Goedenavond meiden, @ Boni001: okay, thanks voor je reactie, dan zal ik nog wel zwaarder gaan worden de komende helft. En ik heb nog vakantie genomen rondom de kerst, die twee weken. En daarna begint mijn 6-weken-van-te-voren-verlof. Dus kan er met kerst nog wel een kilootje aan eten... @ Melek, hier (nog) geen streep op de buik. Ik vind wel dat ik de blonde donsjes op mijn buik meer zie of dat het echt meer geworden is. Maar ik denk zelf dat het niet meer is, maar dat het alleen meer opvalt omdat mijn buik nu bol staat en die donshaartjes een beetje meer ' omhoog springen'.... @Evenstar, jaaa, herken, ik heb ook veel nare/enge dromen! @Belliebel, gefeliciteerd dat je tante wordt. Leuk. Mijn zus heeft in juli haar 2e jongetje gekregen. En mijn schoonzusje en zwager hebben van mijn man's kant hebben ook een zoontje. Dus samen hebben wij al drie neefjes, erg leuk! Vanavond met een vriendin samen naar zwangerschapszwemmen gegaan. Hihi, was wel leuk. Met wat drijfhulpmiddelen lekkere bewogen, doe ik toch weer wat aan sport, maar allemaal wel relaxt hoor. Volgende week gaan we weer. En leuk om andere meiden met buiken te zien. Zo hee, als ik dan die buiken van 35 weken zie, pffft..... Weltrusten, Klusser
Hai meiden hier ff een enorm ego bericht!!! Wij gaan verhuizen naar Duitsland!!!!Per direct!!! Eind november gaan we naar NL om kerst te vieren en ik kan gelijk blijven, kan nu bij mn ouders bevallen!!! Ik ben helemaal happy woehoeoeoeoeoeoeoeoe!!! Wel nog veel te doen met verhuizen enzo..bedenken wat ik moet pakken voor mn kleine enzo maar goed... einde ego b ericht...
Jeeeee Gemma, wat een verandering, hoe zo dat opeens!? Geweldig!! Lijkt me toch een prettig idee om dichter bij huis te zitten als de kleine gaat komen. Maar wel verhuizen met twee kinderen en een zwangere buik dus Ik ga een weekend weg dus zal er niet veel zijn, moet nu eerst college geven. Dan gaan we naar de andere kant van het land naar mijn schoonmoeder, en vanaf daar naar de ouders van mijn overleden vriendinnetje, om het graf te gaan bezoeken. Het is iets dat ik gewoon moet doen. Maar ik zie er ook wel tegenop. Maar goed. Allemaal fijn weekend. Oh, nog even een buikfoto:
Goeiemorgen. Zucht.. niet zo'n leuke dag vandaag. Gisteren bij de verloskundige geweest, en ze wil dat ik accuut stop met werken. Dat mag ik dus zometeen hier gaan vertellen. Lastig!! Heb er nu al buikpijn van, want ik hoefde nog maar een weekje. Maar de klachten zijn wel heftig, ik slaap er 's nachts niet meer van
Hier al lekker weekend vandaag. Was er ook wel aan toe. Vannacht goed geslapen. Werd alleen op een gegeven moment wakker van pijn onderin me rug wat richting bil trok. Had gelijk zoiets van: dat zijn mijn bekken. Tjee dat omdraaien deed wel even pijn, maar eenmaal op mijn andere zij voelde het toch een stuk beter aan. Nog even een ander bericht, word geen tante. Mijn zus heeft afgelope nacht in elkaar gelegen van de pijn en verloor nu ook stolseltjes. Foute boel dus. Ze belde me wakker, en ze was toch wel verdrietig. Wel was ze blij dat haar lichaam het er zelf uitgooit, en beter nu dan over een paar weken. Vind het wel sneu voor haar, ze is nu zo bang dat het de volgendekeer weer fout gaat. Voel me er zelf ook wel een beetje rot onder. Meer omdat ik nu ga zitten nadenken wat zei nu zal denken. Denk de vraag: waarom is het bij mij fout gegaan en bij haar niet? Maargoed er zal toch wel een volgende keer komen, hopen dat dan alles goed gaat. @ evenstar Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om naar het graf van je overleden vriendinnetje te gaan. Ik besef op die momenten ook heel goed hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen. Ik hoop dat je het hierna een mooi plekje kunt geven. @ hier Zo lekker douchen en daarna de stad in. Moet nu echt een andere jas. Maak me niet uit wat voor jas het is, als het maar warm is. Ik ga ook alle winkels af om te kijken wat ze hebben hihi.
oh en evenstar mooi buikje btw (ik wist dat ik iets vergeten was hihi) @ Vicious Wat rot dat je acuut moet stoppen met werken. Het is nooit leuk om zulk nieuws te moeten brengen, maar weet wel dat je het dan echt voor jou en je kleintje doet. Nou heb ik het afgelope weken niet super goed gevolgd, maar wat voor klachten heb je dan precies?
