goed gedaan !! Ik had nog een ideetje is het leuk om de namen van ons dus zoals bij mij bwtje in de kleur van het geslacht te doen? En bij verrassing de kleur bijvoorbeeld geel te doen ofzo..dan hebben we dit in 1 oogopslag? ipv weer in een aparte lijst kijken.. BIj mij mag op die lijst nog jongetje te komen staan dus en mijn leeftijd mag wel op 25 staan nu Alvast bedankt!!
Oh nou! Dan wil ik ook wel 25 zijn! Ik ben eigenlijk 32 maar ik vind 25 ook wel een mooie leeftijd Hamburgertjes..whahaha! Hey meiden ik ben spullen inpakken en wegwezen. Ik zie vanmiddag mijn mannetje eindelijk weer eens na 5 dagen! Jippieeeeeeee Doei!
Veel plezier jodelahiti Bwtje super dat jullie een piemeltje krijgen haha. moest wel lachen hoe je het verwoord hebt. Erg mooi dat alles er goed uitzag. Ik heb net de babydoos bij de kruitvat opgehaald. Er stond wel een datum op wanneer ik de door kon ophalen ( kon pas 7-11), maar ik dacht, is even kijken of het me nu ook al lukt. En ik kreeg hem mee zonder problemen. Nou zit er niet heel veel boeiends is hoor. een blikje red bull voor de a.s. vaders haha, zullen ze nodig hebben.
als ik dat aan die van mij geef tegen die tijd dan kanik helemaal lachen! is die helemaal niet te houden kan je pcm nemen tegen buikkrampen? ben een ijskonijn maar dit is niet normaal hoor!
BWTJE van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! En een twintig weken wave voor jou fijn dat alles er goed uitziet.
Minimouse, ik vind het hartstikke fijn dat je je nog zo inzet om onze site up to date te houden, helemaal omdat je 9 oktober in het huwelijksbootje stapt en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen te regelen hebt. Ik vind het top! Dankjewel
oke dan blondsteenbokje gaan we weer gezellig verder met zn allen Bwtje, ik ga het de rest ff vragen wat ze er van vinden om dat te doen met die kleurtjes Dankje wel Bloempje (K) je bent een schat
Dank je de rest al aangepast? Ik vind het wel leuk straks dan kijk ik eigenlijk alleen naar de bevallingslijst van wie is er nu aan de beurt enzo..en wat krijgt die! vandaar het verzoek Jodel veel plezier!! Ik ga nu maar ook eens alle dozen ed aanvragen we zitten nu op het nieuwe adres dus nu kan het ! Iemand nog leuke gevonden die er niet standaard bij staan?!?!
tonka, is goed meis kan me eigenlijk niet zo druk meer maken om wat anderen vinden. staan je gegevens goed op de site? of moet er nog wat veranderd worden.. kus
Moet eigenlijk aan de slag in huis maar ons meissie is zo lekker aan het dansen, wanneer ik opsta houdt ze op
HAHAHAHAHAHA Wat lief!! Gefelie met je kereltje. Jij hebt echt humor bwtje. Ik ga weer verder verzuipen in mijn werk. College ging goed, studenten krijgen van mij nog een extra bijspijker cursus basics, want soms hebben ze amper achtergrond. Echt lastig in te schatten hoe goed ze mee komen...