Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik voel de baby sinds gisteren niet veel meer, af en toe voel ik wel wat maar niet veel :( Vrijdag en zaterdag was de baby echt actief. Is dit normaal dat ik nu niet zoveel meer voel? :( maak me zorgen...

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

he dames,
    kom weer even koekeloeren.. ben vanochtend bij mn huisarts geweest. ik moet 's ochtends nog steeds overgeven en ben het zo zat!! gelukkig wel weer iets zwaarder dan de vorige controle, en hartje klopte goed. maar moest ook mn urine onderzoeken laten. was gelukkig ook goed. alleen wil de huisarts het morgen ochtend weer hebben. en als dat niet goed is moet ik opgenomen worden in het ziekenhuis! vind het niet leuk. ga er ook niet van uit.. maar toch wel beetje gespannen ervan.. want we gaan vrijdag wel trouwen! en als ik dan wel opgenomen moet worden, kan dat niet door gaan....:( ben zo bang dat het straks toch niet goed blijkt te zijn met de kleine.. voel het gelukkig wel veel bewegen dus dat vind ik wel fijn. ik zal morgen laten horen hoe het is afgelopen bij de HA..

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo moeilijk is het niet hoor Sonja ;)
    Maar jou foto is teveel KB waardoor ZP hem niet kan plaatsen..
    Dus zul je hem eerst moeten verkleinen wil je hem kunnen posten!!

Klusser goed aan de klus zie ik geweldig!!
    Dat hadden wij ook bij ons eerste huisje..echter wist ik toen nog niet dat ik zwanger was hihi werd daar zwanger zeg maar LOL :D!
    Maar knap hoor met beeb on the way hier gelukkig niet zoveel klus..en dat kost al tijd :p

EVENSTAR ook jou krijgt de FLAUW Ik vind dat je het gewoon moet doen hihi ;)

Ennuh Melek gewoon ff je VK bellen mocht je het niet vertrouwen had jij nu dan alsnog geen Angelsound?
    Ik dacht van wel namelijk..
    Hier doe ik er vrij weinig mee maar paar x gebruikt..dus ga hem denk ik weer op MP zetten tenzij er dames hier zijn met interesse? ;)

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ohh meid wat een stress vervelend hoor!!
    Hopelijk valt het mee en kun je gewoon rustig gaan trouwen en is de rust dan ook weer wedergekeerd..
    Want tot die tijd blijft jou lichaam ook onrustig he en wordt je eerder getriggerd tot overgeven..dat merk ik nu soms ook nog als ik echt te druk ben etc..dan komt het weer terug!
    Dus relaxxxxxxxxxx en we gaan voor vrijdag he! :D

5. minimouse

minimouse Niet meer actief

das waar bwtje, alleen voordat we besloten haddent te trouwen gin het ook al zo:( en dan denk ik van ja.. waar ligt het nou dan nog aan.. de stress heeft zeker wel een rol denk ik. maar na de trouwerij heb ik weer wat om me druk over te maken, en daarna de baby kamer klaar maken zo blijven er steeds wel dingen.. maar wil dit niet tot het einde hebben :(

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee daarom hier is het weer gestopt..maar probeer ipv druk maken er juist van te genieten van het leuke dat gaat komen..
    En hopelijk ben je er snel vanaf leuk is het idd niet zo :(

Zat hier vorige keer nog 4 kilo onder het gewicht waar ik mee begon..Ben benieuwd wanneer ik de eerste kilo ga aankomen en ik doe sinds ik beter ben goed mijn best hoor hihi :D

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Gaat nu dan ook lekker even een bakkie Tiramisu open trekken :)

Sem op school Eva slaapt dus ff wat me tira time :D

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden, kom ff snel langs, heb niet terug gelezen doe ik later.

Maar wilde jullie het nieuws niet onthouden, we krijgen een............

Meisje!

Was wel even onder de indruk, had laatste dagen wel gedroomd van een meisje, maar dacht echt dat we een jochie zouden krijgen!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Een meisje!
    Toch had ik ook meer het gevoel bij jou dat het een meisje zou worden weet ook niet waarom..maar jij dacht zelf meer een jongen ;)

Feli en verder ook alles goed neem ik aan? :)

Geniet ervan..
    dussuh jij hebt nu jongens kleding over he??? hahaha :D

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Tja bij Marcus had ik ook heel de zwangerschap het idee dat het een meisje werd, dus mijn gevoel is niet bepaald betrouwbaar, zeg maar...

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, ik ben Liset halen, die zal wel door het dolle zijn!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jaaaaaaaaa idd een zusje vinden ze echt leuk!
    Nou ik ook dan maar Sem ophalen lol :D

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Onze thermostaat is stuk.. I'm freezing!

BRRRRRRRRRR!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

daar was ik eindelijk weer. Gisteren lekkere zondag gehad, heb de computer niet zoveel aangehad. We zijn 's ochtends naar het bos geweest en 's middags hadden we een verjaardag. 's Avonds lekker rustig aangedaan, kan gewoon merken dat ik eerder moe ben (ook omdat we zaterdagavond nog verjaardag hadden gehad).

