Bedankt voor de waves Ben net ff de stad in geweest met me meissie. Ff leuk jurkje voor haar gekocht en leuk vest. Bijna hetzelfde als mama, alleen heeft mama een paarse en Jaylinn een witte. Hahaha leuk hoor!! Moest ook ff luiers halen... pffffff. Ga nu ff me meissie in bed leggen.
Ik heb nog helemaal geen dozen, die van de blije doos is toch pas bij 7 maanden? Ik heb ook bij KV opgegeven en Felicitas (Etos).
@alle goede echo's: GEFELICITEERD! @nieuwelingen: welkom! @hyves: er kunnen er nog steeds meer bij... zie mijn onderschrift voor de link!!! @prenetal: gisteren wezen shoppen en heel erg lekker om die kortingen eraf te zien gaan Wie heeft er ook nog steeds af en toe last van vermoeidheid rond de 20e week? Ik zit nu bijna op 21,5 week zwanger en ben sinds 1,5 week weer erg moe als ik uit mijn werk kom... dacht echt dat ik nu iets van 3 maanden genoeg energie zou hebben, maar heb gewoon bijna nergens puf voor... overdag gaat het nog wel, maar 's avonds hang ik maar een btje suf op de bank tv te kijken totdat ik toch echt naar bed moet... zucht! verder alles oke hoor maar vind het toch wel erg vervelend... Fijne dag allemaal! X
leuk! Luiers genoeg in de aanbieding overal zijn er weer 3 pakken pampers voor 20 euries! Ik ga straks met die vriendin ook ff de stad in! En duik dan denk ik wel de V&D even binnen, prijzencircus weer begonnen en ik heb toch wel wat leuke dingetjes gezien in de hoop dat ze nog niet weg zijn!!
die 5 rompertjes met voor de jongens: stoer, braaf,bikkel etc. zijn erg leuk (heb ze gisteren gekocht) en ook voor als je een meisje krijgt natuurlijk dan heb je de roze met tekst erop...
Ja was ook ff naar v&d geweest, wou dat van nijntje kopen dat grijze. Voor me ventje, maar was al weg . En verder waren de rompers niet in de maat van me meissie. Was een echte gaos hier in de v&d. @ mammamia, zou het te maken hebben dat we een jongen krijgen, want ik ben ook echt moe steeds.
Pfff ik heb echt me dag niet vandaag! Het is al zo dat ik echt élke dag Fred zijn bed uit moet trappen, hij hoort zijn wekker en de kinderen gewoon niet! Nu heb ik zoiets van, ik wil ook wel eens lekker even langer blijven liggen dus ik vind nu ook dat dit morgen gaat gebeuren! Kom ik daarna in de keuken liggen er 3 lege verpakkingen koekjes en toastjes, heeft meneer gisteravond nog even opgevroten en dat terwijl ik al van de week (met als gevolg die dagen buikpijn) genoeg boodschappen had gedaan om ook het weekend door te komen. Daarbij word de moeite ook niet genomen om die troep in de prullenbak te gooien (staat op het balkon vanwege de kat) en dat terwijl hij op het balkon rookt! Kom ik op de wc ligt het wc rolletje wéér naast de wc ipv in het prullenbakje... zucht .... Ik voel me af en toe net een slaaf hier, ruim maar achter zijn reet op en hij laat alles liggen. En ja dan op een zondag ziet hij troep liggen (waar ik dan een keer geen zin ik heb gehad) en dan ineens vind hij het een troep en gaat opruimen met daarna het verzoek dat ík het netjes moet houden omdat híj opgeruimd heeft! Vanmorgen dus ook even vermeld dat ik géén boodschappen doe (dan maar geen koekjes en lekkers in huis) en óók niet ga opruimen in de hal! Bah was het even zóóóó zat! Voel me nu wel een beetje een zeikertje, hij werkt ook hard en dat begrijp ik goed hoor, maar van de andere kant vind ik het een kleine moeite om lege verpakkingen en wc rolletjes weg te gooien! ZO!!!!
jaaa die bedoel ik en dan natuurlijk voor onze bink he !! en voor eva een schattig jasje gezien met nijntje erop die wil ik denk ik ook
wwwooeessaaaaa hahaha relax meid denk aan de beeb hahaha ennuh ik zou een leeg wc rolletje pakken met stift opschrijven wil je mij aub weggooien haha en die dan ophangen
ja daar ben ik dus ook bang voor dat het chaos gaat zijn maar het is tot 11 oktober ofzo? tijd zat ennuh mocht het er nu niet zijn vraag ik wel een tegoedbon ervoor ofzo. en kom ik er later wel voor terug als het er wel is! mocht ik echt iets willen hebben ofzo.. Maar hopelijk valt het mee! vandaag begonnen dus zal wel niet haha pffff ik heb geen zin vandaag en over een uur staat die vriendin hier van de mail weet je wel te erg gewoon!