Oke voor Boni een spam: Jasje van Marcus: wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Belliebel, ik had geschreven gefeliciteerd, maar lees nu het nare nieuws! Wat vervelend voor je zus! Klusser, leuk zwangerschapszwemmen. Ik wil eigenlijk ook wel iets doen om te relaxen, misschien toch maar informeren hier in het zwembad! Jeetje Gemma, dat is van de ene kant ontzettend leuk maar van de andere kant lijkt het me ook wel heel vreemd om te verhuizen per direct!? Heeft je man een nieuwe baan, of bij een andere vestiging? Nou gefeliciteerd zou ik zeggen Evenstar, een fijn weekend toegewenst! En je zal zien dat het je wat rust zal brengen als je het graf bezoekt. Tenminste dat was bij mij zo! Mooi buikje trouwens! Jeetje Vicious, dat is wel heftig ja accuut stoppen met werken. Heel veel succes met vertellen, komt het door de bekkenklachten? Zo gisteren in slaap gevallen op de bank en werd door Fred en Marcus wakker gemaakt, hij was wakker geworden en wilde graag een kusje geven, zo lief!! Met zijn mondje wijd open hahahaha hij weet nog niet hoe het moet! Vandaag heeft ie wat verhoging dus even rustig aan vandaag!
Mijn bekken zijn heel instabiel. Ik voel het in mijn schaambot, zijkant en achter in de rug. Traplopen gaat bijna niet meer, alleen voetje voor voetje, en ik kan niet meer op 1 been staan. Aan en uitkleden gaat dus ook heel moeilijk. Ik dacht dat een zittend beroep wel ging, maar als ik zit belast ik mijn bekken alsnog, en op m'n werk kan ik niet zomaar ergens gaan liggen.
Jeetje wat vervelend voor je vicious. Kan me voorstellen dat dit balen is. En dan loop ik een beetje te klagen over rugpijn in bed. Wat jij hebt is toch wel even iets erger als wat ik heb. Heb je het nieuws al verteld?
Ik kom net terug van het gesprek, hij begreep het helemaal gelukkig! Hij had al gezien dat ik steeds moeilijker ga lopen. Je mag trouwens klagen over rugpijn in bed hoor, ieder z'n eigen "kwaaltjes"!
Oooh meid wat naar voor je zusje... Dank voor je woorden. Ik ga nu richting huis, we hebben een lange treinrit, kan ik me er ook een beetje mentaal op voorbereiden. FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!
@Belliebel: wat erg voor je zus.... ! @Vicious: Ondanks dat het vervelend is om zomaar te moeten stoppen met werken, is dit toch wel heel fijn. Bekkeninstabiliteit is niet niks en je moet nog een paar zware maanden! Ik hoop dat therapie en rust je zullen helpen... @Evenstar, ik heb zelf ook veel last van allerlei angsten en nare dromen. Ik droom me helemaal suf, weet vaak niet eens welke dag het is, waar ik ben, welk jaar het is enz. als ik wakker wordt. Met mijn eerste 2 zwangerschappen droomde ik vaak dat ik mijn kind ergens vergat (bijv dat ik de maxicosy in de winkel liet staan...) Nu zijn mijn angsten gebaseerd op wat voor verhalen ik allemaal lees en hoor via internet. Bij mijn oudsten had ik nog geen internet (9/ 10 jaar geleden). Ik ga niet meer zoeken naar allerlei mogelijke oorzaken van bepaalde pijntjes. Ik ga gewoon naar de dokter als ik ergens last van heb. Voor je het weet zit je allerlei verhalen te lezen van de meest vreselijke verhalen. Mocht mij iets overkomen, dan is dat maar zo. De angsten lossen niets op, brengt alleen maar ellende! Ik barst ook regelmatig zomaar in janken uit, en ik ben veel bezorgder geworden ook om mijn 2 kids. Waar Max eerst zelf naar drumles fietste, breng ik hem nu enz......
Ja daar heb je helemaal gelijk in, het is gewoon dat weggaan dat even heel naar is. Ik heb net ook met de personeelsmanager gesproken en die zei; soms heb je gewoon iemand nodig die zegt "en nu ga je rusten!". En daar heeft hij helemaal gelijk in, ik ga hierin altijd over mijn grenzen omdat ik me niet wil laten kennen. Het is goed zo.