Ff reageren:

Scorpion, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het dit keer gewoon goed mag gaan..

Bhappy, reken er maar wel op dat je in februari de voetenzak wel nodig hebt. Die kleintjes moet je warm aankleden! Ik heb hem zelfs in april nog een maandje gebruikt volgens mij.

Prul, fijn om nog even iets van je te lezen. Ik hoop dat jullie samen dit alles kunnen verwerken. Neem je tijd daarvoor! Dikke knuf voor jullie hele gezin!

Muur, nog meer mooie muurtekeningen zie ik.. ziet er weer geweldig uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je babykamer.

@all: ook hier een meisjesnaam gevonden, nu nog een jongensnaam.. vind het wel weer moeilijk.. bij Jasmijn hadden we iig de jongensnaam veel sneller gevonden..

Mommy1979, jammer dat je ons verlaat! Is er iets gebeurd of komt het door de recente gebeurtenissen (dat het te dichtbij komt?). Jij in ieder geval ook alle goeds gewenst!

Knorretje, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Las de tip van het voedingskussen maar dat kan nu al helpen: liggen op je zij met je voedingskussen (of een ander kussen) tussen je benen. Op deze manier houd je je heupen mooi recht.

Mensen met echo's deze week: veel succes!

Evenstar, superdeal met die positiekleding! En mooie echo foto's.

Mama25, fijn dat het weer beter gaat! En wat is Jaylinn toch een lekker vrolijk meisje!

Belliebel, dat was lekker shoppen zo te lezen.. dat scheelt!

Tonka, als je last hebt zou ik dit idd toch aangeven bij de bedrijfsarts. Het is het niet waard dat je straks na de bevalling last blijft houden doordat je nu te hard doorgaat. En dat je nu thuis al niet meer het huishouden kunt doen zegt al genoeg toch!

Bloempje, gaat het al beter? Dikke knuf!

Bwtje, mooie buikfoto! En die echo's ik zie het dus nooit haha.

Hé Klusser! Leuk dat je je even meld. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleine. Hier trouwens zwangerschapsgym opgegeven, maar nog niets gehoord..
    En wauw, wat een mooi huis kan dat worden. Wel een echte opknapper.. Maar laten jullie de oude details er een beetje in? (vloer in de hal, ensuite deuren enzo)

Sams, ook al even langsgekomen hier. Hoop dat het snel beter gaat na het rust houden..

Sonja, leuk dat jij er ook even was.

Melek, je hoeft de baby nog niet elke dag te voelen, is helemaal niet gek als het een dagje minder is.

Mini, vervelend dat je nog steeds misselijk bent. En hoop dat het morgen goed afloopt bij de HA.

Troeltje, super dat het een meisje wordt! Ze halen de jongens toch nog in zo haha.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo dat was een lang berichtje ;)

Hier verder alles goed, gisteren voor het eerst de beeb aan de buitenkant gevoeld. Boniman kon ook meteen voelen, erg leuk!

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    boni001, bedankt voor je reactie..
    Heb jij dit ook?

Bwtje ik wil niet meteen bellen, ik wacht nog heel even af :) maar net voelde ik weer wel wat maar niet veel...

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Er zit hier inderdaad wel verschil tussen per dag.

Maar als je je daar beter bij voelt moet je gewoon bellen hoor! Daar zijn ze tenslotte voor...

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ Melek
    Hier precies het zelfde. Sommige dagen is het kindje zo wild dat ik af en toe zoiets heb van: Jeetje kan het niet even rustig zijn (maar ik geniet er natuurlijk met volle teugen van dat ukkie zo lekker beweegelijk is).

Maar sommige dagen voel ik bijna niets. Heel enkel keertje dat ik iets voel. Net als gister en vandaag. Ik voel het gewoon minder. Probeer me er niet teveel zorgen over te maken, maar met het nieuws van prul in mijn achterhoofd ben ik er toch wel een beetje voorzichtig mee. Ben nu ook geconcentreed met me werk bezig, dus zit sowieso niet met me hoofd bij het kleine ukkie. Ook weet ik dat je pas vanaf een week of 27 de baby elke dag zeker een keer of 10 moet voelen. We hebben dus nog even te gaan voordat we het elke dag heel vaak moeten voelen. Probeer er een beetje van te genieten.

@ hier
    Ben toch wel zenuwachtig voor morgen. Dan hebben we eindelijk de 20 weken echo. Maar na het nieuws van prul zit de schrik er toch behoorlijk in. Hopelijk slaap ik komende nacht beter dan afgelope nacht.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Weet trouwens nog wel van de eerste zwangerschap dat ik de baby meestal duidelijk voelde als ik zelf rustig was of in bed lag, en dat de baby rustig was als ik zelf druk bezig was (werd zeg maar in slaap gewiegd dan ;)).

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En 10 keer per dag, kan me niet herinneren dat ik dat bij Jasmijn ooit heb gehad hoor. Ze was met name 's avonds dus heel actief (als ik lekker op de bank zat of in bed lag).

Maar ik had toen ook de placenta aan de voorkant, dus dan voel je sowieso minder..

Deel Deze Pagina