Whahahahahhahaa dat ga ik zeker doen de volgende keer! Vanmorgen voor hij de deur uit ging heb ik hem natuurlijk wel vermeld dat ik best begrijp dat hij hard werkt en ik ook niet verwacht van hem het huishouden e.d. te doen maar dat ik het een kleine moeite vind om even lege verpakkingen e.d. weg te gooien. Denk dat hij me wel begrepen heeft hoor! En ja boodschappen, we hebben wel wc papier nodig en aardappelen, maar misschien ga ik wel als hij thuis is vanavond, nu heb ik even geen zin!
Hehe bwtje, goeie. Die dag wordt wel beter Troeltje!! Hier terug van Prenatal, we hebben de Maxi Cosi Mura 3 gekozen, roasted brown. We moeten iets hebben dat heel makkelijk opklapt wegens portiek woning. Hij is best zwaar dus voor kleine stukjes denk ik dat ik wel een draagdoek ga doen. We gaan nog naar de Prenatal om het maxi cosi ding (het autostoeltje zeg maar) te kopen, dom genoeg hebben we dat niet meteen gedaan. 25% korting op de kinderwagen!! Scheelde bijna 200 euro (met de reiswieg erbij). Via marktplaats hebben we deze uberhaupt niet gevonden, en het is de wagen die echt het best voor ons is (twee lange mensen die hoog wonen ). Ben benieuwd wanneer we hem kunnen ophalen. Verder zijn we druk bezig met het leeghalen van de toekomstige kinderkamer en ga ik nog op kledingjacht want het begint kouder te worden...
@ Evenstar ik heb ook de mura 3. Idd best zwaar, maar vind het een heerlijke wagen. Ik heb de grijze wandelwageninzet zeg maar, en krijg de blauw/groene bak. @ v&d ja ga van de week nog wel eens kijken, miss dat ze dan weer binnen hebben ofzo. En idd anders een tegoed bon!
hier dus de roze 4 wiel...idd ontzettend fijne degelijke wagen! maar ja nu ff kijken of we hem verkopen of misschien ruilen ik weet het nog niet haha..ventje ook niet echt! maar eens kijken anders als we uberhaupt nog tijd hebben dit weekend bij prenatal bij buggy's ok ik moet echt wat gaan doeehooeenn!!
@Evenstar; De bon voor de 1ste doos bij Etos moet je als het goed is al gehad hebben @Moe zijn; Ik ben het nog steeds (maar slaap 's nachts dan ook verschrikkelijk door de dromen....) We hebben echt heerlijk gebadderd, maar toen ik er al uit was om me af te drogen (ik had er nog een klein laagje instaan) is Matthijs uit bad geklommen en zat hij ineens naast me op de badmat. Duurt denk ik ook niet lang voordat hij uit zijn bed klimt
Jeeeeeetje, ook al zo'n slimmerik! Bwtje, veel plezier met shoppen! Ik had trouwens bij de prenatal een ontzettend tof winterjasje gezien voor Marcus, geld daar ook korting op of echt alleen boxkleden en dat soort dingen?!
daarop geen korting gevonden nee helaas dit weekend is het op wandelwagens! Hier is ons dametje ook een klimmertje nu ook 15 maandjes oud..Klom even zelf maar in haar stoel had honger haha een stokke stoel met babyinzet en tuigje erin alles behalve makkelijk dus..en we stonden er allebei bij en zagen haar ineens zitten moet je nagaan hoe snel! wij krijgen onze handen nog vol denk ik! Ik wilde Eva op haar 2e verjaardag haar in het grote bed doen... nou ik ben nog ff wa doen en dan komt ze zo wish me luck!