Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Troeltje; Wat moet jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen

@BHappy; Matthijs was toen hij nog in mijn buik zat erg druk (tot 't eind vd zwangerschap) en .......... nu is hij dat nog steeds :)

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Knorretje; Gefeliciteerd met je goede echo. Wat leuk een jongetje :)

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Idd, vond het helemaal gaaf dat ik nu kon kijken bij de jongenskleding......Was helemaal ontroerd toen ik het eerste pakje had afgerekend. Stond ik daar te snotteren in de winkel.....Blehhhh wat een emo-muts ben ik toch ook!!! hihi!!!

Heb je veel geshopt? I'm loving it, alleen mijn bankrekening vind het iets minder geslaagd!

4. minimouse

minimouse Niet meer actief

Heej Dames!!

WIJ ZIJN GETROUWD!! :D
    onze dag is wel beetje stilletjes voorbij gegaan zie ik wel haha, maar wij hebben gisteren in ieder geval een prachtige dag gehad! Het was super mooi weer hier!
    Baby was af en toe wel beetje druk en ik heb nu best wel last van mn onder rug.. maarja hoop dat het gauw weer beter gaat daarmee:)

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Idd!
    Had helemaal geen voorkeur en ook geen voorgevoel.....Maar toen ik dat piemeltje zag (erg overduidelijk op de echo, plaats hem nog wel hier).....moest ik toch even wennen. Niet dat ik teleurgesteld was (begrijp me niet verkeerd).....maar nu is het zo definitief....Vandaag ook toen ik ging shoppen, kon ik echt de meisjeskleding overslaan. Vond het raar, maar wel supergaaf een vent! Iedereen vind mij ook meer een jongensmama dan een meidenmama. Ben namelijk niet zo van het tutten en hou absoluut niet van roze en tierelantijntjes....Dus wat dat betreft komt het goed uit! Ben helemaal gelukkig!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nog gefeliciteerd!!!
    Het was idd mooi weer.....Dat had ik speciaal voor jou aangevraagd (en voor mijn 20-weken echo) hihi ;)

Balen van je onderrug....Maar je hebt gisteren een drukke dag achter de rug (letterlijk en figuurlijk haha)....dus het is niet raar....Maar wel erg vervelend!

7. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    knorretje gefeliciteerd met de goede echo en leuk hoor een jongentje
    Kinderen kosten altijd een hoop en mijn probleem is dat ik ook alles leuk vind.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Minimouse; Ik had een berichtje achtergelaten op je Hyves :D

@Knorretje; Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat wij een meid krijgen. Ik vind het hartstikke gaaf, maar ook een beetje eng :) Mijn zussen hebben ook allemaal jongetjes, dus we zijn jongetjes gewend en nou komt er "ineens" een meid bij.

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, herkenbaar!
    Heb nogal een dure smaak qua babyspullen heb ik gemerkt....In het dagelijkse leven heb ik zelf helemaal geen dure smaak. Heb nooit merkkleding aan en eet net zo lief een huismerk van voedsel dat een echt merk.....Maar nu het op de kleine aankomt....Pffff, als ik iets mooi vind, kijk ik naar het prijskaartje en dan schrik ik me steeds kapot! Maar ja, heb ervoor gespaard dus het mag ook....Maar het kost idd een hoop geld....Moet ook echt alles kopen, kan niks van iemand lenen of overnemen....Dus alles is ook echt nieuw!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ minimoue Gefeliciteerd!!!!

@ Knorretje gefeliciteerd weer een jongen leuk hoor!!

@ hier nog steeds buikpijn, dus vanmiddag de vk maar gebeld, en mocht langskomen. Had de kleine man vandaag ook nog niet gevoeld. Even na laten kijken dus... gelukkig klopte zijn hartje stevig, de buikpijn is waarschijnlijk groeipijn in combi met overbelasting. Ja advies: rust... En als ik me zorgen maak of iets in die richting moet ik terug bellen. Toen ze het hartje ging luisteren, nog geen 2 tellen later begon de kleine man druk te bewegen, hij sliep waarschijnlijk. Ga dus zo maar weer kruikje maken en lekker op de bank hangen.

Fijne avond allemaal!!

11. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    minimouse gefeliciteerd heb je een foto van je jurk of ben je niet in een jurk getrouwd? Vind het altijd mooi om een zwangere bruid te zien.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Maar wel supergaaf dat je van allebei de geslachten er dadelijk een hebt........Dat lijkt me erg leuk!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Minimouse: Van Harte Gefeliciteerd :):):):)

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Duster ja hier is net andersom, ik heb al een meid en krijg nu een jongen, beetje wennen dus... Maar vind het ontzettend leuk :D

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Lijkt me ook erg leuk :) Zijn de verhoudingen tenminste ook in evenwicht ;)

16. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    mama25 blij toe dat je even mocht komen om te zien of het goed gaat met je kleintje.
    Balen dat je zoveel pijn hebt. hoop dat het een beetje zakt met een kruik

knorretje ik herken je verhaal.Voor mezelf ben ik ook niet erg van de merkjes. Voor de jongens ook niet hoor maar een beetje leuke kleding kost een hoop.
    Koop niet te veel want de kleine groeit erg hard. Wij hadden zelfs kleding "over".
    Sommige dingen hebben de jongens maar 1of 2 keer gedragen en toen paste het al niet meer. Misschien dat deze kleine het aan kan. Hangt er van af wat het gaat worden

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mama:
    Vervelend zeg dat je buikpijn hebt....Maar wat ontzettend fijn dat je bij de verloskundige langs mocht komen.....Lijkt mij erg geruststellend als je het hartje dan hoort.....Fijn dat ze zo'n goede service hebben....Fijne avond, en doe het rustig aan!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heb me ingehouden.
    Heb nu een slaappakje gekocht maat 50 en een spijkerbroek met stoer shirt maat 50/56......

Verder rompertjes (verschillende maten) en een voetenzak.....Ga ook niet teveel van de kleine maten kopen. Waarschijnlijk krijg ik ook nog wel wat met de kraamtijd qua cadeaus....Kan ik mijn geld beter opsparen voor kleding met een grotere maat........

Jij weet idd nog niet wat het gaat worden, spannend hoor!!!

19. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ knorretje gefeliciteerd met de goede echo en jullie ventje :)
    @ mini: nog gefeliciteerd!! Had het niet helemaal meegekregen. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.

Ik voel me de laatste dagen niet zo fit. Wat verkouden en last van de rug. Heb vandaag de hele dag heel rustig aan gedaan. Net nog weer 2 uurtjes geslapen. Hoop dat ik me snel wat beter voel..

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Beterschap!!!

Deel Deze Pagina