Jah, geen idee... dacht juist dat je bij meisjes veel meer last had van kwaaltjes haha... maar het maakt allemaal niks uit... iedere zwangerschap is weer anders... hmm
@ troeltje volgens mij geld die korting daar ook op, want gister kocht ik dat setje met boy en nog paar dingetjes en daar kreeg ik ook 20% korting op. @ Duster jeetje schrikke zeg!! Jaylinn probeert hier ook al te klimmen hoor, vooral op de tafel, lukt gelukkig nog niet. Even afkloppen @ Mammamia, ja idd elke zwangerschap is anders, bij mijn dochter was ik alleen eerste 3 maanden en laatste 3 maanden moe, en nu ben ik dat nog steeds. Dus tja... afwachten maar. En ach zolang het kleintje maar lekker groeit nemen we de kwaaltjes maar gewoon ff voor lief
Matthijs klimt echt overal op. Het liefste op de bank. Hij is er al een keer vanaf gevallen met zijn hoofd op de tafel en een minuut later zat hij weer op de bank Nu heeft hij gelukkig geleerd hoe hij er vanaf moet stappen, maar toch......
Hier ook een klimgeitje hoor! Nou ja gisteren het hoogtepunt van het uit bed klimmen! Maar verder klimt hij op de bank, op ons bed, of het bed van zijn zus. Als hij langs de tafel staat leg hij zijn voet op tafel, zelfde doet hij op het badrandje en hij legt ook zijn armpjes nu over de box en trekt zich omhoog en zet zich nog even extra af met zijn voetjes tegen de spijlen! Zo is hij ook uit bed geklommen denk ik.... Oke, dank je mama, morgen zijn er ook nog mama mazzel dagen toch? Enne buddy, zat te denken je kan je kinderwagen misschien ook wel hier op zwp tekoop zetten bij het 'te koop' gedeelte?!
Ik zal eens wat gaan doen in huis, voordat onze kleine man wakker wordt. Daarna moeten we naar een verjaardag in Lennisheuvel. Prulleke, ik zal naar je zwaaien
He dames, ik las hier ergens dat Melek ook hyves heeft, maar zie haar nog niet tussen de febr.2010 hyvers... kan iemand haar even uitnodigen? Hoop dat alles goed met haar gaat! Ik ga eens op de bank hangen, ben echt moe en futloos en heb ook geen verplichtingen voor dit weekend, dus niemand kan me wat maken hahaha...
Ik kom me ook snel aanmelden hoor bij de hyve, maar hier nog steeds wat mensen die nog niet van de zwangerschap weten dus wacht nog heel ff! Zie wel allemaal meiden die aangemeld staan waarvan ik denk, wie is nou wie?! Ben wel erg nieuwsgierig!
hoi meiden, Ik ben helemaal blij. Ben zonet lekker te winkelen geweest en heb een paar van die langere vesten gekocht. Staat echt leuk met zo'n buikje. legging of spijkerbroek eronder, laarzen aan, helemaal hip voor de winter Vanavond hebben we een feest, erg zin in. Een vriendin van me geeft een 'hoera we gaan NIET trouwen feestje'. Ze hadden zin in een feest maar gaan niet trouwen, erg grappig. Nou meiden, ik hoop dat alles goed is met jullie. Ik kom morgen weer ff bijlezen. Kus, Liedel
he dames, ben nog steeds niet lekker ellende! voelde vanmiddag na het eten mn benen helemaal niet meer :S echt raar.. en shaketje helemaal. heb het wel gehad nu. ff wat anders, gister avond toen we op bed lagen, lag ik even op mn rug en kon je het kindje gewoon zien liggen! was echt maf joh! de linker kant van mn buik was hoog en 'hard'en de rechter kant was laag en zacht! haha hebben jullie dat ook wel eens?
Pfff ik heb vandaag steeds steken in m'n buik. Vanmiddag had ik 5 minuten lang gewoon constant pijn. Het is nu weer weg, maar af en toe voel ik de steken weer. Maak me meteen zorgen natuurlijk iemand enig idee wat dit kan zijn???
heb je het druk gehad vandaag? ik had het laatst ook en zei mn HA dat het kan komen als je veel gedaan hebt.. had het ook steeds van het hoesten. gelukkig is dat al wat minder, want het is echt geen pretje die pijn!!
Hmm ok.. viel op zich wel mee met de drukte, maar heb wel al een paar nachten niet goed geslapen dus ben wel erg vermoeid. Lig nu op de bank met een deken over en nu gaat het wel goed eigenlijk.. Hoop maar dat het eenmalig was..
@ Minimouse, ja dat heb ik ook regelmatig hoor, Dat je kunt zien waar hij ligt. Echt grappig! Wacht maar totdat je hem/haar ziet bewegen dat ziet er gek uit!
@ futuremama, maar lekker liggen danhopelijk slaap je vanacht weer beter! ik moet er nu al 1 a 2 keer per nacht uit te plassen! dus ben echt moe als ik sochtends uit bed kom ook.. we moeten ons gewoon maar laten verwennen door onze kerels @ mama25, echt leuk he ik zie het trouwens ook al bewegen! haha niet altijd hoor, maar af en toe als ie weer schopt ofzo dan zie je het als ik rusitg op mn rug lig. mn vriend heeft het tot nu toe nog niet kunnen voelen of zien.. roep m wel steeds als is wat voel maar hij is dan net te laat.. hihi
goeieavond de eerste drukke dag is voorbij! Morgen de tweede hihi ik had vandaag het noudle recept van de allerhande gemaakt lekker snel klaar !! Hier ook echt een buikje maar..dus als ik op mijn rug lig had ik normaal geen buik en nu zie je idd waar het kindje ligt..heel schattig En als het gaat golven straks vind ik het net een alien daar binnen haha dan zie je ineens billen naar buiten steken of een handje die je ook terug kan duwen lol heel apart en leuk Ik ga mijn mannetje nog even vergezellen op de bank en dan sleepy sleepy truste morgen weer heel de dag weg dus tot 's avonds of anders maandag!
Ik wilde het strak spannen tussen de spijlen, zodat het niet los kan. Ik laat zo gauw ik het weet even horen wat de verloskundige er van zei
Nou ik had jullie laatst toch verteld van die vrouw van Marktplaats waar ik gratis kleertjes mocht ophalen?? Ik ben vanmiddag geweest... 4 DOZEN VOL MERKKLEDING!!! Planken vol met maat 50, 56, 62 en 68! Alles supermooi nog, ik ben helemaal perplex!! Ik kreeg er ook een badsteun, kruiken, een superleuke babygym, kruikzakken, beddengoed zoals dekentjes en lakens, een sluier met standaard, spuugdoekjes, hoesjes voor ik de wandelwagen en een speciaal dekentje, waskussenhoezen, hydrofiele luiers en washandjes en zoogcompressen en kraamverband bij. Damn! Ik ben ZO blij!