Schoppen in de blaas, ja ik ken het!! Echt meerdere keren op een dag, niet fijn hoor! Maarja, mocht dit nog lang duren wennen we daar ook wel weer aan. Gister een zware dienst gehad, normaal draai je met zijn tweetjes en nu alleen daar collega ziek was. Zal je zien, was mega druk (wordt herfst) Nu lekker drie dagen vrij al ben ik gewoon weer moe opgestaan, maar ik hoef nu niets behalve de dieren verzorgen en een stofzzuiger door de hut trekken. Minimouse, snel beter worden hoor!! Mama25, ik hoop dat je gespraart bent gebleven en je kleine meissie ook. Mag ik vragen of je nog weer iets hebt gehoord van je ex? Gemma,..geef je schoonmoeder een treinkaartje en een stadsplattegrond, jij wil vandaag uitrusten. Drie dagen shoppen, moet er werkelijk nu niet aan denken! Sterkte!
Bij deze: als je je naam vanmiddag niet op de website ziet staan, heb ik geen berichtje ontvangen of je er op wou blijven of niet. Heb je wel een berichtje verstuurd en sta je er niet meer bij, dan komt dat omdat hij niet door gekomen is. Sorry hier voor. als je toch aan gemeld wilt blijven op de website, dan meld je je maar op nieuw bij muurtje bloempje of mij.
Tonka: wij deden mee aan een onderzoek in het UMC dat het effect tussen beginnen met puregon spuiten op dag 2 en dag 5 onderzocht. ik moest dus ook omde dag naar het ziekenhuis voor een echo en bloed laten prikken vandaar dat ik het vroeg.
kan aan mij liggen maar ik begrijp er echt helemaal niets meer van! haal mij ook maar van de lijst want hier heb ik niets aan.
@ Buddy ja ze zijn idd erg leuk!! En ja ze is een echte knuffelbeer. Ze vind het heerlijk om lekker te knuffelen. En mama trouwens ook Hahaha
@ BSD is echt genieten!! vooral toen ze nog kleine was en ze regelmatig op mijn borst sliep, heerlijk was dat. Dat mis ik nog wel hoor. Nog maar een maandje en een weekje en dan word ze 1!! De tijd vliegt echt voorbij!!
Herkenbaar mama, hier heb ik een wegduwertje! Heel af en toe komt hij bij me liggen als we samen op bed liggen, en geeft ie me uit zichzelf een kusje! Laatst was ie ziek en ik moet stiekem wel toegeven dat ik het heel fijn vond dat hij (ziek) op mijn borst lag en dit ook toe liet! Lisette was trouwens ook zo met deze leeftijd, en nu is het een knufferbeer tot en met! Als ik even zin heb om te knuffelen hoef ik haar alleen maar op een bepaalde manier te roepen en ze begrijpt hem al
Te snel, weleens hoor. Vooral sinds ze kruipt. Trekt zich overal aan op en loopt langs alles waar ze zich aan vast kan houden. Ik zei ook dat het nu al snel genoeg gegaan is en nu rustig aan moet, maar helaas En dan de zwangerschap die vliegt ook voorbij, al bijna op de helft, voordat we het weten zijn we bevallen
Ik reageer niet goed op hormonen, de eerste keer heeeeeeeeel veel kleine eitjes en na vier weken spuiten eindelijk rijping..De tweede keer kreeg ik daarom meerdere soorten en moest naast de decapeptyl ook menopur en puregon spuiten 2 keer daags. Weer heel veel eitjes en 1 uitschieter die enorm werd, ik heb gegokt op dat superei wat inmiddels mijn meissie is Maar goed, daarom moest ik zo vaak een echo.
tonka: begrijp hem. dit onderzoek was ook puur gerciht op de puregon dus hoop dat het in het vervolg meiden helpt
wel jammer dat mensen nu er zo op moeten reageren...er wordt hier van alles geregeld en er wordt enige meewerking gevraagd thats it...how hard can it be? Maar goed ik vind het gewoon leuk als we op het einde lopen we kunnen zien wie er moeten bevallen en dat er niet 50 mensen tussen staan waarvan je denkt oww zijn ze er nog is het goed gegaan terwijl ze hier 1 berichtje ofzo gepost hebben... Maar ja ik zei het de eerste keer al dit blijft altijd een discussie...vrouwen forum he!!
Bwtje: ben ik ook helemaal met je eens maar schep dan duidelijkheid. krijg ik de indrukd at de gene die op lijst staan niets hoeven te doen, krijg ik bij het laatste berichtje weer de indruk dat ik wel moet melden of ik erop moet blijven. blijf niet aan de gang.