jeetje weer een.. wij hadden toen bij de Juni mama's ook een moeder zitten met dit verhaal http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/89699-oorzaak-onze-overleden-nick-valamenteuze-navelstreng-inserti.html dat was ook erg heftig..heb toen ook een mooie knuffel en kaart namens idereen verstuurd..en nu met Prul brengt dit ook alles weer boven...het blijft zo oneerlijk
Ik ook, en ik denk dat het beter is om het te beperken tot "onze" februari mama's. Er zijn vreselijk veel verschrikkelijke dingen die je kunnen overkomen, en er mee bezig zijn maakt de zwangerschap niet aangenamer. Diep van binnen weten we allemaal dat er vanalles kan gebeuren, maar door er mee bezig te zijn maak je je bang voor wat "kan" komen, terwijl dit in bijna alle gevallen helemaal niet van toepassing is... Niet vervelend bedoeld naar jou hoor mommy, echt niet, want ik snap heel goed dat je geschrokken bent en het wilt delen. Zullen we met z'n allen proberen de rust een beetje te bewaren? Dikke knuffel allemaal!
^^ graag, ik wou eigenlijk net zoiets schrijven. Ik vind het al echt zwaar genoeg om in ons midden zoiets mee te maken.
Wat een nare berichten allemaal, wil er liever niet teveel over nadenken... Even iets luchtigs dan... een nieuwe buikfoto 22w2d:
Hoi dames, Ik kom effe vertellen dat het 20 weken echo goed ging.... Baby was druk aan het bewegen! Was mooi om te zien! Baby is nu al 350 gram en ik voelde baby wel vaak.... ben helemaal happy! Liefs Melek...
Fijn om dat te horen Melek! Ik ben heel blij voor jullie en kon je dit keer ook duidelijk zien dat het een jongen wordt?
@ melek gefeliciteerd met je goede echo. Ik moet zeggen dat ik steeds banger word voor de 20 weken echo. Ik hoop zo dat alles goed is.
Melek, fijn dat alles goed is met je kleine! Enne Ninja, begrijp het wel maar probeer niet bang te zijn.
Hai hai, Fijn te lezen dat Sabine weer thuis is, kan ze morgen in alle rust afscheid nemen van Nikki*. Hoop echt dat ze het een plekje kunnen geven... is niet niks.
N'avond, Bleeegh! Nare berichten. Ik steek toch liever mijn kop nu in het zand. Ik trek het gewoon echt niet na alle ellende van de afgelopen tijd.... Ik wil wel iedereen heel veel sterkte wensen. @ Hier, weet nou nog niet of ik de kleine voel.... Ben wel verder gegaan met een andere tekening in de kinderkamer. Met de hand opgezet. Bij de weg... De muisjes staan naast de deur onder de lichtschakelaar en tussen de sterren op het vlaggetje komt haar naam te staan. Ik wilde nog meer gaan tekenen maar ik mocht niet verder vandaag van manlief. hihi. Hij vindt het te laat. En hij heeft gelijk... hihi