Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Jeetje, we zijn net terug van ons weekendje weg maar ik las op de hyves het nieuws van Prulleke. Word er stil van...

Héél veel sterkte gewenst de komende tijd! Ik denk aan jullie...

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Lieve Prulleke,

Ik hoop dat je vannacht wat kunt slapen.

Weet dat er altijd iemand is die een luisterend oor wil bieden.

Schreeuw, huil maakt niet uit en probeer hier samen met je partner over te praten

Mannen gaan heel anders om met verlies dan wij vrouwen

Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar en aan jullie naasten.

Ik ga nu afsluiten ben klaar voor vandaag.

In gedachten ben ik constant bij jullie.

Sterkte en een knuffel

Mommy1979

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    @bsb je hebt een pbtje

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland

Geweldig idee!

Big hug voor jou!

5. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Minimouse, ik hoop dat je een mooie huwelijksdag/nacht hebt!

Ninja2, knuffel terug!

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Bsb, check je pm.

;)

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

pbtje: ben aan het checken ;) kosten: komt wel goed laat ik jullie anders weten kunnen jullie vrijwillig kiezen wel of niet aan mee te willen doen. namen die ik door krijg komen toch wel op het kaartje.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Knuffel terug! Ik stuur je zo een PB!

9. mamastarlight

meiden, ik heb nu bij elkaar 11 meiden die mee willen doen. ik wil even tot morgen wachten en dan een bos met witte bloemen bestellen (dat was tenminste mijn idee...) en eventueel een kleine knuffel. Kosten wil ik dan delen door de meiden die mee doen. iedereen mee eens?

ik ben zelf zo weg dus kom er verder morgen op terug.

10. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ik doe mee en we betalen sowieso mee kleine moeite...
    krijg je 17 okt. wel van me of ging jij dan niet mee?
    als dat nog uberhaupt doorgaat???

meiden rustig aan vandaag ik ben vanavond werken, en morgen weer echo bij de fonty's

probeer allemaal nog te genieten he, we hebben elkaar nog hard nodig!

11. mamastarlight

helemaal mee eens bwtje! en kosten komen wel goed horo meiden geen zorgen ;)

moeten even kijken maar denk dat de 17de op een dusdanige datum is dat het nog wel kan.

ik ga nu echt. dikke knuf voor jullie!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Prulleke:
    Heel veel sterkte morgen.........Heb veel aan je gedacht gisteren, vannacht en vandaag......Wat moet jij door een hel gaan!!! Nogmaals sterkte.............

@ Minimouse:
    Ik kan begrijpen dat je even afstand neemt, maar weet dat je altijd weer welkom bent..........Geschreven woorden komen vaak anders over dan bedoelt......Tot snel?!

@ Bloempje:
    Ondanks het rotnieuws dat we hebben gekregen en de aangeslagenheid die hier heerst wil ik jou toch alvast een fijne huwelijksdag wensen.........

@ BSB:
    Wat een goed idee zeg!!! Ik doe mee.......Hoor nog wel wat het gaat kosten enzo...........

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    BsB, ik heb je een PB gestuurd. Ik doe ook graag mee!! Ik moest er echt de hele tijd aan denken vandaag. Ik vind het zo rot voor Prul!!!!

Ik waardeer het echt echt heel erg van jou BsB, dat je dit op je neemt!!! Super!!!!!!
    Heel lief van je dat je daar aan denkt en dat het dit regelt voor Prul. Het is fijn dat ze weet dat we allemaal aan haar denken.

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    Blondieeeeeee :) ik wil ook graag meedoen...

Dames ben zoo geschrokken en gsiternacht heb ik niet kunnen slapen... ik wens prulleke nogmaals veel sterkte!

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier ook een rare nacht en een dag met dikke tranen die af en toe op mijn toetsenbord vallen. BSB je hebt het al gezien de pb, geweldig dat je dit ondernomen hebt.

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    Dikke knuffel voor evenstar!

17. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Ik vind het vervelend dit nu te moeten vragen, maar ben een beetje ongerust. Heb zo nu en dan hele felle steken in m'n vagina. Ook heb ik al best vaak last van harde buiken. Doen op zich geen pijn. Maar die vaginale steken, herkent iemand dit? Als ik op internet ga zoeken kom ik indaling van de baby tegen en dat soort dingen. Maak me dus een beetje ongerust. Daarnaast voel ik de kleine ook erg laag. Net boven het schaambot. Iemand enig idee wat dit kan zijn??? Of herkent iemand de pijn?

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ futuremama, ik heb wel al de hele dag buikpijn en harde buiken. Ook als ik rustig zit, ze voelen niet echt fijn.
    De steken in je vagina kunnen ook door je banden komen, of je bekken. Ik herken ze wel, maar heb het vandaag niet gehad.
    Vanmorgen was de pijn hier behoorlijk heftig en dacht ik eraan om mijn vk te bellen. Maar ben toen ff gaan liggen en toen zakte het... Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!!

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    meiden, lief idee van de bloemen. Natuurlijk kunnen jullie van mij het adres krijgen. PB maar wie het wil hebben.

Ik kan de bloemen eventueel ook meenemen naar de crematie. Daar ga ik heen, weet natuurlijk alleen nog niet wanneer het is.

Laat maar weten.
    Susanne

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Futuremama81:
    Die steken bij je vagina zouden kunnen duiden op een blaasontsteking.....Moet je vaker plassen? Doet het plassen pijn? (dit hoeft overigens niet.....) Ben zelf een blaasontsteking patient (heb het echt te vaak).....en de verloskundige attendeerde mij erop dat steken bij de vagina daarop zouden kunnen duiden (ik heb namelijk ook nooit pijn bij het plassen, maar wel vaak blaasontsteking).....Als het aanhoudt gewoon even urine laten controleren....

Verder veel drinken (2,5 liter)......En cranberriesap helpt super! (bruistabletten van kruidvat....of drinken van ocean spray).....

Maar het kan natuurlijk ook heel wat anders zijn! Succes ermee!

Share This Page