@ BsB ik heb het geld net overgemaakt. Ik vind het echt een mooi bloemstukje, ik hou erg van wit!! Zo lekker schoon en puur voor zo'n klein lief meisje. En dat knuffeltje erbij is gewoon superschattig en dat blijft ook als herinnering. Even ego berichtje.. Heb behoorlijke bandenpijn en bekken/rugpijn van al het werken... Het is lichamelijk best zwaar werk (verzorging) en ik heb nu 8 dagen gewerkt met maar 1 dag vrij tussendoor. Én een dag naar school geweest. De hele dag op een houten stoeltje... brr. Nu 4 dagen vrij gelukkig... even bijkomen! Ik lijk wel een bejaarde zo... zucht steun Ik hoop dat het met Prul goed gaat vandaag.... hopelijk is ze inmiddels bevallen!!!!! En hopelijk is het verder vlot verlopen! Ook niet raar trouwens dat zo'n bevalling niet makkelijk tot stand komt. Haar lichaam is daar natuurlijk helemaal nog niet klaar voor.... Pfffff, duim duim dat de bevalling het niet nog erger maakt dan het al is....
mama25, gelukkig hebben ze nu nog voldoende ruimte om salto's te maken in de baarmoeder. Vaak zie je dat ze in het laatste trimester vaak goed gaan liggen gelukkig.
Hier tot nu toe nog steeds naar beneden maar dat zegt nu idd nog niets..dat draaien kunnen ze nog altijd doen..en ook deze man is errug druk!! bsb fijn dat alles zo netjes geregeld wordt helemaal top!! Ik hoop ook voor Prul dat het toch maar eens voorbij is..maar idd je lichaam snapt er natuurlijk niets van zo.. Hier helaas ook denk ik toch te druk pijn in mijn bil-heup is weer terug dus weer rustig doen echter zitten de dagen vanaf nu bomvol.. vanavond werken, morgenvroeg overdracht oude huis en sem dus overblijven eva naar oppas nog regelen haha dan nog ff hopelijk buggy kijken.. dan 15h financieel mannetje hier..en ik bij zuidzorg invallen dus 18.00 weer weg :S dan die dag erna komt een logeetje voor Sem..en heb ik cursus tot 16h logee 17h hier..die dag erop dansles logee weer naar huis sem verjaardags feestje en 's avonds heb ik meiden avond nog iets maken dus ook haha en dan zondag dood neervallen ofzo?? ow nee die ochtend krijgen we nog bezoek voor het nieuwe huis..daarna niets meer..nou ja tis koopzondag haha...pffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ik ga nu ff wa doen! En hopelijk nog wat nieuws straks van Prul te lezen..
bwtje, denk je wel om je houding? Scheelt namelijk enorm met bekkenklachten, althans dat ervaar ik wel zo. Je hebt drukke dagen voor de boeg, gelukkig leuke dingen in het verschiet. Ik ga af ronden hier, mag zo naar de tandarts (gewoon check up.)
Kwam eigenlijk alleen maar kijken of er al nieuws was van Bien. Verder niet zoveel zin om gezellig te kletsen. Liefs Silvia
*** Inbraak *** Lieve Prulleke en familie. Zoals zoveel meiden heb ik ook meegekregen wat er aan de hand. Niks is erger dan je kindje verliezen. Helaas spreek ik uit ervaring. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen, nu en in de toekomst. Dikke knuffel van Miranda. Alle andere mama's ook heel veel sterkte en toch nog succes met jullie eigen zwangerschappen. *** uitbraak ***
Hoi meiden, Weer een berichtje over Prulleke: het begint nu goed op gang te komen, maar ze is dus nog niet bevallen. Heb haar heel kort even gesproken en ze klonk wel redelijk. Dat was om half 4. Groetjes, Susanne
Ik heb vanochtend ook de 20 weken echo gehad, alles zag er perfect uit. De placenta ligt gunstig, waardoor ik ons meiske heel goed kan voelen. We hebben een kadootje gekocht samen om het te vieren, een Eddie the Elephant tunes, leuk ding Ik ben blij, opgelucht, en tegelijk nog steeds onder de indruk van alles. Dus ik ga weer Fijn dat bij jou ook alles goed was buddy! Liefs, M
Gelukkig was bij jou ook alles goed buddy!! Mijn placenta ligt aan de buik kant, dus voel me ventje voornamelijk aan de zijkant dus kan wel kloppen. Hij is nu behoorlijk tegen me blaas aan het schoppen... niet zo fijn gevoel. @ Angel thnxx meid voor de update
@ Prulleke: Meid toch.....Nog al bezig.....Ik hoop voor je dat het snel allemaal op gang mag komen! @ Februari mama's: Goed om te zien/lezen dat er zoveel verbondenheid is.......Heel bijzonder! @ Blondsteenbokje: Ik had je gepb't gisteren maar heb niks meer gehoord. Zag dat je iedereen een foto had gepb't van wat je besteld hebt, maar ik heb die niet gehad...........Staat mijn naam wel vermeld? En stuur je mij nog even je gegevens....Maak ik het geld over! @ Ego: Pfff, het gaat me niet in de koude kleren zitten. Gisteren zw.yoga gehad....Al die meiden zitten daar leuk te vertellen over het bewegen van hun kind.....Zit ik daarbij: heb nog helemaal niks gevoeld!!! Maak me toch een beetje zorgen..........Pfff, dan duurt 9 oktober ineens nog heel erg lang! @ All: Grouphug!!!
meiden, ik ga afscheid van jullie nemen ind e zin dat ik nu niet meer zo vaak hier online te vinden ben! laatste kwartiertje hier! ik ben ongeveer om de dag in de bieb te vinden en lees dan even bij. knuf!
Mocht je nog een foto hebben van wat je hebt uitgezocht zie ik die graag.......En natuurlijk je gegevens zodat ik geld kan overmaken!