Hallo iedereen! Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat ik van de lijst afgehaald ben op de website dat vind ik wel jammer hoor... ben echt zwanger en nog steeds uitgerekend op 3 februari 2010. grtjes Desi
Een fluxus... jee wat erg zeg.... denk je dat het niet erger kan, gebeurt er dit! Tis te hopen dat ze snel aansterkt zodat ze zelf nog een beetje 'fit' afscheid kan nemen van haar kleine meiske. Even over geslacht en echo's enzo... ik ben volgens mij de enige die nog niet weet of het een jongen of meisje is en die dat wél wil weten! Mijn 20 weken echo is pas over 14 dagen. Ik kan natuurlijk een pretecho laten maken maar ik heb nog wel geduld... Ik hoop maar dat alles in orde is met ons kindje, ik voel wel veel beweging maar ja, je gaat je toch zorgen maken als zo'n heftige gebeurtenis als bij Prul zo dichtbij komt... Het kan iedereen zomaar opeens gebeuren... Ik vind het zo weird dat Prul pas een echo had gehad en dat toen alles nog oké was! Angelsfire/ Susanne; jij ook veel sterkte meid, het zal voor jou ook zwaar zijn...!
Hoi Desiree, dank je wel! Zulk nieuws gaat je niet in de koude kleren zitten,en godzijdank is dit meer uitzondering dan regel! (dat dit kan gebeuren) Wat de lijst betreft, stuur even een pm naar bloemetje of muurtje kan wel even duren gezien de omstandigheden (maar komt dan vast & zeker helemaal goed).
Het gaat helaas niet zo goed met sabine. Ze krijgen haar bloeddruk niet omhoog. Is nu 90/40, geen idee wat nu verder.
echt erg voor sabine! had gehoopt dat het toch nog beetje vlot zou gaan voor dr. fluxus is sowiso al niks, maar in zulke omstandigheden...!
beetje onbelangrijk misschien, maar mijn controle was vanmorgen prima. Moet alleen een beetje meer eten omdat ik toch weer iets was afgevallen. Verder gehoord dat ik 4 uur voor de geboorte een antibiotica-infuus krijg ivm streptokokken. En, dat als mijn vliezen breken en ik heb geen weeen er geen wachttijd komt, maar gelijk inleiden. Ook allemaal ivm streptokokken. Niets ergs, maar voorzorg dus. Over 4 weken terugkomen. Ik wist trouwens al dat ik drager was hoor, dus het was niet echt een verrassing. Vind het ook prima allemaal.
Angel; goed dat je dat weet... nu kan er direct actie ondernomen worden als je gaat bevallen! 4 uur voor de geboorte is alleen misschien wat lastig te bepalen? Fijn dat met je kindje alles oké is, en nu maar wat meer gaan eten! Die Prul, wat een ellende toch! *kaarsje erbij* Ze krijgt het wel voor haar kiezen....
Dat is niet onbelangrijk- het lijkt alleen zo in de schaduw van al dat heftige waar Bien nu doorheen gaat. Niet echt goed, dat je nu nogsteeds niet aankomt, want jij was ook zo'n slanke he! Ik word ook in de gaten gehouden met gewicht maar lig prima op schema na een kleine dip. Kan je genoeg eten of kom je altijd al moeilijk aan? Ik heb ook wel extra rijke voeding genomen toen ik snel moet bijkomen (vooral eiwitrijk, volle bulgaarse/turkse yoghurt, etc). Dat van die streptokokken klinkt als iets dat goed te controleren is- was dat bij je andere kinderen ook al zo?
Jeetje wat een ellende zeg!! Ik zet er ook een kaarje bij!! @ angel gelukkig was je controle goed, en wat evenstar al zei is niet onbelangrijk, maar in schaduw... Knuff!! @ hier net terug van vk. Controles waren goed, niks aangekomen, ijzer geprikt was ook goed, moet alleen meer rusten. Maar als ik onzeker ben of meer harde buiken heb dan moet ik wel even bellen.
Oh meiden, wat vreselijk voor Prul....ook nog zoiets erachteraan. Nogmaals veel sterkte gewenst....ik volg het hier op de voet....
