Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hey meiden..
    Ik zie net nog iets langskomen over de kruidvat doos..
    Ik heb geen bon heirvan gekregen nog.
    Tot nu toe heb ik de Zwanger kaDoos ontvangen, en de doos van Etos, en jullie?

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

alleen de felicitas en Etos inderdaad

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lekker laten dansen ;)

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

HEHE dank je!

Jij btw ook een mooie avater zeg! mooi buikie hoor!
    hmm die foto moet ik vandaag ook nog maken handig als vriend hem mee naar zijn werk heeft :S!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik vraag altijd zoveel mogelijk aan haha
    Kruidvat tja ik heb ook bij de vorige een poging gewaagd maar ook die mislukte ook nu wil ik mij aanmelden en ben ik al bekend dus inloggen kijken of dat nu wel eens lukt..zo niet dan ook deze keer maar geen kruidvat hoor! :S

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

ik krijg maar niks te horen van de etos :S heb me voor de 2e keer aangemeld maar hoor maar niks. felicitas is toch van prenatal? die kan ik in november halen net als de kruidvat. Die van de baby dump heb ik al. was ook niet veel soeps.. :p

7. minimouse

bwtje, de website is gekleurd :D hihi

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    leuk :D!!

Kruidvat zojuist aangevraagd!
    en gelijk de bon in de mail goh ben eens benieuwd zal een eerste keer worden en idd in November ;)

Ik vind die van babydump ook maar weinig idd
    Maar die bekers die erin zitten vind ik erg handig gebruik ze nu nog!

9. minimouse

ze staan hier nog in de kast:p haha of moet e zelf uit gaan drinken.. maar drink toch liever uit een glas geloof ik! haha.

ik denk dat ik anders ff achter de etos aan bel ofzo:p wil m namelijk wel hebben:p volgens mij had mn schoonzus 2 jaar geleden nutricia babymelk er in ofzo.. en nog een aantal dingen.. weet t niet meer zeker. je weet maar nooit of je het nodig hebt als de BV niet lukt :)

10. mamastarlight

Felicitas is niet van prenatal toch? weet het echt niet meer hahaha

11. minimouse

nee je hebt gelijk had nog ff gekeken. de blije doos is van prenatal en felicitas van etos. maar heb er nt achter aan gebeld:p de ophaal kaart is 17 september verzonden naar mij. dus deze zal ik nog binnen krijgen zei die vrouw. maar het is nu een week later :S naja nog maar ff afwachten dan

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    felicitas is van de etos. Op de website van de kruitvat kun je je aanmelden voor een doos. Hiervoor moet je je registreren. Als je dit gedaan hebt krijg je een bevestigingsmail met een link erin. Als je deze aanklikt, ga je weer naar een pagina van kruitvat. Hier kun je de bon uitprinten.

Het is dat ik dit van een vriendin hoorde, anders had ik het ook niet geweten:p.

13. mamastarlight

ga ik ook maar eens proberen dan. is die wel de moeite waard of hebben jullie zo iets van laat maar :D

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  15. mamastarlight

goede tip, ga eens kijken heb toch echt geen zin meer.

moet ik morgen ook nog eens alleen naar dat feestje. heb zo geen zin!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb net de doos van de etos opgehaald. Er zaten veel oude tijdschriften in haha. Een avent flesje,speentje,tutdoekje(blauw) en 2 luiers. En veel kortingsbonnen.

De kruitvatdoos kan ik pas vanaf 28-11 ophalen. Ik heb gewoon een mailtje gekregen met een bon die ik moet uitprinten

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb ook even gechecked, kruidvat inderdaad in november, en prenatal in de 7de maand.
    Nog even geduld dus :(

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    die van de kruitvat daar doen ze niet moeilijk over als je die eerder ophaald. Ze hebben tegen mij gezegd, als je die bon hebt kan je hem op komen halen. Nouja zo gezegd zo gedaan natuurlijk:p

19. mamastarlight

klopt en kruitvat kan ik niet aanvragen omdat wij geen vastnumemr hebben! lekekr dom!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    huh??? das raar want ik kon dat wel en heb ook geen vast nummer.

Deel Deze Pagina