zelf ontbeten ff hier bijgelezen! En zometeen samen met Eva het bedje induiken even bijkomen!! Heerlijk dat overblijven ! Dames ik kom vanmiddag denk ik nog wel ff kletsen... Truste!
@ Troeltje vervelend hoor die pijn!! Helaas ken ik het... Rustig aan he!!!! Ben soms zo bezig dat ik even vergeet dat ik zwanger ben. En word daarna meteen gestrafd. Ik heb 2 dagen druk gehad, en moet nu eigenlijk me huis doen, maar heb zo'n last, rug/bekken en harde buiken. Dus lig nu maar ff op de bank, nu me meissie slaapt.
@ BSB ja idd moet echt naar me lichaam gaan luisteren, maar soms denk oww dat doe ik nog ff... Maar ja daarna trouwens wat lief zeg, van je mannetje, dat die dingetjes heeft uitgezocht voor jullie meissie!!
@Troeltje, ellendig he.... ik snap wel dat je je verantwoordelijk voelt dat je dochter op tijd op school is! Op de school waar mijn kinderen zitten, is het niet heel erg als ze eens te laat komen. Er is de instelling; liever zonder stress iets later dan een gestrest kind en dito moeder op tijd...! Wel ervan uitgaande dat ouders dit proberen te vermijden door op tijd op te staan... anders komt iedereen maar aankakken Ik heb geen rustdagjes momenteel.... de hele week gewerkt, morgen weer!~En zaterdag naar school! Ben doodop, althans, mijn lichaam doet er pijn van. De kinderen komen om 14.45 uit school dus ik kan nu even een uurtje plat. Dan de was doen, kinderen halen, oudste drumles, jongste zwemles, boodschappen doen, koken, eten en dan.....................eindelijk rust!!!!!! Kan ik gaan studeren haha!
Ja dat is lastig he?! Ik heb net toch de keuken maar gedaan, maar heb direct weer meer pijn... Ik dacht eigenlijk ook dat het veel beter ging qua buik e.d. dus doe je al gauw te snel, met vannacht en vandaag als resultaat: PIJN! Nou doe jij ook maar rustig aan hoor!
dank jullie wel lieve meiden! Ik kom zo nu en dan eens aanwaaien om te horen hoe het met iedereen gaat.
ik herken dat probleem met rustaan doen helemaal hoor. wat dat betreft ben ik wle blij dat ik eind volgende week thuis zit want ik merk dat ik echt rust nodig heb. ik heb wel zo'n grote mond maar doe het zelf dus ook niet he...
Ik wil ook wel luisteren naar mijn lichaam, maar soms is het niet anders dan dat ik moet... Ik moet straks Lisette halen, en ik moet de keuken schoonmaken want anders kan ik straks niet koken. Vriendje kan het nu ook niet voor me doen want die is druk in de zaak en komt pas na het eten thuis omdat de winkel tot 18.00 open is. Ach ja ik doe alles op zijn elfendertigst en alleen het hoognodige!
Hahah bsb denk dat we dat allemaal hebben hoor. We weten dat we het rustig aan moeten doen, maar doen het eigenlijk niet. IK zit dan wel thuis, maar rust... heb ik op dit moment ook niet. Als me meissie in bed ligt, dwing ik mezelf echt op de bank te zitten/liggen of op bed en echt ff niks doen. Doe dus nu dingen in huis als zij zit te spelen.
Ohhh Jodelahiti, fijn dat de school zo'n instelling heeft. Lisette d'r school ook hoor, ik kan erg goed met haar juf, maar het is mijn eigen gevoel! Ik kan niet tegen te laat komen en ik wil ook niet dat Lisette zich vervelend voelt als ze binnenkomt en de les is al lang en breed begonnen! Maar goed ze blijft over, dus dat is al een stukje meer rust! Maar jij hebt het ook lekker druk vandaag ja!
ik heb nu ook wel zo'n grote mond dat het straks beter wordt als ik thuis zit maar dat is ook echt niet zo hoor. ik probeer wel in te plannen om echt van 1 tot 2 een uurtje te gaan liggen. dan ben ik hopelijk 's avonds ook gezelliger hahaha
Nou ik ben ook zo uitgeput als in het begin, sta gewoon weer moe op. Heb vanavond weer avonddienst en ben nu al te moe om me te douchen..Wanneer zeg je, ik trek het niet meer of gewoon verbijten en doorgaan. Ik vind dit vreselijk moeilijk. Mijn werk is echt heel leuk, kan het ook voor mijn gevoel niet maken naar clienten om weer minder te werken maar mijn hemel, wat ben ik moe!! Volgende week naar de vk, had deze week al naar de huisarts gewild om mijn bloed extra te laten controleren maarja, die is er deze week dus niet. Wellicht zijn het ook zenuwen voor de echo volgende week, ik merk steeds vaker dat mijn miskraam en het hele icsi verhaal eigenlijk nooit een plekje heeft gekregen.