Ik eet echt niet weinig, volgens mij. 6-8 boterhammen, avondeten, liga, banaan, chips, drop hahaha... alleen ben ik nog vaak misselijk en dan eet ik inderdaad minder. Ik ga nu proberen lichter maar voedzamer te eten. Ik ben wel slank, maar niet superlicht. Ik weeg nu (en altijd dus) ongeveer 65 kilo bij 1.73. Gewoon een gezond gewicht dus, alleen moet er nu iets bij. Ben toch al 22 weken zwanger (na ja morgen dan). En die streptokokken is inderdaad prima te controleren. We weten het sinds de geboorte van de tweede, die is namelijk heel ziek geweest na de bevalling (daardoor). Maar als je het weet is het dus geen probleem omdat je antibiotica krijgt. 4 uur is inderdaad moeilijk te bepalen, maar gewoon op tijd naar het ziekenhuis gaan dus. Zeker bij een derde.
Jeetje wat heeft prulleke het zwaar zeg. Eigenlijk zou ze nou gewoon afscheid moeten nemen van haar meisje maar nu krijgt ze er nog vanalles bij. Wat is het leven soms oneerlijk he. Ik ben net bij de huisarts geweest en heb waarschijnlijk blaasontsteking. Morgen effe bellen voor de uitslag. Toen ik weg wou rijden sloeg me auto steeds af. En begonnen er allemaal lichtjes te branden. Ik de anwb gebeld zeggen ze dat ik zelf(mijn vriend is lid) lid moet worden dat kost me 220 euro effe afrekenen graag. Omdat ik belde en mijn vriend niet. Ik zeg zo nou dan bel ik me vriend wel en die beld dat wel. Maar mevrouw ik zet er een antekening bij en dan word u niet geholpen. Ik zeg nou ik zie wel en bel wel terug. Mijn vriend is toen gekomen en heeft gebeld en toen kwamen ze wel. Nog een uur moeten wachten. Nu kon ik wel iets afsluiten een partner iets en dat koste maar 47 euro. Wel een heel verschil. Mara goed ik balen dat de auto het niet deed aangezien we die 2 weken hebben en zaterdag naar disney gaan. Gelukkig was het alleen maar vuiligheid in de benzine toevoer en rijd ie nu weer. Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtbepaling 1 dag voor me 20 weken echo haha. Maar ik heb z,n idee in me hoofd dat ze misschien wel een fout maken bij de 20 weken echo en dat we alles gaan schilderen en dan blijkt een ander geslacht te zijn haha. Lijkt me zo erg he
Gelukkig ben je iig niet TE licht, maar voor je termijn ben je wel echt aan de lichte kant. Maar je krijgt goede dingen binnen, en je kindje pikt toch alles eerst Je hoort wel dat mensen ook in aankomen wat spurtjes hebben. Ik heb dat zelf ook gehad, eerst heel rap afgevallen, toen heel rap dat gewicht erbij (was ik 0 aangekomen in totaal), toen opeens iets van 4 kg erbij en dat is nu nogsteeds zo. Ik zie mijn buik groeien en soms mijn gezicht opeens invallen, en dan weer wat boller worden. Ik doe erg mijn best. Vooral met drop.
Haha, je best doen met drop! Ik doe mijn best zónder drop... Ik was in sneltempo 8 kg. aangekomen. Dat was 3 weken geleden. Nu ben ik niets meer aangekomen, gelukkig. Ik weeg nu 71,5 en ik ben maar 1.62m. Normaal weeg ik rond de 63,5 kg. Maat 38, prima vind ik. Een geslachtsbepaling vlak voor je 20 echo..tja dat kan natuurlijk ook! Ik ga een extra geslachtsbepaling doen als het geslacht niet helemaal duidelijk zal zijn bij de 20 weken echo. Ik ga even op de bank, mijn kat komt altijd zo lekker op mijn buik liggen spinnen. Zodra ik op de bank zit, kruipt ie op mijn buik. Hij is zo aanhankelijk sinds ik zwanger ben!
hoi dames, ik lees af en toe nog beetje mee.. mar zie dat he tniet goed gaat met prulleke.. doet me zo veel.. hoop dat ze het gauw weer onder controle hebben. vind het allemaal maar eng... verder zijn we hier alweer een stuk op geschoten met de voorbereidingen voor volgende week. nog een aantal dingenen dan is t wachten. jodelahiti, dat kan goed kloppen dat de kat erg aan hankelijk is op het moment die trekken enorm veel naar zwangere vrouwen toe. en het liefst blijven ze (te minste de mijne) de hele dag bij je om hangen! Dames ik ga er weer vandoor.. Ik ga heel erg duimen voor prulleke dat ze er gauw weer boven op komt.. knuf minimouse