Jippie de site doet het weer. Kon er vanmorgen inderdaad ook niet opkomen. Maar hier de 20 weken echo gehad. Oh wat was ik zenuwachtig zeg. Ik kan melden dat het een gezond kindje is en dat wij ook PIEMELTJE krijgen hihihi. We hebben een dvd laten maken en hebben helaas maar 2 foto's meegekregen. Maar ach, dvd is eigenlijk toch wel leuker hihi. Ben dus helemaal opgelucht.
Feli Belli welkom bij de mannen club hihi !! aka piemeltjes club Vicious voor jou is een geboorte kaartje makkelijk, gewoon jullie schaap op een kaartje KLAAR hihi Of met jou buik erop..en als laatste foto met beeb erbij ofzo..genoeg ideetjes hoor.. Hier wordt het denk ik tzt een lekker stoer kaartje want ja enigste jongen he dus geen roze maar dat ga ik tzt wel doen in mijn verlof ofzo..tijd zat .. Minimouse feli!! echt leuk he als ze het ook kunnen voelen en zien..Ik legde soms ook de afstandsbediening erop die gaat dan schommelen als de beeb schopt..ook erg leuk om te zien Mommy tja waarom die weg is vind het maar vaag..vorige keer ging het er ook al zo op..kan er weinig mee en ga me dr ook nie druk om maken hoor Hier verder alles ok, druk as usual !
@ goede echo gefeliciteerd!! @ Hier gaat het wel redelijk, gister lag me internet eruit. Gelukkig doet hij het weer . Gisteravond was me ventje behoorlijk actief, mijn buik bewoog ervan. Zo fijn, hij is wel ruim een uur druk aan het bewegen geweest. Was zo blij
Meiden, Ik heb besloten om me hier af te melden, zo raar is dat toch niet? Werd door iemand gewezen dat men allerlei annaames doet over mijn vertrek hier. Speculaties de wereld in helpen is niemand bij gebaat en zeker onnodig! En er bestaat altijd nog een pm functie Overigens ben ik wel nog gewoon actief hier op zwangerschapspagina. Voel de behoefte gewoon niet meer om mee te schrijven, niets meer en niets minder! Oh en Bwtje je reactie slaat kant noch wal Vorige keer??? Waar heb je het over! ken je de gezegde: "schoenmaker blijf bij je leest" Fijne zwangerschap toegewenst allen.
hihi jaa das een goeie bwtje! met de afstandsbediening. zal k vanavond als ik optijd thuis ben ook ff proberen!
Kijk een fatsoenlijke uitleg niets meer dan normaal maar ieder zijn reden om te gaan...het ga je goed
Inderdaad niemand is tot iets verplicht! Jij bepaalt niet wat fatsoenlijk is ik bepaal nog altijd zelf hoe ik afscheid neem. Dat is het voordeel van internet Achter iemands zijn/haar rug om verzinsels te verspreiden, nee dat is fatsoenlijk Het is dat ik er op gewezen ben anders had ik het niet geweten.
tja als je er zelf voor kiest om op die manier afscheid te nemen zal het je ook weinig moeten doen dat mensen dan gaan speculeren hier.. Maar blijkbaar toch niet als je hier nog komt posten.. Het zou mij koud laten wat andere dan zeggen Maar goed ik heb niet eens zin in deze onzinnige discussie Dus zoals ik al zei het ga je goed en ik laat het hierbij! Succes en houdoe
* laat ik even vast zeggen dat ik hier niks mee te maken heb mochten mensen dat denken.. en liever ook niet wil. moest het ff kwijt want zit hier nu weer met het hart in mn keel. want na dat gedoe van vorige keer heb ik iig met niemand meer over dat voorval gesproken.
@Minimouse; Dat denk ik zeker niet. Als je de berichten terug leest kan je (denk ik) wel achterhalen wat de reden is. Het is jammer dat het allemaal zo gaat , maar jij kan er niks aan doen hoor! Even iets heel anders. Ben je al zenuwachtig???????
Ik zou zeggen: als we op de belangstellende (misschien zelfs bezorgde) vraag waarom iemand weggaat (nadat je eerst maanden met elkaar schrijft), meteen zo'n aangebrand antwoord krijgen, dan is het denk ik beter om er verder geen aandacht aan te besteden. Hoofdstuk gesloten.
Minimouse maak je niet druk meid niemand van ons heeft hier schuld aan jij al helemaal niet joh!! En laten we het lekker rusten, en gezellig verder gaan met ons clubje..vinden jullie ook niet? Nou ik ga er weer eentje van school afhalen! Misschien tot straks nog dames..
Ik weet niet van welke planeet jij komt! Maar ik citeer nu even bwtje: Mommy tja waarom die weg is vind het maar vaag..vorige keer ging het er ook al zo op..kan er weinig mee en ga me dr ook nie druk om maken hoor Verre van belangstellend/bezorgd! Ik ben door iemand anders gewezen (dank daarvoor) Er zijn inderdaad belangstellende/bezorgde pm's binnen gekomen en die heb ik netjes beantwoord Nogmaals ik heb me afgemeld en ik wens niet meer genoemd te worden in dit topic, immers ik schrijf niet meer mee en dit was dus al bekend. Ik wens een ieder verder een fijne zwangerschap toe.
haha oke dames! go girlzz! @ duster, nou misschien beetje wel haha. maar de weer voorspellingen zijn goed voor vrijdag tot nu toe! dus dat is al heel mooi! verde ris vriendje nu bezig met de oprit beetje schoon maken. (was beetje begroeid) en verder zijn we er wel klaar voor! nog een paar daagjes......
De jongensclub blijft maar groter worden Gefeliciteerd met de goede uitslag, is een pak van je hart he! Toch weer een spannend moment... Heb je een DVD??? Pff wij hadden bij de 20 weken echo wel veel foto's maar niet supermooi, mede doordat frummel onwijs lag te wiebelen. Maar bij de extra echo's bij de hogeschool heb ik een paar mooie plaatjes. Trouwens... van een DVD kan je ook dmv stilstaand beeld foto's halen... als je er handig mee bent
Heeft iemand hier ook de 'score' bijgehouden in hoeveel meisjes en hoeveel jongens?? Ben best benieuwd Bijdeweg lieve mensen, ce la vie hoor! Laten we niet steeds oude koeien uit de sloot halen maar ons richten op ons gezamelijke wonder, onze kindjes die zo goed gaan! De klachten kunnen me gestolen worden hoor, maar we zijn al over de helft!!!!
Zo Sem weer door de regen opgehaald bah bah Nou minimouse ik ga duimen voor jou dat het vrijdag ontzettend mooi en vooral droog weer is!! Goh worden er nu nog steeds "oude koeien uit de sloot gehaald?" Ik dacht toch gehoord te hebben dat dit internet is? Hmm zal wel aan mij liggen..