Preiprol! Dat is een soort stampot met prei erdoor (licht gekookt), gerookte spekjes (niet bakken) en gekookte eieren door elkaar, heeeeeeerlijk!!
Sorry hoor, breek even in. Aangezien ik ook een februari mama ben lees ik zo heel af en toe mee. Maar moest gewoon even reageren op hetgeen wat Tonka gaat eten vanavond. Preiprol! Ik ken het, en echt niemand uit mijn omgeving heeft enig idee wat het is. Ik ging der altijd maar vanuit dat het een zelf gemaakt prutje van mijn paps was, maar niet dus. Ha, wat grappig. Eet smakelijk in ieder geval! Groetjes!
Elleuuu... hahahaha preiprol?? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord Alles goed met jou trouwens marbar? Hier nog veel te moe om op te staan, maar ga zo met 'frisse' moed beginnen aan een dag piekeren over mijn proefschrift (ik noem het Het Grote Boek), en dan maar hopen dat er pagina's uit gaan rollen Ik weet niet meer wie het zei , futuremama? Wij hebben ook de maxi cosi mura 3!! Roasted brown (past een beetje bij ons huis, veel naturel met af en toe wat accenten). Lekker neutraal. Ben benieuwd wanneer die geleverd gaat worden... we hebben hem mooi gekocht met 25% korting, wij helemaal happy.
Hallo meiden, Na het hele gebeuren met Prulleke, waar jullie allemaal geweldig en superlief op hebben gereageerd (bedankt daarvoor) heb ik echt behoefte aan een beetje vrolijke, ongedwongen geklets over mijn zwangerschap. Helaas blijft het hier op het forum iedere keer weer moeilijk gedoe over lijsten, afmelden en weet ik veel wat. Het maakt mij niet zoveel uit wie ermee begint of wie er op terugkomt, maar ik vind de sfeer daardoor helemaal niet zo leuk. Dus zonder iemand te beschuldigen (want doorvoor heb ik mij helemaal niet genoeg verdiept in de reacties) heb ik besloten om het forum even te laten voor wat het is. Er is dus niks aan de hand, ben niet boos op iemand of wat dan ook, maar heb er gewoon ff geen zin meer in. Komt vast wel weer. Tot over een poosje (denk ik)
Goeiemorgen! De website lag eruit geloof ik... Vandaag hou ik Lisette ff een dagje thuis, ze is erg huilerig en moe dus even een rust dagje inlassen, dat is wel weer het voordeel van nog niet leerplichtig zijn Wel sneu hoor! Ik heb de hele nacht gedroomd over mijn vader, hij weet het nieuws nog niet omdat het contact met hem zeer stroef loopt, maar ik wil hem wel vertellen dat ik zwanger ben maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin om bij hem langs te gaan en bellen heb ik ook niet veel zin in. Is het nou vreselijk grof als ik hem een mailtje stuur met daarin ook wat dingen die mij dwars zitten? Als ik bij hem langs ga ga ik mooi weer zitten spelen, terwijl ik eigenlijk nog best teleurgesteld ben over zijn afbellen omdat hij een kater had op Marcus zijn 1e verjaardag. Daarna heeft hij ook niet meer gebeld ofzo (ik had dan wel gezegd dat ik het wel liet weten wanneer we tijd hebben, maar als je niks hoort ga je toch wel even bellen lijkt me?!). Pfff wat een rot situatie weer! Sorry voor me lange ego! Hoe is het hier? Angel weet je misschien hoe het met prulleke is?
Och Angel, ik lees net je berichtje wat jammer nou! Vind het echt heel jammer dat je gaat! Maar als je gevoel tegen staat snap ik het wel! Ik zal je weblog volgen hoor meid! Liefs
Bij ons wordt het waarschijnlijk pas in de week van kerst maar dat komt, omdat dit het nieuwere model is en die is waarschijnlijk niet eerder leverbaar :x Wij hebben trouwens gekozen voor de grijs/zwarte. Ook neutraal. Ga m wel opfleuren met een leuk dekentje en parasolletje ofzo..
Oh wow... dan zijn we niet debiel vroeg geweest met de aanschaf zeg. Nou ja, hier zou hij op zich ook alleen maar in de weg staan, maar het is wel fijn om te weten waar we hem kunnen verstoppen als we hem niet gebruiken (je kan het moeilijker inschatten op basis van je herinnering).
@ troeltje, Toen ik vorige keer een miskraam had liep het ook niet goed met mijn ouders. ik ben toen ook zo ontzetttend kwaad geweest. heb ook een poosje geen contact met ze gehad en had ze toen een brief geschreven met alles er in wat me dwars zat. diezelfde avond had mn moeder me gebeld en is ze langs geweest en gaat het weer beter tussen ons. Dus ik zou je vader ook gewoon een maitlje sturen. het is dan misschien niet de leukste manier om je (een van je) ouders in te lichten over de zwangerschap, maar misschien wel even een verstandige manier. Succes meis!!
