Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden knuffels voor jullie!

Enne ik ga zo de gyn bellen, moet ik toch nog bellen voor een afspraak kan ik meteen mijn pijntjes e.d. voorleggen. Verlos is er vandaag niet en spoed vind ik het niet... Blijf toch een beetje eigenwijs!

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Beetje eigenwijs is een goede eigenschap! Maar...goed dat je even belt!

Ik ga even naar de Bruna en op zoek naar een zwangerschaps panty (?) of misschien een gewone in maat xxxl ofzo?
    Heb morgen avond een etentje, leuk jurkje, maar moet een panty bij. Zo'n dikke legging past niet helemaal ;)
    Ik ga morgen weer eens proberen op hakken te lopen ook... misschien vanavond even oefenen! Is alweer zo'n tijd geleden en dan met die buik!:$

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wij verkopen zwangerschapspanty's 20 denier, maar je woont een beetje ver weg :(

Van het merk trasparenze heb je mooie panty's voor zwangere vrouwen in 20 en 60 den. (even een tip)

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier nu lekker weekend, echt ff helemaal bijkomen voor zover dat lukt. Manlief is nu met de babykamer begonnen. Schuren, straks naar de gamma voor verf en als dat allemaal klaar is dan nog laminaat leggen. Eind oktober komen de meubels al! Kan niet wachten...

Ik had gisteren toen ik net een paar minuten op bed lag ineens wat vocht op mijn dekbed en toen ik aan mijn borsten voelde was het wat waterig. Is dit dan al het begin van de melkproduktie ofzo? Vond het wel apart... maar het schijnt wel vaker voor te komen...

@bsb: ik heb het geld naar je over gemaakt!

Ik ga zo eens mijn kast uitmesten. Ff weer wat zomerkleding in zakken op zolder zetten enzo...

Fijne dag allemaal! X

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Troeltje ik ken het, heb ook veel buikpijn en heel snel en vaak harde buiken, me vk zei dat ik gewoon moest bellen, maar doe dat ook nooit. Denk altijd ach het zakt zometeen wel of het gaat wel over. Maar vaak niet echt... :( eigenwijs he?

@ hier net ff leuk spijker rokje van disney gekocht met bijpassende trui, want over 1 maandje word mijn meisje 1!! Tis echt ontzettend snel gegaan pfffff. De uitnodigingen zijn klaar, en gaan eind van de volgende week op de post.

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb even met de kraamzorg gebeld over de spijlen in het ledikantje.
    We mogen er gewoon stof doorheen weven, zo lang het maar 100% katoen is!
    (Ik dacht later nog, wiegjes hebben ook gewoon stof??)
    Anyway, scheelt een hoop werk, ik ga een mooi 100% puur katoenen stofje halen!

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Niet echt bijgelezen, sorry, niet veel puf voor.
    Ik zit de hele week al thuis, heb erg veel last van de medicijnen, ben zo 'stoned'als een garnaal en kan dus niet werken,,,
    Hopelijk gaat het na het weekend beter en kan ik maandag weer gaan werken, ben het thuiszitten nu wel zat.

Mijn mannetje heeft gisteravond voor het eerst de beeb voelen schoppen, was wel speciaal vond ik.

Verder niets bijzonders, over 2 weken weer naar de gyn en dan hoop ik dat mn bloeddruk gezakt is anders wordt het misschien een ziekenhuisopname en daar heb ik niet zo'n zin in...wat moet ik dan met mn dochtertje doen..bah, krijg al kippenvel van het idee dat ik lang zonder haar zou moeten...

Nou meiden, ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Wat lief dat iedereen zo meeleeft met Prul, we zijn toch wel een bijzonder forum vind ik :)

Liefs,
    Liedel

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goh meiden, ik hoop echt dat dit het laatste slechte nieuws is hier in ons forum! Ik ben er nog steeds helemaal naar van, heb het zo te doen met prulleke en haar man en kinderen. Lijkt me ook erg vreemd voor hen, zeker de oudste die is zich toch al heel erg bewust dat er een zusje aan komt en dan ineens is het zusje niet meer :(

Ook dat prul ook nog eens zo'n grote complicatie erbij heeft gekregen houdt me er bezig...

Ik hoop dat we snel van Angel te horen krijgen dat prul een stuk opgeknapt is!

Morgen gaan mijn gedachten zeker naar hun uit!

9. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Meiden met een goede 20 weken echo van harte gefeliciteerd.

Viciousm , met katoen bekleden kan gerust mits het voldoende lucht doorlatend is. (en dat is met katoen meestal wel het geval!)

Hoop dat het met prulleke beter gaat vandaag.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb net op hyves gelezen dat ze weer thuis is. Voor wie haar op hyves hebben, daar staat een blogje.

Het is verschrikkelijk verdrietig. Zo'n klein popje dat niet mocht zijn.

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Evenstar; Bedankt voor je berichtje. Heb het net huilend zitten lezen....

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  13. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Fijn dat ze weer thuis is, bedankt voor de update!

14. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troeltje: dat is echt een supermooi nummer..kan er nu niet naar luisteren, stop ik niet meer met huilen...stomme hormonsters

15. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Erg ontroerend Troeltje! :(

16. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    mooi troel!!

17. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Sabine is thuis, maar dat hadden jullie op haar hyves gezien. Ze zal nu zelf wel op haar hyves bijhouden hoe het gaat, dus ik stop er nu mee (met hier berichtjes over haar te typen, bedoel ik).

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Angel; Hartstikke bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden. Het is voor jou natuurlijk ook allemaal erg emotioneel en dan kom je hier toch vertellen hoe het gaat. Echt super lief! Ook voor jou een dikke knuffel. En heel veel sterkte gewenst

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Angelsfire doe rustig aan meid ook aan jezelf denken nu!
    Toch heel erg bedankt voor je berichies hier!!

Ik heb ook bij prul op de hyves gekeken..
    En even een krabbel achtergelaten omdat ze nu weer thuis is wilde het anders via jou laten weten Angel..
    Maar dat gaat om Make a Memory misschien heeft ze er al van gehoord..maar ik vind het zo een mooi initiatief en misschien heeft ze er heel veel aan..hopelijk leest ze het nog..want morgen is de crematie al!

Nou heel veel sterkte ook nog via hier..en dat het een mooi afscheid mag worden van jullie meisje!
    Liefs

20. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    kwam dit net tegen en wilde dit met jullie delen, ik schrok er wel van!!!

Betreft een lid rodelief en ze schrijft bij de januari mama's

Re: Januari 2010 Mama's
    Ik schrik me rot. Lees net een topic bij zwangerschap van Rodelief dat ze haar kindje niet meer voelt. Blijkt niet meer te leven. Zit hier echt te trillen...
    Rodelief ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik het hier schrijf. Ik wil je alle sterkte en kracht toe wensen de komende tijd. Wat een verschrikkelijk verlies...

Deel Deze Pagina