Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah best vervelend dat gevoel... heb het nu ook weer... voel em de hele dag al bijna niet, terwijl ie gisteravond nog super actief was... gaan gelijk allemaal dingen door mijn hoofd...

Jij heel veel succes/plezier morgen bij de 20-weken echo en hopelijk kom je met een paar mooie foto's terug en natuurlijk het bericht dat alles voor zover ze kunnen zien gezond is! Probeer maar lekker te gaan slapen en te dromen over je mooie jochie:D

Liefs, mammamia

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hoi,

Ik heb nog een berichtje van Prulleke: om 20.00 uur had ze pas 1 cm ontsluiting en een klein beetje gerommel. Ze had gehoopt dat het wat sneller zou gaan. Vanavond om 23.00 uur krijgt ze nog een pil (inleiden) en ze blijft in het ziekenhuis. Ze heeft een beetje verhoging, maar dat komt door de medicijnen. Verder is ze moe, maar is het wel te doen.

Ik duik nu lekker mijn bedje in.

Meiden met een echo morgen: maak je niet teveel zorgen. Dit soort dingen is ontzettend naar, maar gelukkig ook zeldzaam!! Laat je eigen mooie momenten niet teveel verpesten. Die komen nooit meer terug!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mammamia Ja veronrusten is en blijft het toch wel even. Maar ja slapen zal wel niet veel worden. Hopelijk slaapt ik morgenavond goed, na de echo!! Iig bedankt!!

@ Angelsfire bedankt voor je update, begrijp dat het toch wel tegen valt, hoop toch dat het een beetje snel gaat voor prul!

Het is idd zo dat dit soort dingen ook zeldzaam zijn, maar toch ben je er wel mee bezig en tis moeilijk om dat maar even opzij te zetten.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh, dat gaat niet zo snel dus :( moeilijk hoor.

Ik ben het met je eens: meiden met echo's... ontspan en sta jezelf ook toe om te genieten.

Het is onwijs dubbel als je voor iemand rouwt. Zoals vast al ergens eerder gezegd, ik raakte zwanger in de week dat een van mijn vriendinnetjes plots overleed. We hadden een afscheidsbijeenkomst van capoeira op de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger was. Onwijs dubbel, om haar huilende ouders te zien, zelf beroofd te zijn van een dierbaar vriendinnetje en te weten dat je nieuw leven bij je draagt. Het voelt nu ook weer een beetje zo. Het geluk is deels overschaduwd omdat je weet dat het van iemand anders opeens is afgelopen.

Ik hoop voor Prulleke dat het verder voorspoedig verloopt.

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Mooi gezegd Evenstar.
    MAar inderdaad, leven en dood gaan hand in hand. En je kunt best verdrietig zijn voor en over iemand anders en toch blij en gelukkig zijn met andere dingen.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar en Angelsfire mooi gezegd!! Het is ook idd zo, alleen hakt dit er wel ff in. Het is niet iets dat je verwacht.

Maar goed ik heb zometeen de 20 weken echo!! Best spannend, maar vind het toch ook wel leuk om naar mijn kleine ventje te kijken.
    Verder heb ik toch wel redelijk geslapen, wel paar keer wakker geweest, maar ja is vast wennen aan het ritme he?

7. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Goeiemorgen allemaal,

Angelsfire bedankt voor de update!

Vannacht werd ik om een uur of 04:00 wakker en kon de slaap niet meer vatten, zo bizar!

Moest steeds aan Bien denken :(

Hopelijk is alles voorspoedig verlopen.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hier ook wakker geworden en niet meer in slaap gekomen. Heb zo een afspraak met de vk, was het bijna vergeten. Morgen weer echo bij de opleiding verloskunde, gaan ze op me oefenen. Heb daar nu eigenlijk ook niet zo'n zin meer in maar ja.

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Mama: veel plezier vandaag metd e echo. komt best goed.

Iedereen met een wave vandaag ik wave mee!

verder wat betreft de pbtje: ik zal eens kijken. Mamamia: klopt inderdaad sorry meid hahaha. Angelfire: krijg je van me!

Verder ga ik vandaag bestellen en ik doe het graag hoor!

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Bericht over Prulleke: het is nog niet geboren. Inleiden gaat vandaag verder.

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    He, dan is het al zo'n vreselijke gebeurtenis en duurt het ook nog zo lang... hoop dat de kleine meid er snel is..

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Veel plezier bij de echo mama.. probeer er een beetje van te genieten! :)

13. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Och arme bien, hoop dat dit kleine meisje zich snel aankondigt.

*kaarsje*

14. mamastarlight

kaarsje brand in gedachten!

meiden vraagje: aangezien het morgen bezorgd kan worden: willen we een rouwlint, een laatste groet kaartje, een blanco kaartje of een rust zacht kaartje?

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    ** Inbraak **

Dag lieve februari mama's,

Ook ik wil Prulleke graag ontzettend veel sterkte wensen.
    Ik heb even terug gelezen en ik schrok erg van alle berichten. Geschokt en verdrietig. Wat ontzettend erg voor Prulleke en haar gezin....
    Ook ik denk aan jullie vandaag!

Andere mama's, jullie ook heel veel sterkte hiermee.

Liefs Jenna
    (ex-februari mama)

** Uitbraak **

16. Moet een rouwboeket niet in het crematorium pas bezorgd worden?
    Ik zou zelf gaan voor een blanco kaartje.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik stem voor: blanco of rust zacht.

18. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Bsb, een rust zacht kaartje lijkt mij wel wat, ik weet niet hoe de rest hierover denkt?

Jenna85,

Bedankt voor je bemoedigende woorden!

19. mamastarlight

mijn idee! en ja bloempje heb je gelijk in maar ikw il de keuze aan hen over laten en het si ook meer voor het gezin bestemd he dus ik denk ik doe het zo.

Dan wordt het een blancokaartje gewoon naar hun adres, voor hun zelf!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik persoonlijk zou voor rust zacht gaan...niet te somber zeg maar...

Deel Deze Pagina