Hier ook de Roasted Brown gekocht hihi maar wel de 4 wiels die blijf ik het fijnste vinden Dus nu de roze nog te koop aangeboden hehe, iedere keer wel biedingen maar helaas nog niemand die het doorzet wel vervelend.. En wij vragen geen hoofdprijs sommige vragen bijna net zoveel voor alleen de wandelwagen... Maar ja wij hebben de tijd...wij hebben aangegeven leveren in December..en mocht het eerder verkocht zijn kunnen we gewoon bellen en krijgen we hem alsnog eerder! Hier was hij trouwens ook in de aanbieding..de paars-gele was helemaal goedkoop maar die kleur wil ik echt niet hoor lol dan maar iets meer betalen
Jeetje dat is idd lullig zeg dat hij niet meer gebeld heeft..lijkt mij ook moeilijk! Nou meid knuffel vanuit hier Fijn he niet leerplichtig hier ook gelukkig zo...echter is het hier andersom haha vandaag vroeg ze weer zoals elke dag mag ik overblijven? dus nu weer nee je gaat een halve dag..ik wil niet een halve dag zegt ze dan..en dan wilde ze perse morgen wel overblijven hahaha vooruit dan vrijdag is ze ook al vrij dus En hebben Eva en ik morgen een extra relax dagje..moet vanavond ook werken dus komt wel goed uit
Is ook niet makkelijk nee..maar dan hebben zij de tijd om rustig te verwerken en er ook op te reageren misschien wel het beste voor beide?? succes meis!
Lisette wilde ook heel graag overblijven steeds, nu gaat ze elke dag. Wel lekker voor haar dat ze elke dag hetzelfde ritme heeft, maar sinds de vakantie is ze wel moe hoor! Maar fijn dat Sem het zo naar haar zin heeft! Heeft ze al wat vriendjes en vriendinnetjes?
Ja ze had in de wijk hier al dr grote vriendin wonen en ze gaan nu samen naar school gelukkig niet samen in de klas haha stelletje doerakken zijn het samen Sem is ook wel moe hoor.. En door de verhuizing nieuwe school ed plast ze nu 's avonds ook weer in bed..dus dat is wel minder hopelijk is dit snel over :S!!
Eindelijk, de site doet het weer. Wilde gisteravond zo graag wat foto's van mijn 20 weken echo erop zetten, maar de site lag er helemaal uit. @Evenstar Ja gelukkig ben ik wel zo handig met computers. Heb een paar mooie shots uit de dvd gehaald. Ik zit nu illegaal te internetten onder mijn werk hihi, dus zet ze er vanavond wel even op. @Bloempje Is goed dat je mijn naam op blauw hebt gezet op de site van februarimama's 2010. Thnx hiervoor. @Duster Gefeliciteerd met je meid. Was toch mooi om te zien he zo'n 20 weken echo. @Bloempje Ik stop 6 weken van te voren met werken. Ik zat in het begin heel erg te twijfelen, maar mocht het te laat geboren worden krijg je extra verlof. Dat heeft me uiteindelijk wel een beetje over de streep getrokken. Ook zal je natuurlijk niet weten hoe de rest van je zwangerschap verloopt. Misschien ben je met 34 weken wel enorm moe, en ben je blij dat je verlof hebt. Mijn collega baalde er haar laatste 2 weken van dat ze geen 6 weken van te voren vrij had genomen. Ze sliep slecht en moest er 's nachts vaak uit om naar de wc te gaan. Ik moet de eerste week van januari nog werken en dan begint mijn verlof. Als ik nu begin te rekenen dan zijn dat dus na deze week nog maar 13 weken. Dan begin ik me te beseffen dat de tijd toch wel heel erg snel gaat. Nou vind ik sowieso de weken echt voorbij vliegen. Oh en het belangrijkste vergeet ik denk ik bijna te vermelden. Vandaag op de helft, 20 weken zwanger joepie.
Ik wilde eerst tot vier weken voor de uitgerekende datum doorwerken maar toen zag ik een zwangerschap nog zeer romantisch in geloof ik Ondertussen is het verre van romantisch en ga er van uit dat ik 6 weken voor de tijd wel thuis zit ipv vier. Dus 30 januari gaat mijn verlof dan in, zat ook even verder te rekenen maar dat is al over 12 weken!!!! Whaaaaaaaaaaaa, wordt ineens helemaal zenuwachtig
Gaat snel he, 12 weken is minder dan 3 maanden! Hier af en toe ook zo'n besef van: "WOW wat gaat het hard!!" Omdat ik een geplande keizersnede krijg zullen wij met ongeveer 17 weken onze kleine al vasthouden! Dan word ik ook wel zenuwachtig hoor als ik dat bedenk