Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ik kwam alleen ff zwaaien. Het gaat redelijk hier, ga morgen weer beginnen met werken en dan zie ik wel.
    Fijne week en tot later.

Liefs,
    liedel

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    zo hey, ik heb vannacht eindelijk weer 's lekker geslapen en vanmorgen mocht ik uitslapen. Verder vandaag een lekker dagje gehad. Vannacht had ik twee keer een harde buik, dat blijft een gek gevoel hoor.

Vandaag kwamen mijn schoonouders en ik kreeg nog een lief pakje met mutsje voor de kleine.

Hoe is het hier? Ik ga even bijlezen....

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Sterkte met werken Liedel. Voel je je daar al wel weer goed genoeg voor?

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dat is inderdaad lekker shoppen, Belliebel. Dat mag wel vaker gebeuren. We moeten al genoeg kopen, he?

Knorretje, bij de eerste is het helemaal niet zo gek hoor dat je het nog niet voelt. Mijn collega is nu zwanger van de eerste en zij voelde het pas met 22 weken. Geen zorgen!!

Mama, is het rozeverlies vandaag helemaal weggebleven? Ik hoop het, want daar word je natuurlijk hartstikke onzeker van.

Pfff Evenstar, jij gaat ook gewoon maar door he? Met je werk, in huis. Maar straks ben je lekker een paar maanden thuis. Niet helemaal vakantie, maar toch erg lekker hoor (tenminste, vond ik de vorige 2 keer). Ik kijk er stiekum ook al een beetje naar uit. MAar ik moet nog 12 weken werken hahaha

Slaap lekker allemaal, ik kruip er vroeg in!

5. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo morgen eindelijk weer een dagje vrij, heb hem ook hard nodig! Ik verga van de rugpijn, bekkenpijn en bandenpijn even rust ipv doorgaan is zeer wenselijk:)

Van de zotte hoor, huishouden lukt al niet meer maarwerk nog wel gewoon vier dagen per week onregelmatig. Arme man van mij8) Mag alles doen, nu ja bijna alles. Alles waarbij ik niet hoef te bukken of te tillen lukt nog wel, uitgezondert het stofzuigen en dweilen.

Maarja, moet ik nu minder gaan werken? Vind het best moeilijk hoor, voel me snel zo'n zeurende zwangere. Ben ik de enige hierin hier?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ angelsfire ja gelukkig vandaag niks meer gehad. En je word er idd erg onzeker van. Maar blijf het in de gaten houden!
    Gelukkig dat je even lekker hebt kunnen slapen! En uitslapen.
    Die harde buiken zijn idd een gek gevoel, had er net weer 1...

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    hmmm ik denk niet dat je een zeurende zwangere bent als je naar je lichaam luistert. Ten eerste heeft niet iedereen evenveel last van de zwangerschap, dat is echt heel verschillend. Ten tweede heeft niet iedereen even zwaar werk.

Voor mij is werken (nog) geen probleem, maar ja... ik zit gewoon achter een bureau geplakt. Thuis met de jongens begin ik het echt al zwaarder te vinden hoor. Dus kan me voorstellen dat als je meer lichamelijk werk doet, dat het snel zwaarder wordt.

Praat anders een met de verloskundige of de bedrijfsarts. Bij mijn eerste ben ik met 30 weken gestopt, het ging gewoon niet. Bij de tweede en nu derde gaat het (tot nu toe) beter.

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Gelukkig maar. Meestal betekent het inderdaad niets, maar het 'hoort' gewoon niet. Lekker rustig aan doen. Jij hebt het deze zwangerschap ook al aardig voor je kiezen gehad!

@Mommy, hey... waarom haak jij af? Heb ik iets gemist van de week? Zou goed kunnen, want ik heb van de week niet zo goed meegelezen.

9. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Lichamelijk geen zwaar werk hoor, ik praat en luister en meestal in een kantoortje:) Maar de dossiers pakken, opstaan en gaan zitten, pennen die vallen, deuren opendoen, reiken naar memo's e.d. zijn steeds bewegingen die juist de klachten verergeren. Het werken tot 2300 uur en de volgende dag weer een dagdienst deed ik altijd fluitend maar nu..hmm moet nog maar eens driftig nadenken geloof ik.

Mama25 watskebeurt?? Wat heb ik gemist, niets ernstigs hoop ik?

En Melek, ben jij inmiddels alweer helemaal hersteld of ook nog niet?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Tonka, ik weet niet wat jij gemist hebt. Maar ik ben alleenstaande moeder.

@ Angelsfire Ja ik heb idd al genoeg gehad, gelukkig word het nu wat rustiger, in die sfeer.

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Meissie, dat weet ik toch:) Maar heb niet terug gelezen en dacht dat je iets naar had, zeer recent dus. Maar gelukkig heb ik me dus hierin vergist en gaat qua kindje en zwangerschap alles goed. ??

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ tonka gelukkig ;) Maar ik had gister wat roze afscheiding, het is toen gestopt en later op de avond had ik het weer. Gelukkig is het weer helemaal over...

13. hey meiden voel me echt ellendig, heb heel afgelopen nacht en vandaag veel overgegeven. Ik denk zelf aan voedselvergiftiging? Moet ik morgen de verloskundige bellen of de dokter?

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0

Voor je kindje kan zoveel overgeven geen kwaad. MAar voor jou wel! Je moet zorgen dat je niet uitdroogt. Volgens mij mag je het voor je zwangerschap wel even aankijken, maar als je twijfelt of je echt heel naar voelt, bel je toch gewoon even? Ik zou zelf even bellen denk ik. Al was het maar om even gerust gesteld te worden :)

Sterkte in ieder geval!

15. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo

Pff, kan me voorstellen dat je schrok!! Gelukkig alles ok!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als je denkt aan voedselvergiftiging, zou ik de dokter bellen. Of allebei. Verloskundigen zijn geen artsen. Ik heb een keer salmonella gehad en dat moest per poep aangetoond, heel fijn. Maar zoiets kan de vk dus niet regelen. Wel kan je zorgen dat je HA de vk op de hoogte stelt, of ze allebei bellen.

Balen zeg, hoop dat je snel opknapt!! Kan je zelf ergens traceren waar het misging, heb je nog van anderen die hetzelfde gegeten hebben iets gehoord? Zorg dat je niet uitdroogt, slappe thee met beschuitjes en evt. dat heerlijke Orisel (urghhh zout EN zoet, maar je knapt er enorm van op).

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wilde even voor jou een berichie typen Buddy!
    Kom straks verder lezen zo kids naar school brengen hahaha :D

Als het goed is heb jij de echo vandaag he?!
    Ontzettende veel plezier en ik ben zo benieuwd of er bij jou ook een piemeltje aan zit hihi!

Wel smsen he ;)

Nou veel plezier en tot horens!
    Ik lees straks weer bij en klets mee ;)

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik wilde eigenlijk komen reageren, maar Matthijs zijn broek zit vol. Ga zijn billen dus even poetsen en daarna gaan we lekker samen in bad :)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nog even een buikfoto!
    20 Weekjes, werd toch wel weer tijd he ;)

Bekijk bijlage 19837

Nu ga ik bijlezen :D!!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hey meiden

ik ga proberen om straks na me werk een buikfoto te maken :)

Heb het hele weekend gewerkt en heel erg veel last van een gespannen buik gehad.. voelt niet echt fijn..

kusjes

Deel Deze Pagina