gefeliciteerd!!! een zoon!!! je woond toch bij mij in de buurt? wat wil je voor je kinderwagen hebben? doe maar een pbtje... ben weer gestart in een gezin vandaag, dus weer minder aanwezig hier
hee ff over de jongens en meisjes baby's, ik weet niet meer wie wat kreeg.. weten jullie het nog van mensen bij wie de nickname oranje is op de website? hoor het graag
he troel, hoe kan het dat jou banner zo wazig is? of ligt dat nu aan mij ben natuurlijk nog wel beetje ziekjes hihi
f mama, kreeg toch een meid? die is nog niet ingevuld. verder zie ik geen namen in het oranje, of ik moet verkeerd kijken. maar bij de rara lijst is fm nog niet ingevuld
Ik ga vanaaf uit eten met Knorretje en Chicken. Heb er helemaal zin in. Doegie!!! Smakelijk allemaal!
@ prulleke, op de bevallingslijst heb ik de mama's die een jongetje krijgen blauw gemaakt van een meisje roze en van wie het onbekend is oranje.. bij mij is ie wel goed.. bij jou ook?
Mijn banner is wazig omdat ik een doorzichtige achtergrond gekozen heb denk ik! En ik heb net even grof huis gehouden in Marcus zijn kamer, er lagen wat spulletjes die niet helemaal kindvriendelijk zijn! Met als gevolg dat de gang nu een rotzooi is! Zal zo even naar de website kijken, Tonka krijgt een meid dat weet ik in ieder geval!
Veel plezier gaan we daarna ook ff de meeting van 17 okt in elkaar flansen? Ik heb NOG steeds mijn rooster van Oktober niet..maar wel aanvraag dat weekend vrij...hopelijk komt hij snel en hoef ik niet weer zoveel diensten te werken :S
Ik weet wel dat je op een gegeven moment de onderkant van de slaapzak met veiligheidsspelden vast kunt maken! Deden ze in ieder geval vroeger..
haai! leuk BWtje weer een knul erbij! En hier weekend! Hoe is het hier met de meiden? MEt mij gaat het goed, voel me alleen helemaal niet zwanger. Voel me gewoon zoals altijd, behalve dat ik dus de baby voel bewegen. Gek he? Vandaag al 21 weken. Gaat een beetje te snel! Ben er dus niet zo mee bezig. Komt wel weer!
dat heb ik nou ook angel... raar he... ben zo moe, kan het niet bijhouden de dagelijkse dingen. lijkt wel of ik het niet meer trek. wil s morgens slapen, s middags slapen en s avonds om 21 uur lig ik in bed. dat gaat natuurlijk niet zoveel, en merk dan dat ik helemaal een vaatdoek ben. waar zou dat toch aan liggen?weet dat het zwaar is, 3 kleine kinderen,werken en een huishouden. maar ben niet de eerste toch?
@Troeltje@Vicious; Slaapzakken mogen niet vastgemaakt worden. Als de kindjes dan draaien heb je kans dat het slaapzakje rond de nek draait en dat ze stikken
Nee Duster, ik maak slaapzakjes niet vast hoor, was ik ook niet van plan! Heb hele enge verhalen gehoord daarover! Maar goed dat helpt Marcus toch niet, hij is zo vreselijk sterk dat hij dat losscheurt! Ik hoop er maar op dat hij er zo van geschrokken is dat hij het voorlopig laat, en anders misschien toch maar een peuterbedje met een bedrand?!