Bloempje mooi buikje hoor. Zal ook weer eens even een update maken van mijn buikje Is denk toch al 3/4 weken geleden dat ik de laatste foto heb gemaakt. Hier vandaag de box opgehaald die we op marktplaats gescoord hadden. Waren erg aardige mensen. Ze kwam onverwachts met nog meer spullen aan die wel zo mee mochten nemen. Zoals kledinghangertjes. Altijd handig. Wel hebben we al gezien dat we de box moeten gaan schuren en opnieuw moeten gaan lakken. We hebben zelf de salontafel, eettafel, boekenkast en tv meubel in koloniaal hout, dan vind ik er een grenen box niet echt mooi tussen passen. Maar we hebben nog tijd genoeg. Ook heb ik een luiertas gescoord via marktplaats. Ben even helemaal into marktplaats dit weekend hihi.
Altijd leuk om spulletjes te scoren via marktplaats! Bij ons komt ook een hoop van marktplaats, echt een goede uitvinding! Ga nu even met mijn mannetje een filmpje kijken. Fijne avond allemaal!
Dag lieverds, Ik hou het even kort, ben net terug. Minimouse, gefeliciteerd meid. Hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad!! Belliebel, leuke box... wij moeten ook nog op jacht, maar zitten ook met dat het wel langsgebracht moet worden, wegens geen auto... gedoe. @ spierpijn gevoel: ik heb sinds een paar dagen steeds een heel strak gespannen gevoel over de hele buik, ik begin te merken dat mijn vel het dus zwaar begint te krijgen Hoop niet dat dit striemen gaat betekenen. Ik ben dus net terug van het weekend waarbij ik naar het graf van mijn vriendinnetje ben geweest. Zij is dit jaar mei gewoon zomaar dood neergevallen, hartstilstand, kon niet meer gereanimeerd. Haar dood is 'onverklaarbaar'. Ze was 24 jaar en bruisend van leven. Ik ben rond haar dood zwanger geraakt- wist dat natuurlijk niet met de begrafenis, maar wel toen we later een herdenkingsbijeenkomst hadden (ze is aan de andere kant van het land begraven en ze is van mijn capoeira groep). Het begin van mijn zw-schap zat ik dus best in een diepe rouw. Later heb ik het een beetje weggedrongen, met alle belabberdheid. Maar ja, nu komt het soms keihard terug, dus ik dacht dat het wel goed zou zijn om even bij het graf te zijn. Maar ik ben er nog erg vol van, vooral omdat haar ouders zulke lieve lieve mensen zijn, en we zo hartelijk ontvangen zijn. Je kan gewoon zien wat voor een diepe krater er in hun leven geslagen is en je kan NIKS voor ze doen. Maar goed. Ik huil gewoon superveel en dat lucht ook wel weer op. Dat was het even, sorry voor het grote ego verhaal.
Hallo! Hoe is het hier? Wat heb ik gemist over Vicious man? En ik zag cacejes voorbij komen... Ik ben gesloopt. Heb veel gegeten de afgelopen dagen... Gister mijn verjaardag heel lichtjes gevierd. Uit eten geweest met mijn ouders. Was heel gezellig. Niets gehoord van mijn man zijn familie.. zullen niet eens in nl zijn ivm zijn verjaardag a.s. dinsdag... Zijn weer in hun huisje in Belgie. Ach, ik vergeet ook alle verjaardagen.. zucht. Maar die van mijn eigen kind zal ik echt nooit vergeten! (hebben ze sinds ik met mijn man samen ben, nu 9 jaar, al 2 keer vergeten dat hun zoon jarig was. Dat vind ik erg...)
Evenstar, Ach meid! ik ken het! Wat erg allemaal! Ik wens je heel veel sterkte toe! (Is in 2005 ook bij een vriendin van mij overkomen. Totaal geen reden te vinden voor de hart stilstand.) Het enige wat ik je kan adviseren is denk aan de leuke momenten en lach daar dan om en praat ook over die leuke momenten. Ook al is het met tranen in je ogen. Dikke knuffel lieverd!
