Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja een beetje is ook prima hoor..het hoeft ook niet iedere keer hard te zijn..
    Volgens mij hoef je de beeb pas vanaf 25 weken elke dag te voelen...en het is altijd zo dat je de beeb de ene keer beter voelt dan de andere keer.. ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha 10 x per dag was bij mij andersom ik had het heel de dag..was juist 10 x per dag niets ofzo lol ik heb echt mega drukke beebs en altijd de placenta aan de achterkant ook nog eens..

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben ook bezig met foto's weer te verwerken op dropshots..
    En deze vond ik ook wel mooi van ons meisje ;)

Bekijk bijlage 19946

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ahhh wat een bwtje wat een scheetje!! Eh de foto die ik bedoel staat wel in mijn album, maar ik denk dat hij weer niet zoveel zet. Het gaat om de gene waar de beentjes van de onderkant op staan: je kijkt RECHT in het kontje zowat :D Ik alweer aan het analyseren... volgens mijn man is er niks op te zien. Ik en mijn nieuwsgierigheid!! Ik weet dat we hadden afgesproken dat we het niet wilden weten... hahahaha.

Melek, ik vind rustige dagen ook niet fijn, sinds wat er met Prulleke haar kindje gebeurd is zit de schrik er goed in. Maar even nuchter bekeken: je hoeft je kindje ECHT niet elke dag even veel te voelen, je hoeft het zelfs nog niet elke dag te voelen!! Ik had zaterdag een stille dag (alleen heel vroeg s ochtends gevoeld en later begin van de avond pas weer), want ik had zelf veel te doen. Constant in beweging, dan gaat de baby slapen. Normaal zit ik veel en voel ik het de hele dag. Het gaat heus goed met je kindje ;)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja idd je hebt een mooie shot zo hihi
    ennuh wat denk je zelf?
    ik zie op zich niet 3 streepjes maar wel iets zitten zeg maar daar...
    Dus ik zou zeggen een jochie ;)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hahaha ja ik dacht dat ook meteen, maar het kan net zo goed dat je hier alleen bottige dingen ziet en geen zacht weefsel. Ik heb natuurlijk de ballen verstand van hoe een echo werkt, maar als ze goed inzoomen kan je helemaal het skelet tevoorschijn toveren en dan zie je er bijna geen dingen omheen. We houden het spannend. Gelukkig maakt het mij geen reet uit wat het wordt (dat maakt het de meesten niet natuurlijk ;)), maar jee nog 18 weken of ietsje meer das best lang voor een nieuwsgierig mensch. :D

Ik weet een ding zeker: wat het ook is het houdt van dansen op mama's arme blaas. Echt wat een WIEBELkont is het, en wat een rot gevoel is dat op je blaas... aargh!!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja is vervelend he ;)
    Ennuh bot is idd goed te zien maar wel wit..weefsel is dit dus niet..
    Maar ben ook erg benieuwd wat het gaat worden bij jou ;)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben vanmiddag met Jaylinn naar cb geweest en ze weeg nu 10.510 gram en is 75 cm. Goed gegroeid dus, zowel in gewicht als lengte. Ze heeft alleen dr prikjes niet gehad, want ze is ziekjes. Dus dan maar ff wachten.

@ Evenstar dat op je blaas schoppen/duwen heb ik ook, wat een vervelend gevoel zeg!! Vooral als je al moet plassen.

@ Troeltje wat leuk!! Een meisje!! Gefeliciteerd

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Een meisje voor Troeltje.... Leuk!!

ik zat gisteravond op de bank en de beeb was flink aan het schoppen. Ik dacht: even kijken of je het al kan zien. En ja hoor... een paar keer kon je mijn buik zien bewegen. Kan me niet herinneren dat het de vorige keren al zo vroeg was. Maar wel leuk. En oei, wat schopt hij hard!

Tot straks!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Troelll gefeliciteerd met het meisje :) Zo zie je, het is niet alleen een jongensclub hier.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vandaag wandelwagen gekocht:) konden echt niet meer wachten, erg he. Komt denk ook omdat we voor de babykamer (bijna) niks kunnen kopen. morgen lekker spulletjes uitzoeke die mn moeder nog had van mn jongste zusje. heerlijk gewoon, echt zo er mee bezig zijn! vandaag istie ook weer lekker veel aan het zwemmen.
    heb me van het weekend echt gewoon zoo boos lopen maken he. Kan nergens goeie zwangerschapsbh vinden, loopt allemaal maar tot cupD. Jullie tips voor als je groter nodig heb?

zo, was even lekker ego. Hier waren weer paar goeie echo's geweest las ik. weet alleen niet meer bij wie, maar gefeliciteerd ermee!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat probleem heb ik ook. Nergens kan je een goede zwangerschapsbh vinden. En als je er dan wel 1 hebt dan is het gelijk cup 105Z hihi. Heb 2 weken geleden bij hunkemoller een normale bh gekocht. Eentje die ze wel in me maat hadden. Tjee wat een probleem om die krengen te vinden zeg.

