Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahahaha mijn moeder vraagt dat ook steeds! Nee ik wacht even het weekend af, als ik dan echt nog het idee heb dat ik iets voel als ik slik (en er zit echt geen eten hoor dat weet ik zeker) dan heb ik daar 1,5 week last van en dan vind ik het niet normaal meer!

Maar ik ben een kei in uitstellen hoor ;)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Maar meid, ik denk als je nog 5 jaar gewacht had je alsnog dit gevoel zou hebben hoor! Je hebt (heel natuurlijk) een nare associatie met bevallen en ik vind het dan niet gek dat je dat gevoel hebt (ik ben ook als de dood voor alles wat komen gaat).
    Ik vind het heel goed van jou dat je een gesprek hebt aangevraagd, dit zal misschien een hoop onzekerheid wegnemen bij je! En blijf erover praten met je man en verloskundige!

3. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Het probleem begint al waar hij een vent is.:x:x:x Ik citeer Rachel uit 'Friends' toen zij met 'Braxton-Hicks' het ziekenhuis hoorde dat het 'milde pijn' was (van haar mannelijke dokter):

'No uterus, no opinion.'

:D

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    :D :D Precies!

5. kirsten kulpe

Dec 7, 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    hallo
    Ik ben 1-2-2010 uitegerekend denk alleen dat ik dat niet ga halen heb al 2 x gedroomd dat ik te vroeg bevallen ben dusss ben benieuwd.
    Voor de rest allemaal gefeliciteerd.
    Btw dit is ook mijn eerste

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Buddy: als er iets is kan je ook voor dat soort diongen bij mij terecht hoor meid! hele dikke knuffel, doe een beetje rustig aan en denk vooral aan jezelf! x

Troeltje: goh wat herkenbaar...:D

7. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

Jan 20, 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    mwah gaat goed tot nu toe, misschien heb ik mij wat te druk gemaakt in het begin omdat ik weet hoe ze kan zijn...mag niet echt klagen. HGet enige is dat ik ze bezig moet houden. Dat is errug vermoeiend:(

8. mamastarlight

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

Jan 20, 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    dank bsb!!! leuke namen trouwens!! ik denk dat wij voor Jonathan gaan, nu nog ff namen bedenken voor er tussen....
    Mijn andere boys heten Benjamin friso en Sebastiaan Josip....

Wil iemand een buddy in het buitenland?

Iedereen die weer een weekje verder is Wave!!!

10. mamastarlight

thanks gemma. wij zijn ook aan het twijfelen over een naam er tussen maar we hebben nu Lilly Faith den Heyer dus ik weet niet of het slim is daar een naam tussen te zetten...

leuke namen!

en ik wave mee hahaha. precies op de helft joepie!

mijn buik lijkt deze week wel ontploft trouwens! in een keer! zal nieuwe foto's maken

11. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

Jan 20, 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    hahah, die buik van mij was gelijk al groot,,,de laatste keer maar 5 kilo erbij... Zal ook ff een nieuwe foto maken. Mn buik begint al in de weg te zittn!!

Maak me een beetje zorgen ik voel mn beeb helemaal niet...bij mn andere 2 al heel vroeg..zijn er nog meer die beeb nog niet goed voelen...maak me echt zorgen..

12. mamastarlight

niet doen meid had ik eerst ook en dan ineens ben je blij als je even niets voelt hoor ;)

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dames ik zit met een vraag! Mijn broertje werd vorige week ziek, griep dachten me ouders. Hij woont nog bij me ouders en ben daar vorige week veel geweest. Nu is hij vandaag naar de HA geweest en blijkt mexicaanse griep te hebben. En nu?? Wat moet of kan ik doen? Help!!

14. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    oei dan komt het wel dichtbij...

ik zou het in de gaten houden als je niet lekker voelt... en dan meteen aan de bel trekken.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Prul ja zeg dat wel, ben best wel geschrokken toen ik het hoorde net. Me moeder zei meteen dan mag je hier niet meer komen. Maarja als het zo is dan ben ik toch al blootgesteld.
    Bel zometeen de vk wel ff, heeft tel. spreekuur.

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja laat je even informeren zou ik zeggen. Ik weet ook niet echt wat je moet doen, misschien thuis even alles ontsmetten met alcohol (dus deur knoppen, de wc en andere dingen die mensen veel aanraken).
    Verder weet ik het echt niet!

17. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Nou, net voor de 20 weken echo geweest en alles zag er prima uit! Pff toch wel weer een opluchting, was vandaag best gespannen....

Ga eerst ff verder eten en kom straks wel spammen en reageren!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb net de vk gesproken pfffff. Moet zoveel mogelijk uit de buurt blijven, en morgen de ha bellen. En vooral mezelf en me dochter in de gaten houden kwa verschijnselen. Dus afwachten maar... :( he voel me wel vervelend nu!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Boni, fijn dat je een goede echo gehad hebt!

Mama, kan me voorstellen dat je het vervelend vind! Nou hoop dat je de dans ontspringt, en Jaylinn ook!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Troeltje dat hoop ik ook.

De vk zei dat ik vorige week al ziek had moeten zijn, als het de mexicaanse griep is, want de besmetting is snel. En dat ik waarschijnlijk de dans ontsprongen ben, moet alleen in de gaten houden en de ha bellen zodra ik griepverschijnselen krijg. Als ik dat wel heb/krijg, mag ik woendag geen echo :( dus duim duim duim

Share This Page