Mooie buikjes hier! Ik heb ook al het gevoel dat ik zo opgeblazen ben en enorm... ben zo bang om nog een grotere buik te krijgen... Vandaag was ze ook nog bezig met rek en strek oefeningen denk ik. En ik geloof dat Tay-Bo wel iets is voor die kleine druif van ons. Of misschien karate... Ze oefent nu heel goed... hihi OH!!! MINIMOUSE!!! Ik heb aan je gedacht op de 9e!!! Hoe is je dag geweest?!? ik hoop geweldig! Was het zoals je wilde?!? HOPE! SO!!! Mevrouw Minimouse!! KNUFFEL!!!!
Oh ja... sokken en andere aanverwante artikelen die om mijn lichaam spannen zijn langdurig nog op mijn lichaam te zien. als ik b.v. mijn broek uit trek zlijkt het alsof ik dat ding nog aan heb... hihi
Wat een mooie buikjes hier zeg. De mijne is nog wel heel bescheiden bij die van jullie zie ik Heb vanacht gedroomd dat ik bloed en slijm verloor. Vk gebeld en had al ontsluiting... Ben er helemaal naar van. Het leek zo echt allemaal. Gelukkig was het maar een droom. Iedereen fijne dag vandaag. Ik ben nog steeds niet zo fit, maar ga toch maar naar mijn werk. Niet ziek genoeg om thuis voor te blijven. Kom vanavond nog wel even spieken hier!
Oh, bah, zo'n droom had ik vorige week ook, ben er de hele dag naar van geweest. Hebben jullie trouwens ook weer meer last van je maag? Ik ben niet per se misselijk maar heb wel het gevoel dat mijn eten minder goed zakt steeds. Ach, het geeft ook niet. Maar ik kan me opeens zo voorstellen dat het over een maand of 2 heel zwaar kan zijn om zwanger te zijn! Ik ga ook naar mijn werk... tot later!
Belliebel, dat vestje heb ik ook!!! Prenatal toch? Heerlijk lange mouwen en lekker warm, ben er helemaal gek op
Goedemorgen dames @ Leuke buikjes weer. Ik heb ook het idee een behoorlijke buik te hebben, maar volgens de vk is dat niet zo, gewoon zoals het hoort voor deze termijn. @ dromen vannacht ook weer zo'n rare nacht gehad. Ik droomde dat ik weeen had, ik werd er ook wakker van, en wat bleek toen ik wakker was had ik buikpijn vaag!! Dus maar ff uit bed geweest, wezen plassen en weer naar bed. Het zat me ook niet lekker. Daarna toch weer inslaap gevallen en werd rond 8 uur wakker, en nog steeds buikpijn, die komt en gaat :S He stomme droom Heb er gewoon hoofdpijn van, het leek zo echt! @ Me meisje is ook nog wakker geweest gisteravond, dus maar ff lekker bij mama gelegen, met dr hoofdje op me borst, lekker hoor!! Daarna weer in dr eigen bedje gelegd.
Congrats to the new Misses Minimouse!!! Ben errug benieuwd naar de foto's!!! Hier komende dagen druk, heel de week is volgeboekt, en dan ook om de dag werken en vergadering en cursus...of het niet al genoeg is allemaal :S!! Voor verzoekjes kunnen jullie vanaf nu ook mij PB'tjes sturen, en dan ga ik eens stoeien met de site Zometeen komt opa oppassen en Sem blijft over, dan ga ik ff vergaderen ..zal heftig worden want zaterdag hadden we een heftige nacht achter de rug.. ik moet vanavond dus ook nog genoeg weg werken daar..dus zal een emo vergadering worden ben ik bang! Dames fijne dag zag leuke buikjes en enge dromen voorbij komen! Groetjes allemaal!
Hier ook nog even een berichtje over de meeting, ik denk dat we wel kunnen zeggen dat we gewoon een datum in November gaan prikken niet? Als ik het rooster van November heb, zal ik dan een weekend hier posten en dat we dan kijken wie er mee willen/kunnen..?? ----------------------------------------------------------------- Laat maar even weten wat iedereen ervan vindt! Liefs