Hier erg zenuwachtig voor morgen. Kan momenteel ook niet echt positief denken. Wie o wie helpt me weer positief denken. Gelukkig mag ik om half 10 al, dus hoef niet erg lang te wachten. Straks toch maar weer even met de angelsound luisteren.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @belliebel, kop op he! meestal maak je je eigen zorgen voor niks! krijg je de 20-wekenecho?

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    belliebel niet gana stressen, is nergens voor nodig... had ik vorige week ook :) maakte me enorm zorgen om de kleine...

Maar was allemaal niet nodig, ga anders lekker vroeg naar bed :)

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @gup
    Ja heb morgen de 20 weken echo. Vind het gewoon zo spannend. het voelt weer als 10 weken terug. Maar heb ook 2 keer bloedverlies gehad met 6 en 12/13 weken. Denk dat het ook daarom is. En natuurlijk wat er met prul gebeurd is.

Ik ga straks lekker onder een warme douche staan. Dat helpt altijd wel om lekker te ontspannen. Hopelijk slaap ik vannacht beter dan afgelope nacht.

16. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles zit erop en aan heb ook gezien wat het word houd het alleen voor me omdat je nooit weet wie het gaat lezen maar ben zo opgelucht na de verhalen van vorige week was er helemaal gestresst van de hele week maar voelen of ik wel wat voelde enz maar daar zullen er wel meer last van hebben gehad maar ik kan tot zo ver opgelucht adem halen

vorige week een klote week gehad op werk :x stomme collega's bah bah bah 2 de een vond dat ik na een keer uitleg alles moest snappen nou dat lukt mij gewoon niet en de ander vond dat ik op een draf door de winkel heen moest rennen nou ze kunnen mij de pot op ik zo en jullie dan staan jullie de hele tijd achter te kwebbelen met elkaar kan ik als een viswijf van voren gaan schreeuwen of iemand bij wil helpen terwijl jullie het zelf in de gaten moeten houden dus de baas hoorde dat wat ik zei dus hij was ipv met mij de hele dag met hun bezig maar goed de lol is er nu wel vanaf ik denk dat ik mijn oude beroep weer opga pakken nu het na 2 geslaagde operaties aan mijn elleboog weer lukt ga ik weer lekker knippen bij mensen aan huis verdiend ook een stuk beter denk ik

sorry voor lange verhaal moest het even allemaal kwijt

hier nog een buikfoto van vorige week 19 weken

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooi buikje hoor mir. Super dat je een goede 20 weken echo gehad hebt. Morgen mag ik er ook aan geloven.

Is het bij jullie trouwens ook zo dat ze de 20 weken echo op dvd kunnen opnemen? Hier kost het 15 euro. Best veel, maar heb het er voor over.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  19. Jeanne59

Jeanne59 Lid

24 jun 2009
    41
    0
    0
    huisvrouw, verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Eindelijk was het dan zo ver, de 20 wkn echo.
    Alles was gelukkig in orde (vorige week was mijn zoontje keihard tegen mijn onderbuik gesprongen, toen ik over hem heen gebogen stond om zijn broek dicht te maken, ik voelde enkele uren daarna nog 'leven', maar toen 2,5 dag niet, nou die stilte in je buik is onverdraaglijk, vooral omdat ik het kindje al erg vroeg voelde en de kracht met de dag toenam) De verloskundige heb ik gebeld en die zei dat ik eerder had moeten bellen, gelukkig was het hartje gewoon te horen en toen duurde het nog tot de volgende dag eerdat ik weer beweging voelde. Wel een veel krachtiger kindje, nu ook heel duidelijk voor de kinderen voelbaar.
    We weten ook dat we een MEISJE krijgen, tot opluchting van mijn dochter en groot verdriet van mijn zoontje. Mijn zoontje merkte op dat we 'hem' gewoon jongenskleren aan gingen doen. Die trekt wel bij.
    Gelukkig is alles in orde, we zijn blij en dankbaar. Ik ben nóg steeds wat zenuwachtig, de adrenaline is nog steeds niet uit mijn bloed.
    Ik wilde heel graag een meisje (meisje-jongen-meisje), maar wat maakt het uit, de gezondheid is toch echt het belangrijkste.

Groetjes van Jeanne

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gefeliciteerd jeanne met de goede 20 weken echo. Het gaat er inderdaad om dat het gezond is.

Ik denk dat het een jongen word bij mezelf. Hopelijk is de kleine uk morgen niet te eigenwijs om zijn/haar geslacht te laten zien hihi.

Deel Deze Pagina