Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Boni gefeliciteerd! Geruststellend is het he!! :)

Mama 25 hoop dat je het niet krijgt... :(

Um ik voelde net ZO iets raars!! Steeds schokjes in mijn blaas, heel laag vanbinnen. Ik denk eens na... what the hell is going on... maar dit is de eerste keer dat ik flinke trapjes tegen de blaas krijg! Wat een ellendig gevoel is dat, als het kleintje groter wordt, dan doe ik het rustig zo in mijn broek!! Aaah!!!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik duim voor je hoor meid!

Ik hoor net dat Wilfred Genee vader is geworden van Feline Isabeau, en bij het horen van Isabeau krijg toch ineens wel een apart gevoel...

Vinden jullie de naam bij Lisette passen, het heeft wel dezelfde betekenis zag ik net, of past het teveel bij elkaar?
    En we hebben een nichtje Lisa, lijkt dat niet teveel op elkaar? Mensen zijn al verward met Lisette / Lisa...
    Wat vinden jullie?

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heeee je hebt een nieuwe avatar! Wat een mooi buikje heb jij!!!!!!!!!

En ja dat is de kleine in de blaas... Lisette lag in stuit, pffffff zelfs mijn darmen werden gebruikt als trapgebied, dacht steeds dat ik moest poepen!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Bedoel je Isabeau en Lisette...? Ja, ligt vanwege de 'ies' klank en het aantal lettergrepen wel dicht bij elkaar. Zou ik zelf niet doen, maar vind Isabeau wel apart. Moeilijk is het he!

Bij Lisette en Marcus... ff denken... Rosa, Anne, Femke...? Vind ik zelf mooie namen, die laatste is voor ons nog een tweede/derde optie voor een meisje. :) Jullie hebben best klassieke namen, dus Isabeau zou daar een beetje tussen misstaan denk ik?

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :) Dank je :)

Enneh jee, dat is ECHT niet prettig op de blaas en op je darmen lijkt me ook niet fijn. Tja, we hebben gisteren gezien wat een onwijs bewegelijk ding het is :D Echt wat die daar de hele dag uitspookt, dat wordt nog wat zodadelijk, ik ben pas op de helft :$:$:$

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja het is heel moeilijk! We hebben al namen natuurlijk maar ik hoor deze naam het klinkt mij positief in de oren... Heb net ventje wel even gesmst wat hij vind... Maar denk dat hij het niet zo vind, hem kennende!

Nou ja de jongensnaam is echt 100% vast alleen de spelling nog, en ik denk ook dat het een jochie word dus misschien zit ik nu te twijfelen voor niks hahaha!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nu heeft het nog ruimte genoeg om te dansen, straks zal het wel wat rustiger worden denk ik!
    Marcus had heel erg veel de hik in de buik, vooral wanneer ik wilde gaan slapen, mennnnnn dat was wel eens irritant soms!
    En me ribben daar zat hij steeds tussen met zijn voetjes, auuwie! Maar ik voel me ribben nu ook al!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kom alleen ff spammen: bonibeeb!

Bekijk bijlage 17389

Ga nu eerst ff strijken (zo'n zin in................NOT) en kom later ff reageren en bijlezen!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo hier ook weer aanwezig. Aan alle nieuwe: welkom hier:D.

Hier een erg heftig dagje achter de rug. Me laatste dagje voor een weekje vrij, en wilde gwoon dingen doen die ik echt af wilden hebben. Uiteindelijk met wat kunst en vliegwerk is het me gelukt. Maar daar en tegen heb nu toch wel een beetje last van me rug. Met het vrije weekje in het vooruitzicht verzacht het de pijn wel een beetje. Merkte wel vanmiddag toen ik eindelijk even op een stoel zat uit te rusten, dat de kleine uk wel lekker druk aan het spartellen was. Vond het een heerlijk gevoel:D.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Boni, mooie echo!

Bellie, lekker zeg een weekje vrij, ga je nog wat doen?

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    We gaan 4 dagen naar barcelona toe aankomende zondag. Beetje bang want het wordt me eerste keer vliegen:(

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    En hoe zit het dan als je alleen maar van 20.00 - 02:00 je werktijden zijn?

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zeker respect je krijgt het zeker niet zomaar..!
    En hier is het juist andersom dat vind ik soms ook heel moeilijk als je andere spreekt waarbij het niet wil lukken..je gunt hun dit ZO en dan wil ik helpen maar ik kan gewoon niets doen..ja plassen voor moeders voor moeders...maar je denkt waarom ik wel hun niet!!??

Hier ook nog nooit een miskraam gehad ik zou ook niet weten hoe ik dit zou vinden vind de dood al verschrikkelijk...dus ik zou het niet goed doen!

Vicious meid laat je niet kisten!
    Geef goed aan wat je klachten zijn dat het niet gaat
    je kindje voor gaat en je alleen gaat werken op de adviezen van de VK etc!!
    Die afgekeurde :p huisartsen van de arbo, die moet je het echt duidelijk maken..ik ben ook heel nuchter en geef het nooit goed aan en dit krijg je altijd terug op je bordje!
    succes!

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi dames,

Ben net thuis, we hadden vandaag een afspraak bij de vk.
    Hartje klopte weer goed gelukkig, en baby was druk bezig..

Liefs Melek

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ooww meid dat is idd balen...ik zou idd goed ff alles ontsmetten..en handjes wassen ed..maar meer kun je niet joh je kan idd het al te pakken hebben...maar je weet het niet..probeer te voorkomen dat het verder verspreid!! Hopelijk heb je het niet.

Ik ben hier ook al verkouden geweest kleinste ook en dan denk je toch ff stiekem in je achterhoofd zou het?
    Ik wil het ook echt niet..
    Maar mijn werk is wel een groot risico en zo op meer dingen dat vind ik nu toch wel ff minder!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeej altijd een opluchting he?
    wij hebben dat ook bij iedere spruit hoor!!
    Morgen zijn wij aan de beurt en ik ben ook altijd opgelucht als alles gewoon goed is zover ze dit kunnen zien!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind Isabeau en Lisa niet echt lijken hoor daarvoor zou ik het niet laten..
    Lisa en Lisette is idd meer verwarrend..
    Lisette en Isabeau ja ik vind het eigenlijk wel klinken!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het is zoo moeilijk hier ook met de meisjes namen..jongen staat ook al vast je weet die van ons nu he pb eens :D hihi

Vriend denkt nu steeds meer dat het een jongetje is hij heeft dat gevoel dus ik ben nu heel erg benieuwd naar morgen ;)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mooie echo's!
    Wilde jullie het ook niet weten of wel !?

Ik weet het allemaal niet meer van iedereen hihi

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wil wel in de plaats gaan hoor :D!
    lekker genieten hoor het is heel mooi en machtig tenminste dat vond ik de eerste keer dan ;)

Deel Deze Pagina