FF snel wat dingen doorgelezen... @belliebel: bah, wat naar voor je zusje. Is ze inmiddels al bij de vk geweest? Sterkte! @gemma: succes met verhuizen! @visiciousm: bah, wat vervelend voor je meid! nu al thuis zitten lijkt me echt geen pretje, maar wel fijn dat ze op je werk niet moeilijk deden. Sterkte! @buikies: prachtig dames! @goede echo's: super! en weer meer meisjes erbij, erg leuk @nog iets vergeten?: nou, iedereen een fijne dag vandaag en sterkte met alle kwaaltjes, ditjes en datjes @muurtje: gave muurschilderingen zeg! @meiden met de 20 weken echo vandaag: heel veel succes/plezier! @hier: -kledingcrisis -man is lekker bezig met schilderen in de babykamer, vrijdag 30 okt. worden de meubeltjes geleverd, joepie! -goeie week gehad, super fit en vrolijk. Af en toe last van trekkend gevoel in mijn buik, maar das echt alleen maar als ik te snel gelopen heb om mijn bus of trein te halen haha... verder mag ik zeker niet klagen... -ong. 6a7 kg aangekomen, gaat hard nu die laatste weken! -werk: ik kom na mijn verlof op mijn eigen groepie terug(was namelijk nog niet zeker) en ik ga dan dinsdag, donderdag en vrijdag werken. Vrijdag is mijn man vrij en de overige 2 dagen passen opa en oma op (voorlopig, het eerste halfjaar). -kreeg een nota van mijn verzekering, dat ik 29,50 verschuldigd ben... toen ik naar de datum keek, bleek dat de dag te zijn waarop wij voor de 2e keer in 1,5 week tijd naar de vk moesten om te horen of ons kleinte nu wel het hartje liet horen... dus zeg maar ff een extra echo tussendoor+bloedprikken. Ik dacht dat je dat allemaal vergoed krijgt? Dus ik heb gebeld en ze gaan er ff achteraan... ben benieuwd! -geloof dat ik alles wel gezegt heb he... X
Vicous wat naar hopelijk helpt de rust je wel het is niet voor niets Bellie ook voor jou zus sterkte wat ontzettend balen zeg, het zit ook allemaal zo raar in elkaar ik begrijp het ook nog steeds niet hoor!! Evenstar mooi buikje hoor!! Gemma jeeej wat fijn dat dit nog kan..en nog net op tijd dus Dames die naar dromen niet fijn..hopelijk krijgen we allemaal wat rust nu..want nu moet het eigenlijk wat minder worden met de kwaaltjes maar ja zo te lezen is dit bij andere dus niet altijd zo he...tot nu toe valt het hier nog mee! Mammamia hier af en toe ook rekeningen dat je denkt huh? Goed achteraan zitten ja! Nou ben bijgelezen hierna komt ff mijn ego berichie hahaha
Komt de EGO haha Ik heb nog ff rust nu Sem is lekker met oma weg, maar zal zo wel terug komen.. Eva slaapt nu lekker! En ik?? zit in badjas hahaha heeerlijk Alwel wat dingetjes geregeld en straks boodschappies nog doen maar nu ff rust nog!! Ik heb geregeld dat vriend vandaag bloemetjes krijgt op zijn werk namelijk deze Bekijk bijlage 20612 Gewoon zomaar met een lief kaartje eraan En voor vanavond had ik Sushi geregeld en ga ik een lekker toetje maken als verrassing... Maar toen ik gisternacht was werken stond om 21.00 de sushi dus al aan de deur de sukkels!!! GRRR dus ja weg verrassing.. Nou ja vanavond dus poging 2...en de bloemen vond hij helemaal geweldig en toetje weet hij nog niet dus blijft leuk.. Dus vanavond kids naar bed en gezellig avondje voor ons tweetjes ! Nou ik kreeg telefoon Sem komt zo terug Dus ga zometeen maar aankleden haha en dan als Eva wakker is spulletjes halen voor het toetje..en ik maak nog een lekkere koffie voor hem.. Dames fijne dag! En tot klets weer hebben jullie ook zo'n lekker zonnetje?
Mamamia, wat fijn dat je in elk geval het eerste half jaar oppas hebt op die 2 dagen!! 3 dagen werken is super, ik vind het trouwens ook heel goed dat papa minimaal één zorgdag heeft hoor! Zo leert hij ook van alles en bouwt hij echt een intieme band op met jullie kindje. Hier: net gewerkt en zo maar even plat voordat die 2 pipoos weer uit school komen Dit weekend nog een keertje naar school, ben blij als ik weer wat weekenden vrij heb straks!!
BWtje: wat verwen jij je mannetje!! Gezellig!! Is leuk om te doen he.... ik en mijn man doen dat ook vaak voor elkaar. Gewoon omdat we elkaar zo lief vinden....hiiii
Nou Sem heeft zich goed vermaakt hehe Die kan vanavond op tijd naar bed dus !! Ik kreeg vandaag trouwens ook hun bankje binnen ook besteld bij Wehkamp! Deze wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Eigenlijk dus voor de hond haha maar het zijn hier ook net honden, en ik vind uitwasbaar en stevig prima voor kids + hier kunnen er min. 2 op dus ja wel zo leuk, hun kinderbankje is juist kleiner.. En mochten ze ermee klaar zijn, dan komt er toch een hond, heeft die ook alvast zijn bank! hehe En hij past goed bij de banken die wij nu hebben deze namelijk: Bekijk bijlage 20621 Dus met de banken zijn wij nu klaar ! Hun boombutbed duurt iets langer dan de planning, hij ligt nu bij de spuiter, door tijdgebrek hebben ze alle bedden bij de spuiter onder moeten brengen, vervelend voor hun niet erg voor ons hehe Maar daardoor moeten we nog even geduld hebben..en ik ben ZO benieuwd!!! Nou ik ga Sem op dr nieuwe bankje voor de tv installeren en dan ben ik mezelf ook ff klaarmaken en dan kunnen we zo boodschappies doen!